Jarek_JD Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Witam, Za 3 dni upłynie rok od odbioru mojego Galaxy. Pozostało mi więc 2 dni na podjęcie decyzji, czy kupować dodatkową gwarancję "Ford Protect". Koszt takiego pakietu to ok. 767zł na 3-ci rok i kolejne 2000zł na 4 i 5-ty rok eksploatacji. Przewidywany przebieg pojazdu po 5 latach, ok. 60.000km. Warto tą gwarancję kupować?, Ktoś z Was już korzystał z podobnego programu? W załączniku warunki dodatkowej gwarancji. W wykluczeniach chyba wszytko to, co przy moim przebiegu może się uszkodzić 287035262-IMG_0001.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Załącznik - lepsza jakość warunków w zalecanym rozmiarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 ee? a nie lepiej gwarancja 12? tylko 89zł/rok/20kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > ee? > a nie lepiej gwarancja 12? tylko 89zł/rok/20kkm Faktycznie coś takiego jest na stronie Forda Dziękuję za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 Protecta możesz wykupić do roku, z opcjami maksymalnie 5 lat lub 150 000 km gdybys chciał aktualny cennik oraz warunki to podaj meila na priv to ci podeśle. generalnie gwarancja taka sama jak ta którą dostajesz w standardzie jeśli chodzi o wykluczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskół Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > ee? > a nie lepiej gwarancja 12? tylko 89zł/rok/20kkm Koszt mniejszy, ale chyba zakres gwarancyjny tez mniejszy od Protecta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > ee? > a nie lepiej gwarancja 12? tylko 89zł/rok/20kkm Quote: Gwarancja 12 zapewnia ochronę najważniejszych podzespołów samochodu oraz całodobową pomoc drogową Assistance 12 przez okrągły rok. Gwarancję 12 można przedłużać nawet na okres 10 lat, a jej koszt jest niezwykle niski jedynie 139 PLN. i ponad to: Quote: iv. Odpowiedzialność z umowy max do 50% całkowitych kosztów wymiany koło zamachowego.dwumasowego. v. Odpowiedzialność za koszt naprawy/wymiany alternatora do wysokości 450 PLN netto. vi. Odpowiedzialność za koszt naprawy/wymiany rozrusznika do wysokości 350 PLN netto. Dla mnie jest to mało atrakcyjna oferta, poza ASO zrobisz to w tej samej cenie jak coś padnie a nie musisz się użerać z ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QUIDAM Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Koszt mniejszy, ale chyba zakres gwarancyjny tez mniejszy od Protecta Od handlowca słyszałem ze porównywalny , sam nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Dla mnie jest to mało atrakcyjna oferta, poza ASO zrobisz to w tej samej cenie jak coś padnie a nie > musisz się użerać z ASO Dodatkowo Ford Protect obejmuje Europę, a gwarancja 12m nie. Fakt, że jednak nie zdecydowałem się na Protecta. Dotychczas nawet z fiatem w przeciągu 5 lat eksploatacji nie miałem konieczności korzystać z gwarancji. Korzystalem tylko dlatego że była i z takimi rzeczami, które można było sobie odpuścić. Oby z fordem też tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Dodatkowo Ford Protect obejmuje Europę, a gwarancja 12m nie. Ciekaw jestem na ile to obejmowanie Europy, faktycznie działa. Obawiam się że jesli coś by się zepsuło za granicą, totak bezproblemowo mogłoby to nie zadziałać. Mój samochód ma wykupiony Ford Protect u dealera w Niemczech. Jak się skończyła gwarancja podstawowa i zostało tylko FP, to powiedziano mi, że polskie ASO nie zrobi żadnej naprawy gwarancyjnej w oparciu o Ford Protect, dopóki nie zobaczy umowy na Ford Protect na dany samochód. Konieczne jest też porównanie zakresów FP pomiędzy krajami (jak mi powiedziano, coś może być objęte FP w Polsce, ale nie jest objęte za granica, a z kolei coś innego może być objęte za granicą, ale nie jest objęte u nas). Dla możliwości skorzystania z FP nie jest istotne, że FP jest wpisane w książkę gwarancyjną i to, że w swoim wewnętrznym systemie, który obejmuję chyba całą Europę, też mają wzmiankę, że samochód ma taki to a taki wariant FP. Pytałem się dlaczego tak jest skoro widać wszędzie, że FP jest- powiedziano mi że taka jest procedura z Forda. Ciekawe czy tak beznadziejne dziła to tylko w PL, czy w innych krajach Europy również? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.