Skocz do zawartości

Zalewa mi uniaka Fire 1998r


vilu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym sposobem zdiagnozować usterkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu

> jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym

> sposobem zdiagnozować usterkę ?

cewka czy tam moduł grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu

> jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym

> sposobem zdiagnozować usterkę ?

jakie LPG??

problem z odpaleniem po jeździe na gazie czy na benie?

jaki nalot na LPG?

stan filtrów? paliwa,powietrza itp??

98 rok to już motronic z cewką i zintegrowanym modułem, jak pada to nie pali na jeden gar... zalewanie to raczej wina błędnego odczytu z czujnika temp lub sondy lambda. W przypadku bardzo rzadkiej jazdy na PB przy lpg również mogą być takie objawy (tzw rozjechane mapy benzyny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewny że zalewa?

> miałem kiedyś identyczne objawy w moim 899

> mulenie wynikało z braku paliwa, a winowajcą okazał się pęknięty gumowy wężyk od pompy paliwa w

> baku

Zalewa sprawdzałem pompa też była wyjęta i oglądana

> GP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z

> innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni

On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym?

Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym?

> Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ?

tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p

- 0st 5000-7500 Ohm

- 20st 2000-3000 Ohm

- 40st 1000-1500 Ohm

- 60st 500-700 Ohm

- 80st 280-380 Ohm

- 100st 180-220 Ohm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p

> - 0st 5000-7500 Ohm

> - 20st 2000-3000 Ohm

> - 40st 1000-1500 Ohm

> - 60st 500-700 Ohm

> - 80st 280-380 Ohm

> - 100st 180-220 Ohm

dzięki za info czujnik jest uszkodzony nie przewodzi w ogóle prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czujnik wymieniony komp zresetowany a problem zalewania został.

a próbowałeś pojeżdzic parę dni tylko i wyłącznie na benzynie?

Bo na mój gust to masz albo rozjechane mapy wtrysku albo walniętą sondę lambda.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.