Jump to content
Sign in to follow this  
Rapid136

Cieknie spod korka spustowego oleju

Recommended Posts

Witam,

Sączy sie spod korka spustowego oleju w misce, co polecacie?

- wymiana korka

- jakieś uszczelnienie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja osobiście korek zawsze składałem na silikonie i zawsze suchutki

Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci yikes.gif

i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem, silikonem czy taśmą teflonową??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci

> i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem,

> silikonem czy taśmą teflonową??

Na pewno z gwintu a nie obok?

Mi kiedyś misa przerdzewiała obok korka i ciekło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci

> i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem,

> silikonem czy taśmą teflonową??

Pewnie gwint już puszcza. Ja używam silikonu Loctite - normalnie używa się go zamiast uszczelki miski olejowej - polecam wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Na pewno z gwintu a nie obok?

> Mi kiedyś misa przerdzewiała obok korka i ciekło.

moja miska ma 2 lata i nie wygląda na pordzewiała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moja miska ma 2 lata i nie wygląda na pordzewiała.

A moja miała 10 i z gwintu nie ciekło hehe.gif

A próbowałeś dokręcić z życiem? grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A moja miała 10 i z gwintu nie ciekło

> A próbowałeś dokręcić z życiem?

dokręcone ale z czuciem, aby nie zerwać, ale dość mocno

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam,

> Sączy sie spod korka spustowego oleju w misce, co polecacie?

> - wymiana korka

> - jakieś uszczelnienie?

Pewnie wymiana korka była by najlepsza.

Ale to zależy czy jest na nim uszczelka, jest?

Jaka to uszczelka.

Różne się trafiają.

Jeżeli jest to standard, czyli stalowy korek i uszczelnienie w postaci podkładki miedzianej- załóż nową podkładkę.

Jeżeli problem z dostaniem nowej podkładki- oczyść do sucha podkładkę i rozgrzej do "czerwoności" np. nad gazem. Taką rozgrzana do zimnej wody.

Sprawdzony sposób z dziada pradziada.

Na ogół pomaga.

Taki patent stosuje się też w układach paliwowych diesla. Jak nie masz nowej podkładki miedzianej- przepal i zahartuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewnie wymiana korka była by najlepsza.

> Ale to zależy czy jest na nim uszczelka, jest?

> Jaka to uszczelka.

> Różne się trafiają.

> Jeżeli jest to standard, czyli stalowy korek i uszczelnienie w postaci podkładki miedzianej- załóż

> nową podkładkę.

> Jeżeli problem z dostaniem nowej podkładki- oczyść do sucha podkładkę i rozgrzej do "czerwoności"

> np. nad gazem. Taką rozgrzana do zimnej wody.

> Sprawdzony sposób z dziada pradziada.

> Na ogół pomaga.

> Taki patent stosuje się też w układach paliwowych diesla. Jak nie masz nowej podkładki miedzianej-

> przepal i zahartuj.

A wiesz może jaka to ma być podkładka, miedziana o jakiej średnicy wew. bo mam korek na klucz płaski (nie imbus) i mogę taką założyć??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkąd w poprzednim CC kupiłem nową oryginalną przestało cieknąć smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wiesz może jaka to ma być podkładka, miedziana o jakiej średnicy wew. bo mam korek na klucz

> płaski (nie imbus) i mogę taką założyć??

Nie mam pojęcia jaka tam jest. Jedynie to dobrać na wymiar.

U mnie w garażu, a właściwi to w garażu taty z paru- parunastu lat nazbierało sie pudełko przeróżnych uszczelek dodawanych do filtrów oleju i paliwa. Ponieważ garaż często służył jako wiejski punkt wymiany oleju( jak to na wiosce jeden z nielicznych z kanałem, wielu sąsiadów i znajomych korzystało) i wszelkich napraw.

W tym pudełku znalazłem już nie raz oring, podkładkę które pasowały idealnie do wielu innych zastosowań.

Ostatnio przy wymianie oleju w mojej Cytrynie miałem podobny problem do twojego z cieknacym korkiem.

Kilka minutek przeszukiwania tego pudełka i mam nówkę uszczelkę idealnie spasowaną.

Ot po prostu trzeba mieć w ręku korek i dobrać odpowiednio.

Takie wszelkie uszczelki, podkładki i różne patenty moim zdaniem najlepiej szukać nie w sklepikach motoryzacyjnych, ale w sklepach z częściami do ciężarówek i maszyn rolniczych.

Oni tam mają wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teflon + nowa miedziana podkladka i nie ma mowy by cieklo 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.