adimali Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Mam pytanie w sprawie tej rurki widocznej na zdjęciu:) Sądzę, że jest ona na pewno rozpoznawalna, chociaż ja nigdy nad tym sie nie zastanawiałem. Otóż od paru dni jest ona mokra. Co to może być? Uszczelka jakaś tylko? Czy coś grubszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Z tego co kojarzę to rurka od powietrza, a skoro jest mokra... to pewnie coś nie tak z gumowym wężem na rurką, nie ubywa Ci płynu chłodniczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 u mnie też ona jest mokra tylko nie z jakiegoś płynu, a coś na styl oleju i nie wiem co może być powodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Mam pytanie w sprawie tej rurki widocznej na zdjęciu:) Sądzę, że jest ona na pewno rozpoznawalna, > chociaż ja nigdy nad tym sie nie zastanawiałem. Otóż od paru dni jest ona mokra. Co to może > być? Uszczelka jakaś tylko? Czy coś grubszego? Jak dobrze widzę na telefonie to masz do wymiany rurę dolotu. Niekiedy puszczaja na zgrzewie i się tam pocą. Gdzieś tu są fotki z mojej wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 jaki koszt takiej rury? Nie wiesz przypadkiem z jakiego to jest materiału? Może da się to jakoś pospawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araldo Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 Miejsce połączenia ruru dolotu powietrza po turbinie i ( jak jest ) intercoolerze, tuż przed klapą gaszącą. To mokre to film olejowy z odmy lub ( co gorsze !! ) olej z turbiny. W zasadzie powinno być tam sucho, ale to b. rzadko spotykane. Generalnie - nieszczelność w miejscu połączenia ( w kołnierzu rury jest gumowa uszczelka i może już siadła i nie spełnia swojej roli - oryginał chyba nie do kupienia osobno, tylko z całą rurą - koszt ok. 200 zł, można próbować jakiejś innej uszczelki ) lub mikropękniecie samej rury przy kołnierzu. Rura zrobiona z, diabli wiedzą, jakiego plastiku. Czy da się pospawać - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > zrobiona z, diabli wiedzą, jakiego plastiku. Czy da się pospawać - nie wiem. Da się. U mnie było klejone/spawane. Miałem takie pęknięcie, że aż powietrze syczało. Teraz jest właśnie tylko zaolejone. Uszczelka też może być słaba. Jak kupiłem stilona to było to na silikon złożone i też puszczało. Olałem temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Macałem to, wąchałem i generalnie nie jest oleiste, bardziej jak brudna woda. Ale fakt, chciałbym się tym zająć, bo mokry silnik - zły silnik:) Pojawia się to za każdym razem po jeździe, ale nie zauważyłem spadku poziomu oleju czy innego płynu. A co to jest ten "film olejowy z odmy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Dałbym sobie z tym spokój. Ja wymieniłem tą rurkę ale nie z powodu jak u Ciebie pocenia się przy klapie gaszącej a z powodu dziury przy zgięciu, i co... nowa rurka mimo, że dobrze dokręcona zaczęła się pocić... na starej tego nie było. Walka z wiatrakami jak dla mnie biorąc pod uwagę skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 To teraz mam problem-zagwozdke:) i rozumiem ze to nic, ze wszystko w kolo tez jest mokre? Nawet plastik na silniku czasem jest mokry:P a tak swoja droga to czy przez to moze byc problem z klapa gaszaca? Bo czasem dziwnie gasnie z takim dziwnym kle-kle i trzesieniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > plastik na silniku czasem jest mokry:P a tak swoja droga to czy przez to moze byc problem z > klapa gaszaca? Bo czasem dziwnie gasnie z takim dziwnym kle-kle i trzesieniem... raczej nie, a ten objaw to jest od dwumasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olos Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > raczej nie, a ten objaw to jest od dwumasy gasić i odpalać na wciśniętym sprzęgle - będzie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.