psyhol Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Witajcie, Jakiś czas temu w silniku 1.6 16v strzelił mi rozrząd po 40 kkm od wymiany. Ponieważ taniej było kupić drugi silnik niż remontować stary ten ostatni został wyjęty i tak sobie leży. Okres karencji właśnie się zakończył więc się zastanawiam czy go zezłomować w całości czy może coś można z niego jeszcze wymontować i zostawić na zaś np. wałki rozrządu, miska olejowa itp. Myślicie, że warto? Czy któraś z ww. mogła jakoś poważnie ucierpieć podczas awarii rozrządu? Zawory i tłoki z oczywistych względów pomijam . Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Witajcie, > Jakiś czas temu w silniku 1.6 16v strzelił mi rozrząd po 40 kkm od wymiany. Ponieważ taniej było > kupić drugi silnik niż remontować stary ten ostatni został wyjęty i tak sobie leży. Okres > karencji właśnie się zakończył więc się zastanawiam czy go zezłomować w całości czy może coś > można z niego jeszcze wymontować i zostawić na zaś np. wałki rozrządu, miska olejowa itp. > Myślicie, że warto? Czy któraś z ww. mogła jakoś poważnie ucierpieć podczas awarii rozrządu? > Zawory i tłoki z oczywistych względów pomijam . > Pozdrawiam > Paweł Zostaw motor w całości, nigdy nie wiesz co może ci się z niego przydać, byle śrubka a później możesz szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bossu Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 mialem kiedys taka awarie i tylko 4 zawory i ich prowadnice byly uszkodzone - reszta OK, wiec zalezy jak u Ciebie walnelo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.