Skocz do zawartości

Przewody hamulcowe sztywne - dlugosc


spavatch

Rekomendowane odpowiedzi

> Na ktorejs z naszych klubowych stron, zdaje sie ze team.fiatuno.pl, byla rozpiska dlugosci

> przewodow hamulcowych. Niestety strona przepadla.

> Czy ktos ma gdzies zanotowane te dlugosci?

http://www.unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=8829

Quote:

Może się komuś przyda ile mają dane przewody długości:

Typ złączki|Długość mm|Typ złączki

1) 105| 550| 105

2) 105| 1200| 105

3) 105| 1350| 105

4) 105| 450| 105

5) 105| 2800| 105

6) 105| 1400| 105

1) Lewy przód (pompa - koło)

2) Prawy przód (pompa - koło)

3) Lewy tył ( koło - trójnik )

4) Prawy tył (koło - trójnik)

5) Tylny główny (pompa - korektor siły hamowania)

6) Tylny środkowy (kolektor siły hamowania - przewód gumowy)


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=8829

> Quote:

> Może się komuś przyda ile mają dane przewody długości:

> Typ złączki|Długość mm|Typ złączki

> 1) 105| 550| 105

> 2) 105| 1200| 105

> 3) 105| 1350| 105

> 4) 105| 450| 105

> 5) 105| 2800| 105

> 6) 105| 1400| 105

> 1) Lewy przód (pompa - koło)

> 2) Prawy przód (pompa - koło)

> 3) Lewy tył ( koło - trójnik )

> 4) Prawy tył (koło - trójnik)

> 5) Tylny główny (pompa - korektor siły hamowania)

> 6) Tylny środkowy (kolektor siły hamowania - przewód gumowy)

W długości pozycji 6 jest ewidentnie błąd, nie ma tam gumowego przewodu długości 140 cm, być może ma 14 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W długości pozycji 6 jest ewidentnie błąd, nie ma tam gumowego przewodu długości 140 cm, być może

> ma 14 cm.

Oj nie czytamy ze zrozumieniem...

Przyznam się że po Tobie się tego nie spodziewałem.

Opis mówi pomiędzy którymi elementami się ten przewód znajduje.

W tym przypadku chodzi o sztywny przewód pomiędzy korektorem siły hamowania a elastycznym przewodem hamulcowym (gumowym).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj nie czytamy ze zrozumieniem...

> Przyznam się że po Tobie się tego nie spodziewałem.

> Opis mówi pomiędzy którymi elementami się ten przewód znajduje.

> W tym przypadku chodzi o sztywny przewód pomiędzy korektorem siły hamowania a elastycznym przewodem

> hamulcowym (gumowym).

> pozdr

OK, jasne, to wytnij może nasze wypowiedzi, żeby nie śmieciły ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a pod spodem ruda na przewodzie.

Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ?

Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o które mi chodzi ?

http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od

> korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a

> pod spodem ruda na przewodzie.

> Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa

> przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest

> trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ?

> Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o

> które mi chodzi ?

> http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html

Pompa - lewy przód - prawy przód - korektor ok.gif

Korektor - przewód gumowy - trójnik - lewy tył - prawy tył ok.gif

Na aukcji masz przewody od trójnika na belce do tylnych kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od

> korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a

> pod spodem ruda na przewodzie.

> Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa

> przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest

> trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ?

> Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o

> które mi chodzi ?

> http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html

O ile pamiętam, to u mnie dochodzi jeden przewód od pompy do korektora, a potem z korektora wychodzi jeden, który przez przewód elastyczny wchodzi na tylną belkę, tam jest trójnik i z niego idzie jeden przewód do koła lewego, a drugi do prawego.

O, nawet na Elektrodzie schemat był:

6_1245184747.jpg

Tak że wydaje mi się, że przewody, do których dałeś link, to od trójnika do lewego i do prawego koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To w jaki sposób te przewody do trójnika się wymienia ? lutuje się przewody na twardy lut czy może

> na te zwykłe skrętki ? Nigdy wcześniej nie widziałem tego trójnika.

Normalnie się wkręca wink.gif

http://allegro.pl/trojnik-przewodow-hamulcowych-fiat-uno-fabryczny-i4653652433.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po zakupie węży nr 3 i 4 można powiedzieć że nr 4 jest chyba za długi o jakieś 15 do 25 cm.

Dziś po ściągnięciu koła prawego tylnego zobaczyłem trójniczek przymocowany do belki/wachacza i okazuje się że 45 cm to zdyt długi kawałek. Między cylinderkiem a trónikiem jest jakieś zaledwie 20 do (na oko) 30 cm.

No ale lepiej mieć dłuższy przewód niż krótszy to na warsztacie skrócą, zaprasują i będzie gitara.

A co do przewodu tego między korektorem a trójnikiem (sztywny, na fotce) trzeba ściągać zbiornik paliwa aby go gdzieś tam poprowadzić/przymocować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po zakupie węży nr 3 i 4 można powiedzieć że nr 4 jest chyba za długi o jakieś 15 do 25 cm.

> Dziś po ściągnięciu koła prawego tylnego zobaczyłem trójniczek przymocowany do belki/wachacza i

> okazuje się że 45 cm to zdyt długi kawałek. Między cylinderkiem a trónikiem jest jakieś

> zaledwie 20 do (na oko) 30 cm.

> No ale lepiej mieć dłuższy przewód niż krótszy to na warsztacie skrócą, zaprasują i będzie gitara.

> A co do przewodu tego między korektorem a trójnikiem (sztywny, na fotce) trzeba ściągać zbiornik

> paliwa aby go gdzieś tam poprowadzić/przymocować ?

U mnie za długi po prostu zwinęli w "cewkę". A nie pamiętam, żeby ściągali bak do mocowania tego drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trzeba sciagac, ja rok temu wymienialem wszystkie sztywne przewody i nic nie musialem dodatkowo

> odkrecac i jak kolega wyzej napisal to wystarczy zawinac przewod i po sprawie

Przecież można wziąć też urządzenie do zarabiania i skrócić zgodnie ze sztuką wink.gif. Większość mechaników ma taki device smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.