bochen88 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Jak w temacie, jak odróżnić od siebie te dwa motory? Jakieś nr? Jakieś charakterystyczne elementy? Jednostki są bardzo podobne, a znajomy zastanawia się na swapem na 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaFi_ Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Jak w temacie, jak odróżnić od siebie te dwa motory? Jakieś nr? Jakieś charakterystyczne elementy? > Jednostki są bardzo podobne, a znajomy zastanawia się na swapem na 8v. po głowicy tutaj masz wszystko opisane http://autokacik.pl/showflat.php?Number=278772106 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 kod silnika w P1 : 1.1 = 176B2.000 1.2 60 = 176B4.000 1.2 75 = 176A8.000 to na taki pierwszy rzut oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochen88 Napisano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2013 ok, dzięki, przekażę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Można też po tym że mają czujnik wałka na pokrywie zaworów ale znowu nie każde, w P1 tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > Można też po tym że mają czujnik wałka na pokrywie zaworów ale znowu nie każde, w P1 tego nie ma Ale P1 60KM jest na jednopunkcie więc jeśli jest kolektor ssący to od razu widać, jeśli nie ma to po zdjęciu pokrywy zaworów widać oznaczenie wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.