nikt-znany Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Dokładniej chodzi mi o 1.8T 150KM, aczkolwiek chętnie poczytam o innych wersjach w tym 163KM i 190KM. Jaki koszt wymiany kompletnego rozrządu, jakieś typowe bolączki trapią te silniki? Dokładniej interesowałby mnie silnik w zestawieniu z manualną skrzynią biegów i napędem quattro (siedzące w A4 B5 i B6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 witam posiadam 1.8T 156 w cordobie po wirusie na 185.. auto w sumie mam nie dlugo bo pol roku .. rorzad w okolicach 600-700zl niestety o napedzie Q nic nie powiem a ogolnie zadnych problemow z silnikiem nie mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > witam > posiadam 1.8T 156 w cordobie po wirusie na 185.. Lżejsza buda od B5, nie mówiąc o B6. > auto w sumie mam nie dlugo bo pol roku .. > rorzad w okolicach 600-700zl niestety o napedzie Q nic nie powiem Kompletny z pompą, jakimś dzwinym napinaczem i robocizną? Czytam, że ten 1kPLN trzeba wyłożyć. > a ogolnie zadnych problemow z silnikiem nie mialem Jak wygląda spalanie przy przepisowej jeździe w trasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjbax Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Wymiana rozrządu u mnie wyszła około 850 złotych z pompą wody. Teraz mam 128 tys., z czego 35 tys. na LPG w ciągu ostatnich 17 miesięcy. Sam silnik bezproblemowy, wymieniam co trzeba i działa. Ostatnio komputer na trasie Ruda Śląska - Radom (jazda zgodnie z przepisami) pokazał 7,3 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Wymiana rozrządu u mnie wyszła około 850 złotych z pompą wody. Teraz mam 128 tys., z czego 35 tys. > na LPG w ciągu ostatnich 17 miesięcy. > Sam silnik bezproblemowy, wymieniam co trzeba i działa. > Ostatnio komputer na trasie Ruda Śląska - Radom (jazda zgodnie z przepisami) pokazał 7,3 litra. Spalanie czego ten komputer Ci pokazał bo na pewno nie LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jak wygląda spalanie przy przepisowej jeździe w trasie? koło 6 litrów benzyny,na LPG mialem jakies 8l.Generalnie swietny silnik,jak na swoja moc to pali nieduzo i jakos mi sie nie sypał.Brał natomiast troche oleju jakies 1l na 5tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjbax Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Spalanie czego ten komputer Ci pokazał bo na pewno nie LPG Spalanie LPG poniżej 9 litrów (sprawdzone przy tankowaniu). Komputer pokazuje tak jakbym jechał na noPb - tak jest przy instalacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiql Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Spalanie LPG poniżej 9 litrów (sprawdzone przy tankowaniu). > Komputer pokazuje tak jakbym jechał na noPb - tak jest przy instalacjach. Jak Ty jeździsz? Mój mniej jak 10 litrów lpg nigdy nie spalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Mam właśnie zrobione 30.000 km w dwa lata od zakupu. Nie znam wad tego silnika, gdyż jak na razie działa. Ceny: -pasek rozrządu Conti 62 zł -rolka napinająca Ina 156 zł -rolka prowadząca Ina 56 zł -napinacz hydrauliczny Ina 206 zł -pompa wody (niekonieczna wymiana, ale można przy okazji) Hepu 120 zł -świece NGK 33 zł/szt -dwa napinacze pasków INA 240 zł (są trzy paski: klima, pompa i pompa) -wymiana tych gratów (bez świec) 410 zł Tyle zapłaciłem ja 2 miesiące temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > Jak Ty jeździsz? Mój mniej jak 10 litrów lpg nigdy nie spalił. Miałem w O1 1,8T+LPG program na 190 km i faktycznie przy normalnej jeździe 10 LPG w trasie to standard, ale jak raz udało się pojechać przepisowo to spalanie wyszło 8,5 l, ale to było tylko raz i nigdy nie miałem psychy tego powtórzyć, nawet zona mówiła co mi się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjbax Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Zgodnie z przepisami (niemalże). Trasa Katowice -Radom. Tak to zawsze około 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 mnie tam zawsze interesuje czymu zawsze pisza "napinacz hydrauliczny", skoro on nie ma nic wspolnego z hydraulika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > mnie tam zawsze interesuje czymu zawsze pisza "napinacz hydrauliczny", skoro on nie ma nic > wspolnego z hydraulika Jak tam Twoje wrażenia i wspomnienia po gofrze z tym silnikiem? Czemu rozstaliście się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Jak tam Twoje wrażenia i wspomnienia po gofrze z tym silnikiem? > Czemu rozstaliście się? bo auto bylo po zalaniu (korozja upodobala sobie progi od wewnatrz ) Denerwowalo mnie spalanie, 14l/100km w miescie LPG, ale za to 4x4 dolaczane recznie to bylo to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 same plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Dokładniej chodzi mi o 1.8T 150KM, aczkolwiek chętnie poczytam o innych wersjach w tym 163KM i > 190KM. > Jaki koszt wymiany kompletnego rozrządu, jakieś typowe bolączki trapią te silniki? > Dokładniej interesowałby mnie silnik w zestawieniu z manualną skrzynią biegów i napędem quattro > (siedzące w A4 B5 i B6). Silnik jest generalnie bezproblemowy, jeśli ma powyżej 10 lat i nie miał zmienianych cewek to trzeba być gotowym, że w najbliższym czasie padną (za oryginalne BERU zapłaciłem w lutym 140zł/sztuka). Dodatkowo zdarzają się usterki przepływomierza, zaworu DV, N75, przepustnicy (tutaj z reguły pomaga czyszczenie i adaptacja). Spalanie w mojej Octavii I z tym silnikiem oscyluje w granicach 8 litrów w trasie i 10 w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > mnie tam zawsze interesuje czymu zawsze pisza "napinacz hydrauliczny", skoro on nie ma nic > wspolnego z hydraulika Czyli co, tam nie ma żadnego oleju który tłumi drgania paska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 mialem A3 z tym silnikiem, seria 150 po wirusie i drobnych przerobkach 197 i 288Nn rozrzad okolo 700-800 jakis wiekszych problemow nie mialem jedynie czujnika polozenia walka rozrzadu padl zamiennik 190 zl i tyle duzo frajdy z jazdy dawal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Dokładniej chodzi mi o 1.8T 150KM, aczkolwiek chętnie poczytam o innych wersjach w tym 163KM i > 190KM. > Jaki koszt wymiany kompletnego rozrządu, jakieś typowe bolączki trapią te silniki? > Dokładniej interesowałby mnie silnik w zestawieniu z manualną skrzynią biegów i napędem quattro > (siedzące w A4 B5 i B6). Co do samego silnika 1,8 T nie mogę nic złego powiedzieć śmigam sobie już ponad 3 lata w Passacie z takim motorkiem i jak na razie tylko tankuję i śmigam, wiadomo wymiany zużytych części lub rozrząd jak piszesz to są jak dla mnie standardowe wymiany serwisowe w każdym aucie koszta podobne a zrobić trzeba ,co do spalania ja mam automat z lpg spalanie w granicach 10 a 14 litra jazda po niemieckich autostradach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.