proshotter Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Gdzie wpiąć czujnik ? Chciałbym mieć jak najbardziej wiarygodne wskazania Silnik to 1.4 16v na osprzęcie 1.2 16v Jedynym wyjściem jest 3 pinowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Jedynym wyjściem jest 3 pinowy ? odradzam 3 pinowe miałem w 1.2 8V i w 1.4 i latem silnik głupawki dostawal od wskazań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 ja mam czujnik w wężu który idzie na nagrzewnice. Przy swapie na 1,2 16V podgrzewanie kolektora nie bylo potrzebne wiec kawalek weza odcialem zrobiłem odpowiedni otwór na średnice i wkleiłem to na klej uzywany do przyklejania gumowych uszczelek do metalowych filtrów. nic nie cieknie a wskazania powinny nie być błedne i niczemu to nie przeszkadza. aktualnei mam sam czujnik bez wskaźnika ale na to przyjdzie pora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > ja mam czujnik w wężu który idzie na nagrzewnice. > Przy swapie na 1,2 16V podgrzewanie kolektora nie bylo potrzebne wiec kawalek weza odcialem > zrobiłem odpowiedni otwór na średnice i wkleiłem to na klej uzywany do przyklejania gumowych > uszczelek do metalowych filtrów. nic nie cieknie a wskazania powinny nie być błedne i niczemu > to nie przeszkadza. aktualnei mam sam czujnik bez wskaźnika ale na to przyjdzie pora. czujniki mocowane na wężu poza blokiem maja tę wadę że nie zareagują jak np. pęknie wąż i zleci płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 a niby jak zareaguje taki w bloku ? tez zleci płyn i co powie ci ze zleciał płyn ? fakt temperatura szybko urośnie ale od czegośteż jest lampka przegrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > a niby jak zareaguje taki w bloku ? > tez zleci płyn i co powie ci ze zleciał płyn ? > fakt temperatura szybko urośnie ale od czegośteż jest lampka przegrzania. pod warunkiem ze masz czujnik od lampki przegrzania przy gwałtownym ubytku wody czujnik w chłodnicy dojdzie do max temp a ten w wężu zacznie pomału się studzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Czyli jedynym wyjsciem będzie montaz w wężu nagrzewnicy, a co powiecie na termostat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 podobno mozna wkrecic to w termostat ale jak i gdzie dokladnie to mnie sie nie pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Maż może jakieś foto jak to u Cb wyglądało ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 niestety zdjec nie zrobiłem a teraz za bardzo tam nie dojde aparatem bo dostep przy fefnastce jest niesamowicie bardzo dobry ale spróbować moge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > niestety zdjec nie zrobiłem a teraz za bardzo tam nie dojde aparatem bo dostep przy fefnastce jest Ty masz ta wpite w wąż który idzie z czwórnika do nagrzewnicy ? Masz tylko zrobiony otwór węzy i zalepione na klej Lepiej by było jakis taki fajny trójnik znaleść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Gdzie wpiąć czujnik ? > Chciałbym mieć jak najbardziej wiarygodne wskazania > Silnik to 1.4 16v na osprzęcie 1.2 16v > Jedynym wyjściem jest 3 pinowy ? Najlepiej w termostat z nowego 1.4 16v czy t-jeta - jest miejsce na czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Najlepiej w termostat z nowego 1.4 16v czy t-jeta - jest miejsce na czujnik. Mam ten od 1.4 ale to ten stary typ bez otworu na czujnik... Z tego co widzę to te nowsze od 90 się zaczynają ... Jakoś inna tańsza opcja jest ...oprócz wiercenia w obecnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Mam ten od 1.4 ale to ten stary typ bez otworu na czujnik... > Z tego co widzę to te nowsze od 90 się zaczynają ... > Jakoś inna tańsza opcja jest ...oprócz wiercenia w obecnym ? Najtaniej wywiercić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Ty masz ta wpite w wąż który idzie z czwórnika do nagrzewnicy ? > Masz tylko zrobiony otwór węzy i zalepione na klej > Lepiej by było jakis taki fajny trójnik znaleść... mam to wpiete zamiast wężyka od podgrzewania kolektora dolotowego i jest to w wezu ktory wchodzi do nagrzewnicy mam wszystko zdjete ze wzgledu na maly remoncik to jutro machne zdjecie pogladowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 A co powiedzie żeby wpiąć w miejsce odpowietrznika nagrzewnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > A co powiedzie żeby wpiąć w miejsce odpowietrznika nagrzewnicy ? 1. ja ciecz nie będzie "opływać" czujnika to wskazania mogą być dziwne 2. latem jak nie włączasz ogrzewania to co ma ci wskazać 3. a zimą będzie już trochę przestudzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > 1. ja ciecz nie będzie "opływać" czujnika to wskazania mogą być dziwne > 2. latem jak nie włączasz ogrzewania to co ma ci wskazać > 3. a zimą będzie już trochę przestudzone kolega n0n ma i sobie chwali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > kolega n0n ma i sobie chwali... zapomnialem napisać Ci na priv, ze nagrzewnice mam otwarta caly czas bo sluzy tylko jako dodatkowe zwiększenie ukladu, jak uzywasz auta do normalnej jazdy lato zima, uzywasz "chlodzenia" i ogrzewania wnetrza to lepiej dać dodatkowy czujnik w termostat lub 3pin tak jak w manualu na CM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > zapomnialem napisać Ci na priv, ze nagrzewnice mam otwarta caly czas bo sluzy tylko jako dodatkowe > zwiększenie ukladu, jak uzywasz auta do normalnej jazdy lato zima, uzywasz "chlodzenia" i > ogrzewania wnetrza to lepiej dać dodatkowy czujnik w termostat lub 3pin tak jak w manualu na > CM A trójnik w wąż który idzie od czwórnika do nagrzewnicy ...? Zda to egzamin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 tylko tam jest powrót... i przy włączonym ogrzewaniu bd źle pokazywać. jesli juz to trójnik na wąż miedzy kolektorem a nagrzewnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > odradzam 3 pinowe > miałem w 1.2 8V i w 1.4 > i latem silnik głupawki dostawal od wskazań Możesz sprecyzować co się działo? Bo wygląda na to, że mój parch właśnie cierpi na upały i nie mogę dojść do sedna sprawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > tylko tam jest powrót... i przy włączonym ogrzewaniu bd źle pokazywać. jesli juz to trójnik na wąż > miedzy kolektorem a nagrzewnicą Ty masz odłączone podgrzewanie kolektora ? Masz może jakieś fotki tego >? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 podgrzewania nie mam wgl bo mam 1.2 16V. zrobie ci zdjecia tylko nie mam kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > podgrzewania nie mam wgl bo mam 1.2 16V. > zrobie ci zdjecia tylko nie mam kiedy. Dobra spokojnie tylko żebyś zrobił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > Możesz sprecyzować co się działo? Bo wygląda na to, że mój parch właśnie cierpi na upały i nie mogę > dojść do sedna sprawy... głownie falowały wolne obroty, czasem się dławił zimą raczej było ok, ale podejrzewam że to dlatego ze nie dogrzewał się do załączenia wentylatora na 3 pin went załączał mi się przy 104C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 u mnie wygląda to tak. w miejscu czujnika kiedy miałem 1.1 wychodził wąż który podgrzewał przepustnice itd. w 16V to nie potrzebne wiec odciąłem rozwierciłem lekko i wkleiłem tam czujnik na klej do gumy i metalu uzywany u mnie w pracy. foto w załączniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 > u mnie wygląda to tak. > w miejscu czujnika kiedy miałem 1.1 wychodził wąż który podgrzewał przepustnice itd. w 16V to nie > potrzebne wiec odciąłem rozwierciłem lekko i wkleiłem tam czujnik na klej do gumy i metalu > uzywany u mnie w pracy. > foto w załączniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > u mnie wygląda to tak. > w miejscu czujnika kiedy miałem 1.1 wychodził wąż który podgrzewał przepustnice itd. w 16V to nie > potrzebne wiec odciąłem rozwierciłem lekko i wkleiłem tam czujnik na klej do gumy i metalu > uzywany u mnie w pracy. > foto w załączniku U mnie w miejscu gdzie masz czujnik jest wąż który idzie do zbiorniczka płynu chłodzącego...Moge sie wpiąc w wąż który idzie z czwórnika do nagrzewnicy ? Czy lepiej w ten wąż co ty wpiołęś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 w ten który ja gdyż iż ponieważ jest to dojście płynu do nagrzewnicy. a ten do czwórnika to powrót. i jeżeli w zime włączysz ogrzewanie to na przewodzie idącym do czwórnika będziesz miał zaniżoną temperature bo płyn będzie chłodzony w nagrzewnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Wsio podłączone i nawet działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.