Pirat7993 Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Witam mam problem z swoim parchem... sprawdziłem masę rzeczy ale nie wiem gdzie dalej szukać przyczyn... moze ktoś podpowie ? brak zaworka do recyrkulacji oparów oraz brak centralki CODE - te 2 błędy były od zawsze i nic złego się nie działo.. na chwile obecną pojawił się błąd ZWARCIE oraz MAX zubożania :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 LPG masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 tak aczkolwiek problemy pojawiają się nawet na benzynie ... po "nocnym" resecie komputera auto odpala na benzynie bardzo fajnie -pochodzi z 10min na benzynie i pojawiają się te same problemy i zaczyna chodzić jak traktor a mieszanka leci w max ubogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > tak > aczkolwiek problemy pojawiają się nawet na benzynie ... > po "nocnym" resecie komputera auto odpala na benzynie bardzo fajnie -pochodzi z 10min na benzynie i > pojawiają się te same problemy i zaczyna chodzić jak traktor a mieszanka leci w max ubogą a sonde podmieniales ?? Bo moze daje ona bledny sygnal i komputer glupieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > a sonde podmieniales ?? Bo moze daje ona bledny sygnal i komputer glupieje tak sonde kupiłem nową do testów - podmieniłem ale zero zmian... kupiłem następną nową z NTK (widać na pseudo AFR oraz programie gazowym ze pracuje dość poprawnie - przynajmniej wg tych wskazań ) jedynie co może mi przychodzić do głowy to czujnik temp płynu (3 bolce) wentylator kiedyś odpalał zaraz po przekroczeniu kreski 90* na chwile obecną w różnych temperaturach zaczyna startować (najczęsciej ok 100* ) jeżeli chodzi o zwarcie -to z CPW - wystają kabelki (ale to chyba dość częsta przypadłość) tak czy inaczej myślicie ze to mogło by być to ? słyszałem również że "zwarcie" może podawać jakiś padający czujnik, po skasowaniu błędu w programie znika on na ok 20 sek po czym wyskakuje "ZWARCIE + 12" a po 5 sek zmienia nazwę "ZWARCIE Z MASĄ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > tak sonde kupiłem nową do testów - podmieniłem ale zero zmian... > kupiłem następną nową z NTK (widać na pseudo AFR oraz programie gazowym ze pracuje dość poprawnie > - przynajmniej wg tych wskazań ) > jedynie co może mi przychodzić do głowy to czujnik temp płynu (3 bolce) wentylator kiedyś odpalał > zaraz po przekroczeniu kreski 90* na chwile obecną w różnych temperaturach zaczyna startować > (najczęsciej ok 100* ) > jeżeli chodzi o zwarcie -to z CPW - wystają kabelki (ale to chyba dość częsta przypadłość) tak czy > inaczej myślicie ze to mogło by być to ? > słyszałem również że "zwarcie" może podawać jakiś padający czujnik, > po skasowaniu błędu w programie znika on na ok 20 sek po czym wyskakuje "ZWARCIE + 12" a po 5 sek > zmienia nazwę "ZWARCIE Z MASĄ" Zwarcie jest od EVAPu, a nie ogólne. Możesz mieć zasyfione lub zacinające się wtryski od jeżdżenia na gazie i jest przelany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 mam wtryski zaraz podmienię - dzięki za podpowiedź z tym zwarciem to jakiś problem ? szukać kabelków czy zostawić jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 czujnik temp 3 pin moze powodowac nierowna prace silnika (na wolnych obrotach) jesli zawyza temp , zwlaszcza przy max nagrzaniu, ale w czasie jazdy nie powinienes zauwazyc problemu ale czujnik ci bledow nie wywali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 no faktycznie , po założeniu innych wtrysków (może nie jest na 100% jak ma być ) ale dużo się zmieniło - auto zaczęło równo chodzić na jałowych wg na afr widać też że sonda prawidłowo oscyluje jeszcze tylko zostaje diagnostyke podpiąć i zobaczyć co tam wynikło... a wczoraj już nie miałem siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.