Pajson Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Problem jest taki - Pacjent 1.2 16v, falują mu obroty, podczas jazdy czuć jak przerywa, zmiana przepustnicy na tą z 1.6 nieznacznie poprawiła jazdę jednak nadal czuć jak podczas jazdy przerywa, a na luzie obroty skaczą. Jaka może być przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaLaRz007 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Mam taki sam problem, kable i świece nowe, tps też zmieniony. :/ Podejrzewam, że pompa, bo jakoś nie ładnie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Mam taki sam problem, kable i świece nowe, tps też zmieniony. :/ > Podejrzewam, że pompa, bo jakoś nie ładnie chodzi. Pompę mam zewnętrzną od audi quattro na 6 barów, wcześniej miałem taki problem że przy ostrej jeździe, jak np. odciąłem drugi bieg to po wciśnięciu sprzęgła auto gasło, a na wolnych na biegu paliła się kontrolka wtrysku, ale teraz to jeździć się nie da bo strasznie przerywa wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Pompę mam zewnętrzną od audi quattro na 6 barów, wcześniej miałem taki problem że przy ostrej > jeździe, jak np. odciąłem drugi bieg to po wciśnięciu sprzęgła auto gasło, a na wolnych na > biegu paliła się kontrolka wtrysku, ale teraz to jeździć się nie da bo strasznie przerywa > wszystko. masz listwe wtryskowa z regulatorem cisnienia paliwa ? moze regulator padl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Jeżeli macie instalację na cewkach MM (2cewki) Jak padają auto przerywa, nierówno pracuje, w późniejszej fazie w pewnym zakresie obrotów zamula, tak jakby zalewało, czasem nie da się wkręcić do odcinki. Przerabiałem to już 2-3x, bo przy częstym i ostrym pałowaniu dostają strasznie po dupie Cewka 700,900,1.1 pasuje do 1.2 i 1.4 16V na instalacji MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 A może do być wina sondy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > A może do być wina sondy ? a jaką Masz? bo najlepiej jest dać 1.1 spi i tylko oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > a jaką Masz? bo najlepiej jest dać 1.1 spi i tylko oryginał od 1.2 16v, pochodzenie dokładnie nieznane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > od 1.2 16v, pochodzenie dokładnie nieznane najlepiej 1.1 8V spi lub 1.2 16V ale BOSCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaLaRz007 Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 U mnie, tak jak myślałem pompa mówiła papa. Wymieniłem, przeczyściłem styki i wszystko pięknie gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Kontynuacja tematu: Auto po jakimś czasie zaczęło normalnie jeździć jednak na luzie zaczęły skakać znacząco obroty od 2 tyś do 4 tyś. Jazda była ogólnie ok, nie szarpało nim tak jak wcześniej. Po przejechaniu ok. 100 km auto spowrotem zaczęło szarpać aż w końcu zgasło i nie chciało odpalić. Po odczekaniu 10 minut odpaliło na 5 sekund i spowrotem zgasło. Jeździć się w każdym razie nie dało. Odstawiłem auto i rano postanowiłem zdiagnozować problem czemu nie odpala, jednak auto pięknie zapaliło, po dodaniu gazu na 4,5 tyś nawet nie zmuliło, jechałem kawałek i wszystko było w jak najlepszym porządku... Problem ciężki do zdiagnozowania bo nie wiadomo kiedy znów auto odmówi posłuszeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Kontynuacja tematu: Auto po jakimś czasie zaczęło normalnie jeździć jednak na luzie zaczęły skakać > znacząco obroty od 2 tyś do 4 tyś. Jazda była ogólnie ok, nie szarpało nim tak jak wcześniej. > Po przejechaniu ok. 100 km auto spowrotem zaczęło szarpać aż w końcu zgasło i nie chciało > odpalić. Po odczekaniu 10 minut odpaliło na 5 sekund i spowrotem zgasło. Jeździć się w każdym > razie nie dało. Odstawiłem auto i rano postanowiłem zdiagnozować problem czemu nie odpala, > jednak auto pięknie zapaliło, po dodaniu gazu na 4,5 tyś nawet nie zmuliło, jechałem kawałek i > wszystko było w jak najlepszym porządku... Problem ciężki do zdiagnozowania bo nie wiadomo > kiedy znów auto odmówi posłuszeństwa jakas nieszczelnosc w dolocie, albo problem z masa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Kontynuacja tematu: Auto po jakimś czasie zaczęło normalnie jeździć jednak na luzie zaczęły skakać > znacząco obroty od 2 tyś do 4 tyś. Jazda była ogólnie ok, nie szarpało nim tak jak wcześniej. > Po przejechaniu ok. 100 km auto spowrotem zaczęło szarpać aż w końcu zgasło i nie chciało > odpalić. Po odczekaniu 10 minut odpaliło na 5 sekund i spowrotem zgasło. Jeździć się w każdym > razie nie dało. Odstawiłem auto i rano postanowiłem zdiagnozować problem czemu nie odpala, > jednak auto pięknie zapaliło, po dodaniu gazu na 4,5 tyś nawet nie zmuliło, jechałem kawałek i > wszystko było w jak najlepszym porządku... Problem ciężki do zdiagnozowania bo nie wiadomo > kiedy znów auto odmówi posłuszeństwa podobne objawy miałem w mojej 16v jak czujnik położenia wału padł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 Kontynuacja tematu: Auto po zmianie czujnika położenia wału i sprawdzenia każdej nieszczelności w dolocie nadal wariuje. Po odpaleniu obroty skaczą delikatnie a po dodaniu gazu na luzie silnik chodzi na 4 tyś a wskazówka obrotomierza skaczev jak głupia, przy większym dodaniu gazu obroty potrafią spaść do zera na 1 sekunde i słychać jak wyłącza się pompa, da się jeździć ale auto przerywa. Po dłuższej jeździe auto nie reaguje kompletnie na pedał gazu a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Nie chce odpalić i przez cały czas chodzi pompa paliwa, tak jak normalnie powinna chodzić przed odpaleniem ok. 3 sekundy tak w trakcie tego problemu chodzi non stop, a samochód nie chce odpalić. Po odczekaniu 20 minut auto zapali na 5 sekund i zgaśnie a pompa wtedy znów chodzi non stop jak szalona. Dzieje się tak tylko po rozgrzaniu silnika lub podczas jazdy na wysokich obrotach, także teraz jakbym odpalił samochód to by zapalił pięknie ale pojechałbym kawałek na większym zakresie obrotów i musiałbym go pchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pajson Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Problem rozwiązany - komputer odmówił posłuszeństwa. Został przeprogramowany i auto działa jak powinno. Piszę w razie jakby ktoś miał podobne objawy i nie wiedział co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.