Skocz do zawartości

Bak w 900 a w 1100 - różni się???


donPablito

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, bo dzisiaj mnie zaskoczyło to iż, bak 1100 nie pasuje do budy 900, a konkretnie to że plastikowa rura od wlewu jest za krótka aby ją założyć na króciec w baku, natomiast rurka odpowietrzająca jest za wąska aby ją założyć - i tu pytanie, czy te dwa baki się różnią???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany, bo dzisiaj mnie zaskoczyło to iż, bak 1100 nie pasuje do budy 900, a konkretnie to że

> plastikowa rura od wlewu jest za krótka aby ją założyć na króciec w baku, natomiast rurka

> odpowietrzająca jest za wąska aby ją założyć - i tu pytanie, czy te dwa baki się różnią???

nie jestem pewien, ale ma chyba znaczenie to czy 900 jest na wtrysku czy na gaźniku smile.gif byc może jest jakaś różnica i dlatego nie podchodzi. Jak kupowałem do siebie to mówiłem że chce bak do 1.1 i gościu mi sie pytał czy wtrysk czy gaźnik 270751858-jezyk.gif i na baku który dostałem było 900/1.1 wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany, bo dzisiaj mnie zaskoczyło to iż, bak 1100 nie pasuje do budy 900, a konkretnie to że

> plastikowa rura od wlewu jest za krótka aby ją założyć na króciec w baku, natomiast rurka

> odpowietrzająca jest za wąska aby ją założyć - i tu pytanie, czy te dwa baki się różnią???

W CC 900 były dwa rodzaje wlewu paliwa (z klapką i bez klapki). I odpowiednio do tego różne baki. W 1100 był chyba jeden. Mówimy o wersji na wtrysku.

Ale tego też nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, chodzi mi głownie o konstrukcję samego baku, czy jest inna, czy ewentualnie rura wlewowa jest

> dłuższa/krótsza??

Właśnie tu była różnica. W zbiorniku do wlewu z klapką było wejście po środku i prostopadle, natomiast w tej drugiej wersji bardziej z tyłu i po kącie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie tu była różnica. W zbiorniku do wlewu z klapką było wejście po środku i prostopadle,

> natomiast w tej drugiej wersji bardziej z tyłu i po kącie.

I o to mi chodziło - czyli jednak rurę trzeba szukać, bo mam wlew bez klapki a bak z 1100 ehhh...

Dzięki za pomoc 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I o to mi chodziło - czyli jednak rurę trzeba szukać, bo mam wlew bez klapki a bak z 1100 ehhh...

> Dzięki za pomoc

Musisz szukać nowego zbiornika. Wlew wraz z rurą jest nierozłączalnym jednym elementem.

Nie założysz tego od wersji z klapką do samochodu bez klapki i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A coś tego typu nie załatwiłoby sprawy??

> Link do allegro

Być może coś by się dało. niewiem.gif

Ale jest tu inny problem do rozwiązania.

W wersji z klapką rura wlewu paliwa wychodzi pod spodem przez próg, w innym miejscu niż w wersji bez. Różnica jest tak około 10 cm.

Wlew od zbiornika jest dość blisko progu i nie ma prawdopodobnie miejsca na poprowadzenie rury,

U siebie to trenowałem. bo do nadwozia bez klapki wlewu usiłowałem dopasować zbiornik od SC spi.

Nie dało z w\w względów.

Zamówiłem więc zbiornik składany z dwóch wersji: dół od CC bezklapkowego i góra od SC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, to zapytam tak, czy do baku z 900 w wersji z wtryskiem można założyć pompę 3 bar???

Do baku od CC czy SC ?

W CC były 900 z wtryskiem ? Tego nie wiem ?

Jeżeli były, to czy z powrotem paliwa czy bez ?

Widzisz pytań jest wiele.

Ja przy swapie z 700 przeszedłem od razu na standard SC 1100 spi i wiem czego się trzymać.

A jak to było z 900 to tylko tyle co pamiętam z forum.

Z tymi zbiornikami było trochę zamieszania i jak widzisz niewielu chce się wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrze po fotkach na allegro to faktycznie jakby kilka wersji baku było

http://allegro.pl/bak-zbiornik-paliwa-cinquecento-cc-sporting-1-100-i3526746076.html

http://allegro.pl/cinquecento-cc-0-9-zbiornik-bak-paliwa-pompka-i3542493634.html

http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-bak-fiat-cinquecento-900-wtrysk-i3534582405.html

panic.gif

A powiedz mi, bak z SC 1100 pasował P&P?? Bo 700 i 900 ma ten sam bak, czyli pewnie wlew będzie taki sam a w ślad za tym rura taka sama - i tu jest mój problem, bak mi został z 1100, a bude mam z 900... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak patrze po fotkach na allegro to faktycznie jakby kilka wersji baku było

> http://allegro.pl/bak-zbiornik-paliwa-cinquecento-cc-sporting-1-100-i3526746076.html

> http://allegro.pl/cinquecento-cc-0-9-zbiornik-bak-paliwa-pompka-i3542493634.html

> http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-bak-fiat-cinquecento-900-wtrysk-i3534582405.html

> A powiedz mi, bak z SC 1100 pasował P&P?? Bo 700 i 900 ma ten sam bak, czyli pewnie wlew będzie

> taki sam a w ślad za tym rura taka sama - i tu jest mój problem, bak mi został z 1100, a bude

> mam z 900...

przy sc musisz zmienic kosz pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do baku od CC czy SC ?

> W CC były 900 z wtryskiem ? Tego nie wiem ?

> Jeżeli były, to czy z powrotem paliwa czy bez ?

> Widzisz pytań jest wiele.

> Ja przy swapie z 700 przeszedłem od razu na standard SC 1100 spi i wiem czego się trzymać.

> A jak to było z 900 to tylko tyle co pamiętam z forum.

> Z tymi zbiornikami było trochę zamieszania i jak widzisz niewielu chce się wypowiedzieć.

900 SPI i 1100 SPI w CC są w zasadzie identyk. Wkład pompy czy 1 bar czy 3 bar pasuje tak tu i tu. Mogą się w obrębie CC jak i SC różnic kosze czy mocowania przewodów, pływaki itd ale zamienić da się całe baki między sobą.

Trzeba zwrócić uwagę na rury wlewowe i podłączenia przewodów paliwowych, bo tu między cc a sc jest różnica. Szczególnie w kwestii szybkozłączek oraz wtyczek zasilających pompę.

Jak już w temacie spawów czy MPI ew powrót jest kwestią godziny i tyle. Jest.

W przypadku 16V zawsze można założyć bez powrotu.

A bak w CC jest też inny dla 700tki oraz 900tki z gaźnikiem.

Wszystkie wtryski już właściwie pasują smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli podsumowując, w moim przypadku wystarczy bak z CC 900 na wtrysku, przekładam cały kosz wraz z

> pompą, jeden zawór odpowietrzający, i wszystko powinno pasować do rury od wlewu bez klapki...

Do CC bez klapki musi być zbiornik od CC bez klapki. grinser006.gif

Nie będzie Ci pasował podłączenie rury wlewu paliwa na innych zbiornikach. To jest część dolna zbiornika.

Góra też może być różna. Zależy od tego czy z wtryskiem czy bez.

Ja zastosowałem taki myk.

U człowieka co robi zbiornik (znaleźć można na allegro) zmówiłem zbiornik w wykonaniu specjalnym. Czyli dół zbiornika od CC z klapką i górę od SC spi (cobym mógł zastosować całą pompę z koszem od punto).

Zaślepiłem jeden odpowietrznik i po problemie.

Kosztowało mnie to nawet mniej niż normalny zbiornik i mam go wykonany z grubszej blachy z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym.

Facet jak się dowiedział, że to to jakiejś wydumki to dał duży rabat, bo on też dłubie i to rozumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakiś namiar na niego??

Zajrzałem na allegro,wybrałem takich sprzedawców zbiorników, którzy "wyglądali" na sprzedawców, parę telefonów i maili załatwiło sprawę. To było z 5 lat temu, niestety nie pamiętam namiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.