lepo78 Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Pacjent UT 1.3, przy przepałowaniu - zadziałanie BOVa - spod maski czuć olej i widać dym olejowy, turbina nie ciągnie - doładowanie szybciutko spada na każdym biegu, auto nie ma mocy, patrząc od spodu widać dużo oleju na turbinie i w okolicy. Co się mogło zesrać? Piszcie co i jak, podczas normalnej jazdy jest ok, jak się wózek przeciągnie dzieje się jw. Auto ma za mojej kadencji przejechanie 2000km, większość patrolowo, a próba dociśnięcia kończy się słabo Czyżby czas na big T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > Pacjent UT 1.3, przy przepałowaniu - zadziałanie BOVa - spod maski czuć olej i widać dym olejowy, > turbina nie ciągnie - doładowanie szybciutko spada na każdym biegu, auto nie ma mocy, patrząc > od spodu widać dużo oleju na turbinie i w okolicy. > Co się mogło zesrać? Piszcie co i jak, podczas normalnej jazdy jest ok, jak się wózek przeciągnie > dzieje się jw. > Auto ma za mojej kadencji przejechanie 2000km, większość patrolowo, a próba dociśnięcia kończy się > słabo > Czyżby czas na big T? Na centomanii chłopaki pisali ostatnio, że z nowego t-jeta turbina pasuje flanszą do uno 1.3T a to zupełnie inna wydajność. Np. taka http://allegro.pl/bdb-turbina-fiat-500-abarth-1-4-t-jet-moc-135km-i3370719376.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > Na centomanii chłopaki pisali ostatnio, że z nowego t-jeta turbina pasuje flanszą do uno 1.3T a to > zupełnie inna wydajność. > Np. taka http://allegro.pl/bdb-turbina-fiat-500-abarth-1-4-t-jet-moc-135km-i3370719376.html Aaa jeszcze z ciekawostek: po odkręceniu korka wlewu oleju pryska olejem, jak silnik schodzi z wysokich obrotów lekko niebieski dym leci z wydechu? Czyżby motorownia mówiła Włoski szit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > Aaa jeszcze z ciekawostek: po odkręceniu korka wlewu oleju pryska olejem, jak silnik schodzi z > wysokich obrotów lekko niebieski dym leci z wydechu? > Czyżby motorownia mówiła > Włoski szit A jak tak to może tłoczki poszły pa pa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > Aaa jeszcze z ciekawostek: po odkręceniu korka wlewu oleju pryska olejem, jak silnik schodzi z > wysokich obrotów lekko niebieski dym leci z wydechu? > Czyżby motorownia mówiła > Włoski szit w razie co to mozemy pogadac o sprzedazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > Aaa jeszcze z ciekawostek: po odkręceniu korka wlewu oleju pryska olejem, jak silnik schodzi z > wysokich obrotów lekko niebieski dym leci z wydechu? > Czyżby motorownia mówiła > Włoski szit mi się wydaje czy nie powinno zawsze pryskać olejem po odkręceniu korka oleju z powodu obecności krzywek wałka rozrządu od razu pod korkiem? turbo nie padło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > mi się wydaje czy nie powinno zawsze pryskać olejem po odkręceniu korka oleju z powodu obecności > krzywek wałka rozrządu od razu pod korkiem? powinno tym bardziej że tam nie jest wałek osłonięty blachą jak np. w fire Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 sprawdź luzy na wirniku, zobacz czy nie masz oleju w układzie turbo-przepustnica. wyje to turbo przy doładowaniu?ile ładuje? wastegate pracuje czy się zapiekło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > sprawdź luzy na wirniku, zobacz czy nie masz oleju w układzie turbo-przepustnica. wyje to turbo > przy doładowaniu?ile ładuje? wastegate pracuje czy się zapiekło? Jest olej w układzie turbo-przepustnica, dużo nie, ale się pokazuje, ładuje różnie na różnych biegach - średnio jakieś 0.7, od dwójki w górę szybko spada, chyba wyje trochę - w sensie jest słyszalna. Dzisiaj przejechałem 160km, ale spokojnie - każde lekko mocniejsze przyspieszenie/zadziałanie BOVa powoduje że znowu śmierdzi olejem. Jeździć więc teoretycznie można, ale nie po to chyba się kupuje UT, żeby zapylać max 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > w razie co to mozemy pogadac o sprzedazy Co tam kolega szanowny sprzedaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > Co tam kolega szanowny sprzedaje? jak ci sie uniak znudzi to 500 moge dac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > jak ci sie uniak znudzi to 500 moge dac Znudzi nie znudzi, dzisiaj przegadałem plan rozwoju auta i nie wiem czy się to opłaca, znaczy wiadomo że się nie opłaca , więc być może coś podziałamy z tym dilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Znudzi nie znudzi, dzisiaj przegadałem plan rozwoju auta i nie wiem czy się to opłaca, znaczy > wiadomo że się nie opłaca , więc być może coś podziałamy z tym dilem przebijam, 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.