CCSportingTeam Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Witam. Dziś przeżyłem koszmar.Jadąc moim CC Sporting poczułem szarpanie,zaczęło się od wbicia 2 biegu i każdego następnego.Dojechałem na miejsce,wracając był już totalny dramat gdyż oprócz samego szarpania auto mi gasło w trakcie jazdy,kręciłem kluczykiem po 4,5 razy zanim mi załapał po czym znowu gasł po przejechaniu kilkudziesięciu metrów.Najgorzej było na światłach.W czasie postoju silnik chodził chwilę równo po czym gasł,gdy dodawałem gazu,żeby znowu się nie wyłączył (do 2000,2500 obr/min) też gasł.Dalej gdy już jakoś ruszyłem gasł znowu,nie wiem co się dzieje.Nie miałem w zbiorniku po ostatniej jeździe paliwa,dolałem z kanisterka,było pół zbiornika.Nie wiem,może on przy poprzedniej jeździe jak już było minimum zassał jakieś nieczystości z dna baku.Nagle to wszystko się zrobiło,jeszcze przedwczoraj jak nim jeździłem wszystko było ok.Fakt,że czasem,ale sporadycznie zdarzały się jakieś tam szarpnięcia,ale były one ledwo wyczuwalne natomiast dziś była masakra,centrum miasta,full samochodów a ja nie mogę płynnie ruszyć,gazowałem,żeby go jakoś utrzymać na obrotach albo jak już ruszyłem to z piskiem opon bo inaczej się nie dało;/Przy odpalaniu w czasie tej awarii piszczał mi też pasek a był niedawno wymieniany razem z łożyskami od alternatora bo poprzednia awaria to łożyska właśnie.Co to może być.Komputer,filtr paliwa,pompka paliwa a może sonda lambda.Była wymieniana,ale dawno temu,nie wiem co ile się ją powinno wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Ja miałem podobne objawy jak miałem przebicie na kablach. Wymiana kabli WN załatwiła sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 > Ja miałem podobne objawy jak miałem przebicie na kablach. Wymiana kabli WN załatwiła sprawę. u mnie tak było jak zerwał się pasek i troche popsuł czujnik obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 CPW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Jak ostygł jakieś 1,5 godziny później odpaliłem załapał normalnie,troszkę,prawie niewyczuwalnie spadły obroty,już myślałem,że zgaśnie,ale nie,na ciut niższych obrotach chodził normalnie.Naprawdę myślałem,że to może pociągnął ze zbiornika jakiegoś syfa i przez to przytkała się pompka paliwa czy coś.Mam problem teraz bo auto będzie miało robione gruntowną zmianę całego zawieszenia i inne pierdoły,ale teraz boję się,że do tego typa po prostu nie dojadę a mieszka jakieś 25 km ode mnie.Bo co z tego,że on na luzie śmiga w miarę ok jak wyjadę na drogę i zacznie się to samo co wczoraj.To mówisz,że to kable? Też brałem to pod uwagę,że kable podłapały trochę wilgoci i zrobiło się jakieś przebicie.Nie wiem czy to ma znaczenie,ale wtedy była konkretna mgła stąd spora wilgoć,może faktycznie o to kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Miałem podobne objawy gdy przetarł mi się przewód czujnika wału. Zaczynało się od szarpnieć na nierównościach, a skończyło na holowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Dziś go odpaliłem,załapał normalnie,podniosłem maskę i słychać było delikatne rzężenie albo w samym silniku albo tuż obok niego.Nie byłem w stanie stwierdzić gdzie dokładnie.Przegazowałem go troszkę po czym zostawiłem,żeby chwilę sam pochodził,zaczęły spadać obroty aż w końcu zgasł.Zapaliłem znowu i było tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 A CPW już sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 sorka za głupie pytanie,ale co to jest CPW?Jakiś czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > sorka za głupie pytanie,ale co to jest CPW?Jakiś czujnik? Czujnik Położenia Wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Jaki może być koszt wymiany takiego czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 wymienisz go sam, wtyczka i mocowanie na srubkę bodaj 8. Koszt czujnika MM ok. 90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Faktycznie okazało się,że to czujnik położenia wału.Sam tego nie zrobię bo się na tym nie znam,auto stoi u mechanika.Oprócz tego doszła jeszcze robota biegu wstecznego poruszana w innym temacie,co się okazało?Zerwana linka od biegu wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.