fred77 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Ponieważ po zakupie oddałem samochód do ASO to przy okazji wymian podstawowych rzeczy kazałem sprawdzić parkomat, bo nie działał. Czujniki sprawne, instalacja też ale nie ma sygnalizacji akustycznej. Powiedziano mi, że to prawdopodobnie coś z zestawem wskaźników. Czy to prawda? A może jest gdzieś jakaś dodatkowa rzecz, która nie pozwala na działanie parkomatu? Wymiana zestawu wskaźników to jednak trochę droga sprawa. Choć przy okazji zlikwidowałbym problem niedoświetlonego wyświetlacza. Aha, no i nie wiadomo czy wskaźniki z Idea bez czujników parkowania są takie same jak z samochodu wyposażonego w te czujniki. Przypuszczam, że parkomaty w większości Fiatów działają na identycznej zasadzie, może ktoś by mógł podpowiedzieć gdzie może jeszcze leżeć problem, bo w ASO też pracują ludzie, którzy mogą się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > Ponieważ po zakupie oddałem samochód do ASO to przy okazji wymian podstawowych rzeczy kazałem > sprawdzić parkomat, bo nie działał. > Czujniki sprawne, instalacja też ale nie ma sygnalizacji akustycznej. Łączyli się egzaminerem? > Powiedziano mi, że to prawdopodobnie coś z zestawem wskaźników. > Czy to prawda? Jeżeli nie zapniesz pasów to ci nie brzęczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > Łączyli się egzaminerem? Co to jest? Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z parkometrem także znam jedynie to jak mniej więcej działa. Coś mam dodatkowo zasugerować serwisantom? Tylko żeby się nie obrazili. > Jeżeli nie zapniesz pasów to ci nie brzęczy? Sprawdzałem czy działa ale czy miałem wtedy zapięte pasy czy nie to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > Co to jest? Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z parkometrem także znam jedynie to jak mniej > więcej działa. > Coś mam dodatkowo zasugerować serwisantom? Tylko żeby się nie obrazili. Egzaminer to fiatowski interfejs do łączenia się z różnymi podzespołami samochodu. > Sprawdzałem czy działa ale czy miałem wtedy zapięte pasy czy nie to nie wiem. Już nie pamiętam dokładnie ale jeżeli masz nie zapięte pasy i jedziesz powyżej jakiejś prędkości to kontrolka zaczyna migać i głośnik brzęczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Egzaminer to fiatowski interfejs do łączenia się z różnymi podzespołami samochodu. Samochód oddałem do ASO do porządnego sprawdzenia, wymienili płyny, paski, świece, filtry. Cały samochód sprawdzali. Także myślę, że egzaminer też użyli. > Już nie pamiętam dokładnie ale jeżeli masz nie zapięte pasy i jedziesz powyżej jakiejś prędkości to > kontrolka zaczyna migać i głośnik brzęczeć. Nie jeździłem z odpiętymi pasami więc nie wiem. Nadzieja jest jeszcze w tym, że ktoś ściszył "buzer" do zera. Wyczytałem w instrukcji obsługi, że można ściszyć wszelkie akustyczne ostrzeżenia. Podczas jazdy, po przekroczeniu ustawionej prędkości włącza się ostrzegawcza lampka kontrolna i powinien być sygnał akustyczny. Jak wracałem samochodem po zakupie do domu to jadąc p o autostradzie lampka się włączyła przy 130km/h ale buzer nic nie sygnalizował. Może jest po prostu ściszony. Dziś prawdopodobnie odbiorę samochód z serwisu i pobawię się trochę komputerkiem. Może serwisanci też nie wpadli na to, że trzeba go dać głośniej. Oby, bo wolałbym żeby to działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.