djb Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 witam przymierzam sie do zakpu palio weekend po lifcie 2000r w gore, silnik 1,2 8v (lub inny benzynowy) na co zwrocic uwage przy zakupie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 na wszystko po kolei, a zwłaszcza na rdze. w tych autach lubi nie byc podłogi i progów pod plastikowymi nakładkami. poczytaj starsze wątki- są zdjęcia. silniki 1.2 i 1.6 ogólnie są dobre, lecz nieekonomiczne. 1.2 moze tanszy w eksploatacji, ale troche wysilony, 1.6 mocny, ale trzeba wysoko kręcić, przez to pali sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > na wszystko po kolei, a zwłaszcza na rdze. w tych autach lubi nie byc podłogi i progów pod > plastikowymi nakładkami. poczytaj starsze wątki- są zdjęcia. silniki 1.2 i 1.6 ogólnie są > dobre, lecz nieekonomiczne. 1.2 moze tanszy w eksploatacji, ale troche wysilony, 1.6 mocny, > ale trzeba wysoko kręcić, przez to pali sporo zastanów się co wypisujesz...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > witam > przymierzam sie do zakpu palio weekend po lifcie 2000r w gore, silnik 1,2 8v (lub inny benzynowy) > na co zwrocic uwage przy zakupie?? pewnie zawieszenie tylne. Nie wiem czy w lifcie jest takie samo jak w poprzedniku, ale jak koła stoją tak /--\ to do roboty są łożyska wahaczy, kuknąć mozna na sanki pod silnikiem (tez lubią rdzewieć). NIe tak dawno zmieniałem je własnie u siebie. Progi pod plastikowymi nakładkami tez prawdopodobnie moga być dziurawe. Pozatym silnik skrzynia to norma czy wycieków nie ma, podłoga czy nie skorodowana, czy nic nie puka nic nie stuka. Moje 1,2 8v pali siakieś 8,5 litra gazu, czasem zejdzie do 7,9, w mieście potafił łyknąc 10 góra. Jak dla mnie 1,2 jest wystarczającym silnikiem w codziennym toczydle. Bagaznik pełen cegieł tez dał radę przewieźć więc tragedii nie ma. Sprawdzić można też czy nie śmierdzi płynem chłodniczym po włączeniu ogrzewania (tu akurat w punto mam to do roboty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 ja wiem co pisze, to chyba Ty cos zle zrozumiałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > ja wiem co pisze, to chyba Ty cos zle zrozumiałeś weż sie ogarnij i to zdrowo bo chyba pomyliłes wersje aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 nie musze sie ogarniać. napisał, ze chce 1.2 8v, a taki był tylko w jedynkach. poza tym dwojki były od 2001r, więc takim opisem daleko mu do dwójki a co do progów- to dwójki tez potrafią rdzewieć. u mnie koło bloku są dwie takie i nakładki juz zaczynają odłazić i widać rdzę kumpel ma albe z 2004 i błotniki juz bierze, a na bank nie było nic wczesniej robione. lata lecą i nie ma cudów, tym bardziej, ze to fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Chłopie cały czas się wypowiadasz nie na temat. 1,2 8V były także w Palio 2 ,bardzo rzadko ale były. Co do roczników to jak się nie mylę Palio 2 wychodziły od 2002r, ale kolega napisał że interesuje go model po lifcie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > napisał, ze chce 1.2 8v, ale pisał że też inne wersje benzynowe, nie wiem kto ci naopowiadał że 1.6 trzeba kręcić żeby pojechać żeby dorównać 1.2 przy jeździe to gdy ja przy 1.6 wrzucam spokojnie 4 ty musiał byś na 2 pałować Co do spalania przy sekwencji w Hienie zeszło poniżej 8L na trasie, tak poza tym to 9-9.5L LPG więc tragedii nie ma w stosunku do mocy porównując 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 nikt mi nic nie opowiadał. miałem 1.2, mam 1.6 i wiem jak sie tym jezdzi. wiem, ze 1.6 jedzie lepiej niż 1.2, ale 16V tak mają, ze trzeba wysoko kręcić. na trójce i 2tys obr nie da sie jechac- jest zamulony, podczas gdy 8V jedzie swobodnie co do spalania, nie ma sie co dochodzić, bo kazdy jezdzi inaczej. mojej żonie po mieście łyka 8 lpg, mnie sie nigdy nie udało zejść poniżej 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djb Napisano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 ok, dzieki za sugestie, http://webcache.googleusercontent.com/se...=clnk&gl=pl nad tym myslalem ale juz sie sprzedal chyba, juz wiem na co patrzec przy zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > ok, dzieki za sugestie, http://webcache.googleusercontent.com/se...=clnk&gl=pl nad tym > myslalem ale juz sie sprzedal chyba, juz wiem na co patrzec przy zakupie Pierwsza sprawa to na to że walnięty, więc dolicz minimum te 1000. Potem odciągi podłogi, progi, podłoga. Weź pod uwagę że ZTCS części do tego są trudniej dostępne niż do przed liftowej wersji (choć może to o albea chodzi ). Sam silnik o konstrukcja prosta jak budowa cepa, części pasują z choćby punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > nikt mi nic nie opowiadał. miałem 1.2, mam 1.6 i wiem jak sie tym jezdzi. wiem, ze 1.6 jedzie > lepiej niż 1.2, ale 16V tak mają, ze trzeba wysoko kręcić. na trójce i 2tys obr nie da sie > jechac- jest zamulony, podczas gdy 8V jedzie swobodnie Nie wiem dlaczego Twoje 1.6 16V na niskich obrotach nie jedzie. Fakt, może nie zapierdziela - jednak przedzial 2-3kRPM jest jak najbardziej używalny. Co więcej, mój Ojczulek głónie właśnie w takim zakresie nawinął prawie 200kkm :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Fakt, może nie zapierdziela - jednak przedzial 2-3kRPM jest jak najbardziej używalny. owszem, jak nie przekraczasz 60-tki lub jak jedziesz samemu ja jeżdżę dynamicznie i przeważnie w 4 osoby, więc dla mnie ten silnik jest nieciekawy, zwłaszcza przy nabieraniu prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > owszem, jak nie przekraczasz 60-tki lub jak jedziesz samemu > ja jeżdżę dynamicznie i przeważnie w 4 osoby, więc dla mnie ten silnik jest nieciekawy, zwłaszcza > przy nabieraniu prędkości Dzisiaj z ciekawości zwróciłem na to uwagę jadąc w 3 osoby, do 100kmph zakres 2-3kRPM jest jak najbardziej użyteczny, a do III biegu włącznie bardzo fajnie przyspiesza. Powyżej 100kmph na V jest już od 3kRPM w górę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.