Skocz do zawartości

Na co zwrocic uwage w uzywany palio 2 weekend


djb

Rekomendowane odpowiedzi

na wszystko po kolei, a zwłaszcza na rdze. w tych autach lubi nie byc podłogi i progów pod plastikowymi nakładkami. poczytaj starsze wątki- są zdjęcia. silniki 1.2 i 1.6 ogólnie są dobre, lecz nieekonomiczne. 1.2 moze tanszy w eksploatacji, ale troche wysilony, 1.6 mocny, ale trzeba wysoko kręcić, przez to pali sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na wszystko po kolei, a zwłaszcza na rdze. w tych autach lubi nie byc podłogi i progów pod

> plastikowymi nakładkami. poczytaj starsze wątki- są zdjęcia. silniki 1.2 i 1.6 ogólnie są

> dobre, lecz nieekonomiczne. 1.2 moze tanszy w eksploatacji, ale troche wysilony, 1.6 mocny,

> ale trzeba wysoko kręcić, przez to pali sporo

zastanów się co wypisujesz...... icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> przymierzam sie do zakpu palio weekend po lifcie 2000r w gore, silnik 1,2 8v (lub inny benzynowy)

> na co zwrocic uwage przy zakupie??

pewnie zawieszenie tylne. Nie wiem czy w lifcie jest takie samo jak w poprzedniku, ale jak koła stoją tak /--\ to do roboty są łożyska wahaczy, kuknąć mozna na sanki pod silnikiem (tez lubią rdzewieć). NIe tak dawno zmieniałem je własnie u siebie. Progi pod plastikowymi nakładkami tez prawdopodobnie moga być dziurawe. Pozatym silnik skrzynia to norma czy wycieków nie ma, podłoga czy nie skorodowana, czy nic nie puka nic nie stuka. Moje 1,2 8v pali siakieś 8,5 litra gazu, czasem zejdzie do 7,9, w mieście potafił łyknąc 10 góra. Jak dla mnie 1,2 jest wystarczającym silnikiem w codziennym toczydle. Bagaznik pełen cegieł tez dał radę przewieźć więc tragedii nie ma. Sprawdzić można też czy nie śmierdzi płynem chłodniczym po włączeniu ogrzewania (tu akurat w punto mam to do roboty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musze sie ogarniać. napisał, ze chce 1.2 8v, a taki był tylko w jedynkach. poza tym dwojki były od 2001r, więc takim opisem daleko mu do dwójki

a co do progów- to dwójki tez potrafią rdzewieć. u mnie koło bloku są dwie takie i nakładki juz zaczynają odłazić i widać rdzę

kumpel ma albe z 2004 i błotniki juz bierze, a na bank nie było nic wczesniej robione. lata lecą i nie ma cudów, tym bardziej, ze to fiat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisał, ze chce 1.2 8v,

ale pisał że też inne wersje benzynowe, nie wiem kto ci naopowiadał że 1.6 trzeba kręcić yikes.gif żeby pojechać zlosnik.gif żeby dorównać 1.2 przy jeździe to gdy ja przy 1.6 wrzucam spokojnie 4 ty musiał byś na 2 pałować biglaugh.gif

Co do spalania przy sekwencji w Hienie zeszło poniżej 8L na trasie, tak poza tym to 9-9.5L LPG więc tragedii nie ma w stosunku do mocy porównując 1.2 niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt mi nic nie opowiadał. miałem 1.2, mam 1.6 i wiem jak sie tym jezdzi. wiem, ze 1.6 jedzie lepiej niż 1.2, ale 16V tak mają, ze trzeba wysoko kręcić. na trójce i 2tys obr nie da sie jechac- jest zamulony, podczas gdy 8V jedzie swobodnie

co do spalania, nie ma sie co dochodzić, bo kazdy jezdzi inaczej. mojej żonie po mieście łyka 8 lpg, mnie sie nigdy nie udało zejść poniżej 12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok, dzieki za sugestie, http://webcache.googleusercontent.com/se...=clnk&gl=pl nad tym

> myslalem ale juz sie sprzedal chyba, juz wiem na co patrzec przy zakupie

Pierwsza sprawa to na to że walnięty, więc dolicz minimum te 1000. Potem odciągi podłogi, progi, podłoga. Weź pod uwagę że ZTCS części do tego są trudniej dostępne niż do przed liftowej wersji (choć może to o albea chodzi hmm.gif). Sam silnik o konstrukcja prosta jak budowa cepa, części pasują z choćby punto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nikt mi nic nie opowiadał. miałem 1.2, mam 1.6 i wiem jak sie tym jezdzi. wiem, ze 1.6 jedzie

> lepiej niż 1.2, ale 16V tak mają, ze trzeba wysoko kręcić. na trójce i 2tys obr nie da sie

> jechac- jest zamulony, podczas gdy 8V jedzie swobodnie

Nie wiem dlaczego Twoje 1.6 16V na niskich obrotach nie jedzie.

Fakt, może nie zapierdziela - jednak przedzial 2-3kRPM jest jak najbardziej używalny. Co więcej, mój Ojczulek głónie właśnie w takim zakresie nawinął prawie 200kkm :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt, może nie zapierdziela - jednak przedzial 2-3kRPM jest jak najbardziej używalny.

owszem, jak nie przekraczasz 60-tki lub jak jedziesz samemu

ja jeżdżę dynamicznie i przeważnie w 4 osoby, więc dla mnie ten silnik jest nieciekawy, zwłaszcza przy nabieraniu prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem, jak nie przekraczasz 60-tki lub jak jedziesz samemu

> ja jeżdżę dynamicznie i przeważnie w 4 osoby, więc dla mnie ten silnik jest nieciekawy, zwłaszcza

> przy nabieraniu prędkości

Dzisiaj z ciekawości zwróciłem na to uwagę jadąc w 3 osoby, do 100kmph zakres 2-3kRPM jest jak najbardziej użyteczny, a do III biegu włącznie bardzo fajnie przyspiesza. Powyżej 100kmph na V jest już od 3kRPM w górę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.