Skocz do zawartości

Cieknie spod korka spustowego oleju


Rapid136

Rekomendowane odpowiedzi

> Ja osobiście korek zawsze składałem na silikonie i zawsze suchutki

Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci yikes.gif

i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem, silikonem czy taśmą teflonową??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci

> i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem,

> silikonem czy taśmą teflonową??

Na pewno z gwintu a nie obok?

Mi kiedyś misa przerdzewiała obok korka i ciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci

> i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem,

> silikonem czy taśmą teflonową??

Pewnie gwint już puszcza. Ja używam silikonu Loctite - normalnie używa się go zamiast uszczelki miski olejowej - polecam wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Sączy sie spod korka spustowego oleju w misce, co polecacie?

> - wymiana korka

> - jakieś uszczelnienie?

Pewnie wymiana korka była by najlepsza.

Ale to zależy czy jest na nim uszczelka, jest?

Jaka to uszczelka.

Różne się trafiają.

Jeżeli jest to standard, czyli stalowy korek i uszczelnienie w postaci podkładki miedzianej- załóż nową podkładkę.

Jeżeli problem z dostaniem nowej podkładki- oczyść do sucha podkładkę i rozgrzej do "czerwoności" np. nad gazem. Taką rozgrzana do zimnej wody.

Sprawdzony sposób z dziada pradziada.

Na ogół pomaga.

Taki patent stosuje się też w układach paliwowych diesla. Jak nie masz nowej podkładki miedzianej- przepal i zahartuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie wymiana korka była by najlepsza.

> Ale to zależy czy jest na nim uszczelka, jest?

> Jaka to uszczelka.

> Różne się trafiają.

> Jeżeli jest to standard, czyli stalowy korek i uszczelnienie w postaci podkładki miedzianej- załóż

> nową podkładkę.

> Jeżeli problem z dostaniem nowej podkładki- oczyść do sucha podkładkę i rozgrzej do "czerwoności"

> np. nad gazem. Taką rozgrzana do zimnej wody.

> Sprawdzony sposób z dziada pradziada.

> Na ogół pomaga.

> Taki patent stosuje się też w układach paliwowych diesla. Jak nie masz nowej podkładki miedzianej-

> przepal i zahartuj.

A wiesz może jaka to ma być podkładka, miedziana o jakiej średnicy wew. bo mam korek na klucz płaski (nie imbus) i mogę taką założyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiesz może jaka to ma być podkładka, miedziana o jakiej średnicy wew. bo mam korek na klucz

> płaski (nie imbus) i mogę taką założyć??

Nie mam pojęcia jaka tam jest. Jedynie to dobrać na wymiar.

U mnie w garażu, a właściwi to w garażu taty z paru- parunastu lat nazbierało sie pudełko przeróżnych uszczelek dodawanych do filtrów oleju i paliwa. Ponieważ garaż często służył jako wiejski punkt wymiany oleju( jak to na wiosce jeden z nielicznych z kanałem, wielu sąsiadów i znajomych korzystało) i wszelkich napraw.

W tym pudełku znalazłem już nie raz oring, podkładkę które pasowały idealnie do wielu innych zastosowań.

Ostatnio przy wymianie oleju w mojej Cytrynie miałem podobny problem do twojego z cieknacym korkiem.

Kilka minutek przeszukiwania tego pudełka i mam nówkę uszczelkę idealnie spasowaną.

Ot po prostu trzeba mieć w ręku korek i dobrać odpowiednio.

Takie wszelkie uszczelki, podkładki i różne patenty moim zdaniem najlepiej szukać nie w sklepikach motoryzacyjnych, ale w sklepach z częściami do ciężarówek i maszyn rolniczych.

Oni tam mają wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...
W dniu 11.07.2013 o 19:36, donPablito napisał(a):

> Niestety ja nigdy, a tu po którejś wymianie się poci

> i teraz nie wiem czy go wymienić, czy raczej wina miski i lepiej uszczelnić, ale czym klejem,

> silikonem czy taśmą teflonową??

Pewnie gwint już puszcza. Ja używam silikonu Loctite - normalnie używa się go zamiast uszczelki miski olejowej - polecam http://forum3.autokacik.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif

Siema wiem że to już 10 lat temu było ale mam taki sam problem cieknie mi olej z pod korka spustowego oleju i już korek wymieniłem podkładkę miedzianą i dalej cieknie i ten sylikonu to się nakłada na gwint i odrazu się zakręca śrubę czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można spróbowac teflonem do rur owinąc korek i wkręcić. W motorze jak miałem taki problem to korek wkręciłem na klej do gwintów tylko ze taka operacja wiąże sie z unieruchomieniem auta bo musisz bez oleju zostawic go na kilka godzin zeby zastygł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.