worms77 Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Wracałem z pracy i zauważyłem biały dym w tylnej szybie potem jak go chciałem drugi raz odpalić to strasznie nim trzęsie. Odkręciłem jedną świece, była cała zalana, wyczyściłem wypaliłem i dalej dzieje się to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Wracałem z pracy i zauważyłem biały dym w tylnej szybie potem jak go chciałem drugi raz odpalić to > strasznie nim trzęsie. Odkręciłem jedną świece, była cała zalana, wyczyściłem wypaliłem i > dalej dzieje się to samo. Uszczelka pod głowicą... Super okazja do swapa na 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
worms77 Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Uszczelka pod głowicą... > Super okazja do swapa na 1.2 Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po > drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka? Tak, na pewno UPG, woda dostaje się do tego cylindra który nie pali....radzę tak nie jeździć bo jak ci się kompresja przedostanie na układ chłodzenia to chłodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 UPG - miałem identyczne objawy w fajerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po > drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka? Olej przez uszczelkę nie tak łatwo zassać a wodę owszem. Zmieniaj, jak sam zrobisz to będzie tanio i szybko - to można w jedno popołudnie ogarnąć tylko głowicę musisz komuś dać do splanowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Olej przez uszczelkę nie tak łatwo zassać a wodę owszem. > Zmieniaj, jak sam zrobisz to będzie tanio i szybko - to można w jedno popołudnie ogarnąć tylko > głowicę musisz komuś dać do splanowania. Hmm moim skromnym, jeśli mogę - ja bym zrobił swapa na 1.2 8v . Czas kilka godzin dłuższy, ale efekt - bez porównania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 najszybciej w przypadku 1.0 to swap na 1.1; i/oraz w przypadku kompa Motronic zmiana na ten z poloneza plus przepustnica z bravo/brava 1.4 12v :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
worms77 Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > najszybciej w przypadku 1.0 to swap na 1.1; i/oraz w przypadku kompa Motronic zmiana na ten z > poloneza plus przepustnica z bravo/brava 1.4 12v Dobra ja to zrobię tylko musiałbym mieć jakaś instrukcje krok po kroku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > najszybciej w przypadku 1.0 to swap na 1.1; i/oraz w przypadku kompa Motronic zmiana na ten z > poloneza plus przepustnica z bravo/brava 1.4 12v z 45 na 55koni... Jak się bawić to się bawić... i jeden dwa wstawić abo burbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Dobra ja to zrobię tylko musiałbym mieć jakaś instrukcje krok po kroku Zmieniaj uszczelkę, na swapa jeszcze będziesz miał czas, a samochód potrzebny pewnie na wczoraj do codziennej jazdy. Szykując się na swapa zmieniałbym uszczelkę i nawet nie planował glowicy (chyba że po położeniu na płaskiej tafli szkła mocno by szczerkała, albo miała bujaczek ) , byle było dobrze i prawidłowo skręcone to głowicy nie zepsujesz, a na jakiś czas bedzie spokojnej jazdy - do czasu swapa. No chyba że jak zdejmiesz głowicę i zobaczysz na niej mikro pęknięcia, to jedyne wyjście (najszybsze i najprostsze) - swap. Ja po podobnej akcji, z tym że mój jednak zapalił na wszystkie cztery garnki, po przestawieniu zapłonu wróciłem jeszcze z Wa-wy w Bieszczady, ale jak po zdjęciu głowicy widzialem mikropęknięcia na tłoku to nie szukałem nowych tylko zamieniłem silnik, który działa do dziś aż ruda zżarła budę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Ja po podobnej akcji, z tym że mój jednak zapalił na wszystkie cztery garnki, po przestawieniu > zapłonu wróciłem jeszcze z Wa-wy w Bieszczady, ale jak po zdjęciu głowicy widzialem > mikropęknięcia na tłoku to nie szukałem nowych tylko zamieniłem silnik, który działa do dziś > aż ruda zżarła budę. Zdradzisz mi tajemnice jak dostrzegłeś na tłoku MIKROpęknięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Zdradzisz mi tajemnice jak dostrzegłeś na tłoku MIKROpęknięcia? Mikropęknięcia- no dobra makropęknięcia widoczne gołym okiem jako żyłki gdy np. brudną zafarbowana benzyną (która dobrze penetruje) przetrzesz powierzchnię - sam mech powiedział że to tylko do wymiany i mial rację bo po wyjęciu tłoków na jednym zaczął się wykruszać wzdłuż tych pęknięć brzeżek, ten co utrzymuje pierścienie. I ja tym jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Mikropęknięcia- no dobra makropęknięcia widoczne gołym okiem jako żyłki gdy np. brudną zafarbowana > benzyną (która dobrze penetruje) przetrzesz powierzchnię - sam mech powiedział że to tylko do > wymiany i mial rację bo po wyjęciu tłoków na jednym zaczął się wykruszać wzdłuż tych pęknięć > brzeżek, ten co utrzymuje pierścienie. I ja tym jeździłem. Iiiii, półki popękały. Puzon to co miesiąc miał i żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Iiiii, półki popękały. Puzon to co miesiąc miał i żyje wiesz jak silnik nie zapali to nić sobie zrobić nie można, ale w czasie jazdy jak dajesz max Nm ... i nagle następuje zablokowanie tłoka.... az trudno mi to sobie wyobrazić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > wiesz jak silnik nie zapali to nić sobie zrobić nie można, ale w czasie jazdy jak dajesz max Nm ... > i nagle następuje zablokowanie tłoka.... az trudno mi to sobie wyobrazić. Spokooojnie, żadnego zatrzymania tłoka nie ma, po prostu wypadają kawałki wydechem i wszędzie jest dym i olej Ja z dziurą w tłoku zrobiłem 30km i nawet 1.5 bara dmuchało i w doładowaniu już nawet ten jeden cylinder zaczynał pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 Jakie koszta wymiany UPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Jakie koszta wymiany UPG? 30 uszczelka plus 30 uszczelki plus 50 planowanie plus 300 robota.... plus... co tam jeszcze wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2pac528 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 ja robiłem miesiąc temu i z własna praca zmieściłem sie w 350zł... planowanie uszczelki olej filtr oleju.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > ja robiłem miesiąc temu i z własna praca zmieściłem sie w 350zł... planowanie uszczelki olej filtr > oleju.... Rozumiem, że planowałeś kupić uszczelkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.