Skocz do zawartości

Biały dym i nie pali na jeden gar


worms77

Rekomendowane odpowiedzi

> Wracałem z pracy i zauważyłem biały dym w tylnej szybie potem jak go chciałem drugi raz odpalić to

> strasznie nim trzęsie. Odkręciłem jedną świece, była cała zalana, wyczyściłem wypaliłem i

> dalej dzieje się to samo.

Uszczelka pod głowicą...

Super okazja do swapa na 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po

> drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka?

Tak, na pewno UPG, woda dostaje się do tego cylindra który nie pali....radzę tak nie jeździć bo jak ci się kompresja przedostanie na układ chłodzenia to chłodnica 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po

> drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka?

Olej przez uszczelkę nie tak łatwo zassać a wodę owszem.

Zmieniaj, jak sam zrobisz to będzie tanio i szybko - to można w jedno popołudnie ogarnąć tylko głowicę musisz komuś dać do splanowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Olej przez uszczelkę nie tak łatwo zassać a wodę owszem.

> Zmieniaj, jak sam zrobisz to będzie tanio i szybko - to można w jedno popołudnie ogarnąć tylko

> głowicę musisz komuś dać do splanowania.

Hmm moim skromnym, jeśli mogę - ja bym zrobił swapa na 1.2 8v grinser006.gif. Czas kilka godzin dłuższy, ale efekt - bez porównania wink.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra ja to zrobię tylko musiałbym mieć jakaś instrukcje krok po kroku

Zmieniaj uszczelkę, na swapa jeszcze będziesz miał czas, a samochód potrzebny pewnie na wczoraj do codziennej jazdy. Szykując się na swapa zmieniałbym uszczelkę i nawet nie planował glowicy (chyba że po położeniu na płaskiej tafli szkła mocno by szczerkała, albo miała bujaczek hmm.gif ) , byle było dobrze i prawidłowo skręcone to głowicy nie zepsujesz, a na jakiś czas bedzie spokojnej jazdy - do czasu swapa. zlosnik.gifok.gif No chyba że jak zdejmiesz głowicę i zobaczysz na niej mikro pęknięcia, to jedyne wyjście (najszybsze i najprostsze) - swap. ok.gifwaytogo.gif

Ja po podobnej akcji, z tym że mój jednak zapalił na wszystkie cztery garnki, po przestawieniu zapłonu wróciłem jeszcze z Wa-wy w Bieszczady, ale jak po zdjęciu głowicy widzialem mikropęknięcia na tłoku to nie szukałem nowych tylko zamieniłem silnik, który działa do dziś aż ruda mulher.gif zżarła budę. frown.gifbuu.gifangryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja po podobnej akcji, z tym że mój jednak zapalił na wszystkie cztery garnki, po przestawieniu

> zapłonu wróciłem jeszcze z Wa-wy w Bieszczady, ale jak po zdjęciu głowicy widzialem

> mikropęknięcia na tłoku to nie szukałem nowych tylko zamieniłem silnik, który działa do dziś

> aż ruda zżarła budę.

Zdradzisz mi tajemnice jak dostrzegłeś na tłoku MIKROpęknięcia? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdradzisz mi tajemnice jak dostrzegłeś na tłoku MIKROpęknięcia?

Mikropęknięcia- no dobra makropęknięcia widoczne gołym okiem jako żyłki gdy np. brudną zafarbowana benzyną (która dobrze penetruje) przetrzesz powierzchnię - sam mech powiedział że to tylko do wymiany i mial rację bo po wyjęciu tłoków na jednym zaczął się wykruszać wzdłuż tych pęknięć brzeżek, ten co utrzymuje pierścienie. panic.gifooniee.gif I ja tym jeździłem. yikes.gifboje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mikropęknięcia- no dobra makropęknięcia widoczne gołym okiem jako żyłki gdy np. brudną zafarbowana

> benzyną (która dobrze penetruje) przetrzesz powierzchnię - sam mech powiedział że to tylko do

> wymiany i mial rację bo po wyjęciu tłoków na jednym zaczął się wykruszać wzdłuż tych pęknięć

> brzeżek, ten co utrzymuje pierścienie. I ja tym jeździłem.

Iiiii, półki popękały. Puzon to co miesiąc miał i żyje grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Iiiii, półki popękały. Puzon to co miesiąc miał i żyje

wiesz jak silnik nie zapali to nić sobie zrobić nie można, ale w czasie jazdy jak dajesz max Nm ... i nagle następuje zablokowanie tłoka.... az trudno mi to sobie wyobrazić. panic.gifboje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz jak silnik nie zapali to nić sobie zrobić nie można, ale w czasie jazdy jak dajesz max Nm ...

> i nagle następuje zablokowanie tłoka.... az trudno mi to sobie wyobrazić.

Spokooojnie, żadnego zatrzymania tłoka nie ma, po prostu wypadają kawałki wydechem i wszędzie jest dym i olej hehe.gif

Ja z dziurą w tłoku zrobiłem 30km i nawet 1.5 bara dmuchało i w doładowaniu już nawet ten jeden cylinder zaczynał pracować hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.