Charlie Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 Dzisiaj rano wsiadam do uniaka,ssanie i przekręcam kluczyk. 1, 2, 3 i Rzorusznik po przekręceniu kluczyka do pozycji zero-CAŁY CZAS DZIAŁA . Zapier#@# jak dziki osioł-takie obroty,że się przestraszyłem. Wyjmuje kluczyk-a ON CAŁY CZAS DZIAŁA!!!!!!! MUSIAŁEM ODŁĄCZYK AKUMULATOR. Myślałem, że jak odłącze akumulator, to za chwile wróci wszytsko do normalki, a tu Dupa:(. Zostawiłem go tak na 4 godziny- wracam i to samo O co chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > Dzisiaj rano wsiadam do uniaka,ssanie i przekręcam kluczyk. 1, 2, 3 i > Rzorusznik po przekręceniu kluczyka do pozycji zero-CAŁY CZAS > DZIAŁA . Zapier#@# jak dziki osioł-takie obroty,że się > przestraszyłem. Wyjmuje kluczyk-a ON CAŁY CZAS DZIAŁA!!!!!!! > MUSIAŁEM ODŁĄCZYK AKUMULATOR. Myślałem, że jak odłącze > akumulator, to za chwile wróci wszytsko do normalki, a tu > Dupa:(. Zostawiłem go tak na 4 godziny- wracam i to samo O co > chodzi?? Jak na moj gust to spieklo styki wylacznika elektromagnetycznego przy rozruszniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Charlie Napisano 22 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > Jak na moj gust to spieklo styki wylacznika elektromagnetycznego przy > rozruszniku... cZEŚĆ!! Nie znam się ni ch## na samochodach Powiedz gdzie te kabelki znaleźć i co robić:) Łopatologicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > cZEŚĆ!! Nie znam się ni ch## na samochodach Powiedz gdzie te > kabelki znaleźć i co robić:) Łopatologicznie Skoro sie nie znasz cytuje "ni ch## na samochodach", to co bym tutaj nie napisal to i tak Ci to niewiele pomoze... Trza dac zarobic mechanikowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 A czy masz pojęcie o budowie i działaniu rozrusznika i jego składowych zespołów? Bo może szkoda akumulatora, rozrusznika i zawracania głowy. Poczytaj instrukcje obsługi, w tym o rozruchu. Prawdopodobnie spiekły albo zblokowały się styki w wyłączniku elektromagnetycznym rozrusznika - w tym wypadku raczej to nie kabelki, tylko styki wewnątrz wyłącznika, na korpusie rozrusznika. Raczej to nie są zwarcia między przewodami zasilającymi ten elektrowłącznik. Elektrowłącznik to większy przekaźnik elektromagnetyczny, który podaje duży prąd rozruchowy rzędu 300 A przez te właśnie styki na uzwojenie rozrusznika. Na razie tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Charlie Napisano 22 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > A czy masz pojęcie o budowie i działaniu rozrusznika i jego > składowych zespołów? Bo może szkoda akumulatora, rozrusznika i > zawracania głowy. Poczytaj instrukcje obsługi, w tym o rozruchu. > Prawdopodobnie spiekły albo zblokowały się styki w wyłączniku > elektromagnetycznym rozrusznika - w tym wypadku raczej to nie > kabelki, tylko styki wewnątrz wyłącznika, na korpusie > rozrusznika. > Raczej to nie są zwarcia między przewodami zasilającymi ten > elektrowłącznik. Elektrowłącznik to większy przekaźnik > elektromagnetyczny, który podaje duży prąd rozruchowy rzędu 300 > A przez te właśnie styki na uzwojenie rozrusznika. > Na razie tyle. Dzięki! istnieje coś takiego w wersji elektronicznej?? Gdzie to można zdobyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > Skoro sie nie znasz cytuje "ni ch## na samochodach", to co bym tutaj > nie napisal to i tak Ci to niewiele pomoze... Trza dac zarobic > mechanikowi... właśnie. howgh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeno Napisano 22 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > Dzisiaj rano wsiadam do uniaka,ssanie i przekręcam kluczyk. 1, 2, 3 i > Rzorusznik po przekręceniu kluczyka do pozycji zero-CAŁY CZAS > DZIAŁA . Zapier#@# jak dziki osioł-takie obroty,że się > przestraszyłem. Wyjmuje kluczyk-a ON CAŁY CZAS DZIAŁA!!!!!!! > MUSIAŁEM ODŁĄCZYK AKUMULATOR. Myślałem, że jak odłącze > akumulator, to za chwile wróci wszytsko do normalki, a tu > Dupa:(. Zostawiłem go tak na 4 godziny- wracam i to samo O co > chodzi?? Może wystarczy sprzedać mu ze dwa porządne młoty (bo bez młota nie robota ) . Jechać do mechanika niech obluka skoro sam nie jesteś w stanie tego rozebrać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Charlie Napisano 22 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 > Może wystarczy sprzedać mu ze dwa porządne młoty (bo bez młota nie > robota ) . Jechać do mechanika niech obluka skoro sam nie > jesteś w stanie tego rozebrać . Cześć!! Jak jechać , skoro nie odpala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesia Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Cześć!! Jak jechać , skoro nie odpala:) Cześć. Poproś sąsiada, znajomego, kogokolwiek, żeby cię zaholował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Dzisiaj rano wsiadam do uniaka,ssanie i przekręcam kluczyk. 1, 2, 3 i > Rzorusznik po przekręceniu kluczyka do pozycji zero-CAŁY CZAS > DZIAŁA . Zapier#@# jak dziki osioł-takie obroty,że się > przestraszyłem. Wyjmuje kluczyk-a ON CAŁY CZAS DZIAŁA!!!!!!! > MUSIAŁEM ODŁĄCZYK AKUMULATOR. Myślałem, że jak odłącze > akumulator, to za chwile wróci wszytsko do normalki, a tu > Dupa:(. Zostawiłem go tak na 4 godziny- wracam i to samo O co > chodzi?? u mnie bylo cos podobnego ale powodem byla kostka pod stacyjka - przy ktoryms przekreceniu stacyjki stwierdzila ze juz nie wroci do swojego "zerowego" polozenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 Zdejm kabelek sterujący z cewki (taki cienki przy rozruszniku,na wsuwkę) ,a następnie przy wyjętym kluczyku załóż klemę na akumulator(dotknij). Jeżeli : a) nic- winna jest kostka przy stacyjce, b) rozrusznik ruszy- zapieczone styki w cewce = cewka do wymiany. !!! nie zapomnij wył. biegu przed próbą. Osobiście obstawiam kostkę.(ok.42zł) Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.