Skocz do zawartości
lepo78

Jakie turbo zamiast ihi do 1.3T?

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie teoretyczne narazie, po prostu chcę wiedzieć co można zaimplementować, żeby było prędzej ok.gif

Sprzęgło od pgt to wiem, wydajniejszy IC i wtryski też trzeba, ale dzisiaj mnie interesują tylko turbiny, i ich wybór devil.gifzlosnik.gif

Jakiś krótki opis plusów i minusów też mile widziany zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie teoretyczne narazie, po prostu chcę wiedzieć co można zaimplementować, żeby było prędzej

> Sprzęgło od pgt to wiem, wydajniejszy IC i wtryski też trzeba, ale dzisiaj mnie interesują tylko

> turbiny, i ich wybór

> Jakiś krótki opis plusów i minusów też mile widziany

unoturbo.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

garrett t25 albo to co ma zbyszard garrett gt2056, minusy- większa turbo dziura ale daje rade ok.gif i kolektor wydechowy z 1.4t

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wersja budżetowa, ale wydajna - IHI RHF3 VL36 lub 38 - z Abartha GP/A500/Mito150/Bravo150. Plusy - łożyska kulkowe, znosi spokojnie 1,1bara stałego (205KM w t-jet przy paliwie RON98), wstaje lepiej niż stare RHB3, praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) i jest bardzo wytrzymałe. Minusów za te pieniądze nie stwierdzisz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują)

Flansza T2? hmm.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują)

> Flansza T2?

1.3T nie ma flanszy T2. Natomiast mam akurat obie turbosprężarki i przypadkowo je kiedyś porównałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> 1.3T nie ma flanszy T2. Natomiast mam akurat obie turbosprężarki i przypadkowo je kiedyś

> porównałem.

Znaczy w T-jetach wrocila flansza z pierwszych UT? hmm.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Znaczy w T-jetach wrocila flansza z pierwszych UT?

Zgadza się ok.gif Generalnie ona jest obecna nieprzerwanie w wielu samochodach wink.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Wersja budżetowa, ale wydajna - IHI RHF3 VL36 lub 38 - z Abartha GP/A500/Mito150/Bravo150. Plusy -

> łożyska kulkowe, znosi spokojnie 1,1bara stałego (205KM w t-jet przy paliwie RON98), wstaje

> lepiej niż stare RHB3, praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) i jest bardzo wytrzymałe.

> Minusów za te pieniądze nie stwierdzisz.

a nie RHB5 vl3?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a nie RHB5 vl3?

Mea culpa - RHB5 ok.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a nie RHB5 vl3?

To byl pewnie taki skrot myslowy wink.gif.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.