fiksiu Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Witam Czy ktoś może używa? Lub miał styczność. jaka jest poprawa? Jaka różnica w spalaniu? Wszystkie jakie widziałem dostępne są podłączane pod czujnik ciśnienia paliwa na pompie. zastanawiam się czy nie dorzucić jej parę koni,a te boxy nie są strasznie drogie.Może warto by spróbować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Witam > Czy ktoś może używa? > Lub miał styczność. > jaka jest poprawa? > Jaka różnica w spalaniu? > Wszystkie jakie widziałem dostępne są podłączane pod czujnik ciśnienia paliwa na pompie. > zastanawiam się czy nie dorzucić jej parę koni,a te boxy nie są strasznie drogie.Może warto by > spróbować, T za box zapłacisz tysiąc a mnie tuner zrobił remap silnika z pomiarem na hamowni za 750zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Witam > Czy ktoś może używa? > Lub miał styczność. > jaka jest poprawa? > Jaka różnica w spalaniu? > Wszystkie jakie widziałem dostępne są podłączane pod czujnik ciśnienia paliwa na pompie. > zastanawiam się czy nie dorzucić jej parę koni,a te boxy nie są strasznie drogie.Może warto by > spróbować, Malo Ci 150 kucy w galopie? a realnie moze i 160, wiec dla 15-20 koni wkladac niewiadomoco juz budzi zastanowienie. Moje 120 calkiem sobie radzi a balem sie ze muuuuulll bedzie. W miescie niestety taki chipek podniesie spalanie wg mnie nieco ale zawsze i po co? W korku to i pińcet konióf stoi grzecznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Malo Ci 150 kucy w galopie? a realnie moze i 160, wiec dla 15-20 koni wkladac niewiadomoco juz > budzi zastanowienie. > Moje 120 calkiem sobie radzi a balem sie ze muuuuulll bedzie. > W miescie niestety taki chipek podniesie spalanie wg mnie nieco ale zawsze i po co? > W korku to i pińcet konióf stoi grzecznie:) Chip owszem nie polecam, dziadostwo ogólnie. Dobrze zrobiony program to w tych silnikach + 35-50 KM i jakieś do 80 Nm więc wzrost spory. Spalanie realnie spada nie wzrasta przy zachowaniu rozsądnego stylu jazdy (potwierdzone w swoich 4 robionych dieslach w tym Cromie 1.9 150 MJTd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Malo Ci 150 kucy w galopie? a realnie moze i 160, wiec dla 15-20 koni wkladac niewiadomoco W sumie miałem okazje ruszyć dynamicznie ze świateł swoim 172km i 404 Nm a szwagier fabryczną 120ką....powiem tak....wcale mu nie odszedłem...oba auta szły łeb w łeb co potwierdza że te 120Km naprawde robi robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > W sumie miałem okazje ruszyć dynamicznie ze świateł swoim 172km i 404 Nm a szwagier fabryczną > 120ką....powiem tak....wcale mu nie odszedłem...oba auta szły łeb w łeb co potwierdza że te > 120Km naprawde robi robotę oj w to nie uwierze napewno. Mialem GP 1,9 120KM i po czipie potrafił na światłach łeb urywać przy ostrym starcie. Wiec nie wierze że czip nie rusza Cromy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > oj w to nie uwierze napewno. Mialem GP 1,9 120KM i po czipie potrafił na światłach łeb urywać przy > ostrym starcie. Wiec nie wierze że czip nie rusza Cromy Na autostradzie taki chip oczywiscie pewnie robi roznice ale w miescie.....pytanie czy nie zerwie kol te 400 Nm bo moc jedno a mozliwosc jej przeniesienia to drugie. Ponadto mamy tez sprzeglo i pyt o jego zywotnosc z chipem. Faktem moze byc, ze spalanie moze spasc bo.....krocej auto sie rozpedza to ilus tam a potem juz utrzymuje V. Ale jak pytalem o chipa to 1300 zl jakos z zaslepieniem EGR-a bylo wiec odpuscilem. 120KM naprawde daje rade w takiej budzie chociaz do setki ma tyle co moj lanowoz pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > oj w to nie uwierze napewno. Mialem GP 1,9 120KM i po czipie potrafił na światłach łeb urywać przy > ostrym starcie. Wiec nie wierze że czip nie rusza Cromy Ja nie napisałem że chip nie rusza Cromy....bo rusza i to dużo. Jednak w przypadku opisywanego przeze mnie dynamicznego startu 2 Crom nie dało się wyczuć różnicy 50KM i 100Nm na moją kożyść. W przypadku jazdy z prędkościami powyżej 110km/h w mojej Cromie daje się wyraźnie wyczuć modyfikacje. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu....po prostu wciskam gaz a auto już jest z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.