Skocz do zawartości
vilu

Zalewa mi uniaka Fire 1998r

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym sposobem zdiagnozować usterkę ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu

> jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym

> sposobem zdiagnozować usterkę ?

cewka czy tam moduł grinser006.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk boscha i moduł

Na gazie śmiga bez problemów

Reset kompa wystarczy ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu

> jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym

> sposobem zdiagnozować usterkę ?

jakie LPG??

problem z odpaleniem po jeździe na gazie czy na benie?

jaki nalot na LPG?

stan filtrów? paliwa,powietrza itp??

98 rok to już motronic z cewką i zintegrowanym modułem, jak pada to nie pali na jeden gar... zalewanie to raczej wina błędnego odczytu z czujnika temp lub sondy lambda. W przypadku bardzo rzadkiej jazdy na PB przy lpg również mogą być takie objawy (tzw rozjechane mapy benzyny).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Filtry ok na gazie zasuwa bez problemów.

Na PB jest tylko problem.

Gdzie jest czujnik od temperatury i jak go sprawdzić ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewny że zalewa?

miałem kiedyś identyczne objawy w moim 899

mulenie wynikało z braku paliwa, a winowajcą okazał się pęknięty gumowy wężyk od pompy paliwa w baku

GP

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewny że zalewa?

> miałem kiedyś identyczne objawy w moim 899

> mulenie wynikało z braku paliwa, a winowajcą okazał się pęknięty gumowy wężyk od pompy paliwa w

> baku

Zalewa sprawdzałem pompa też była wyjęta i oglądana

> GP

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z

> innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni

On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym?

Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym?

> Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ?

tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p

- 0st 5000-7500 Ohm

- 20st 2000-3000 Ohm

- 40st 1000-1500 Ohm

- 60st 500-700 Ohm

- 80st 280-380 Ohm

- 100st 180-220 Ohm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p

> - 0st 5000-7500 Ohm

> - 20st 2000-3000 Ohm

> - 40st 1000-1500 Ohm

> - 60st 500-700 Ohm

> - 80st 280-380 Ohm

> - 100st 180-220 Ohm

dzięki za info czujnik jest uszkodzony nie przewodzi w ogóle prądu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony komp zresetowany a problem zalewania został.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Czujnik wymieniony komp zresetowany a problem zalewania został.

a próbowałeś pojeżdzic parę dni tylko i wyłącznie na benzynie?

Bo na mój gust to masz albo rozjechane mapy wtrysku albo walniętą sondę lambda.

pozdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciężko nim na benie latać bo go potrafi zalać podczas jazdy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

możliwe ze walniety jest tez wtryskiwacz, podczas jazdy na gazie pracowal na sucho i sie zatarl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.