grabol_87 Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 Witam, Oba tłumiki w aucie dokonały swego żywota i przyszedł czas na wymianę. I teraz moje pytanie: 1) czy pakować seryjny tłumik (końcowy i środkowy) 2) czy założyć może z diesla albo UT (tak przyszłościowo )?Ale jak wtedy ze średnicą? czy bedzie pasowało? 3) czy może dopasować inny środkowy i inny końcowy? Zależy mi żeby nie był mega głośny. Auto to Uno CLIP czyli rzadkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Witam, > Oba tłumiki w aucie dokonały swego żywota i przyszedł czas na wymianę. > I teraz moje pytanie: > 1) czy pakować seryjny tłumik (końcowy i środkowy) > 2) czy założyć może z diesla albo UT (tak przyszłościowo )?Ale jak wtedy ze średnicą? czy bedzie > pasowało? > 3) czy może dopasować inny środkowy i inny końcowy? > Zależy mi żeby nie był mega głośny. > Auto to Uno CLIP czyli rzadkość Załóż oryginalny wydech z uno turbo, średnicę dopasujesz migomatem. A! I jeszcze przy okazji jak będziesz już rozkręcał to wymień od razu to zgrubienie pomiędzy kolektorem dolotwym a wydechowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Czyli w motoryzacyjnym bez problemu da się taki zamówić? Wydech z UT jest na 2 tłumikach? a jaką ma średnicę wewnętrzną? Glaca o jakim zgrubieniu mówisz bo nie bardzo kojarzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Czyli w motoryzacyjnym bez problemu da się taki zamówić? > Wydech z UT jest na 2 tłumikach? a jaką ma średnicę wewnętrzną? > Glaca o jakim zgrubieniu mówisz bo nie bardzo kojarzę A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym? Albo jak będzie problem z dostaniem takiego wydechu od UT, to ew. jak mówiłem 1,7/1,9 D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Załapałem A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę I ile ma tych tłumików Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Albo jak będzie problem z dostaniem takiego wydechu od UT, to ew. jak mówiłem 1,7/1,9 D. Może być też tłumik z ducato ale wtedy jest problem z progami zwalniającymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Załapałem > A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę > I ile ma tych tłumików > Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować? Z dostępnością coraz gorzej. Pisz do producentów typu FEROZ Są 2 tłumiki jak w 1.4/1.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Załapałem > A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę > I ile ma tych tłumików > Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować? A no właśnie i z Ducato podejdzie . Kupuj 1,7 D na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2013 majker chodzi o taki? 1.7D średnica będzie już większa i będzie trzeba "ciagnąć' od kolektora wydechowego czy za katem można go dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > majker chodzi o taki? 1.7D > średnica będzie już większa i będzie trzeba "ciagnąć' od kolektora wydechowego czy za katem można > go dać? Taki taki. Weź wytnij ten katalizator i zespawaj kolektor z nowym wydechem. Albo jak już chcesz się bawić w szczegóły to kup redukcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Czyli podsumowując: 1) końcowy 1.7D 2) zakupić rure 50mm (średnica wewnętrzna??) 3) zespawać wszystko do kupy od kolektora 4) co z sondą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym? -> -> -> -> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Czyli podsumowując: > 1) końcowy 1.7D > 2) zakupić rure 50mm (średnica wewnętrzna??) > 3) zespawać wszystko do kupy od kolektora > 4) co z sondą A sondę gdzie masz? przed katalizatorem chyba nie? To utnij zaraz za sondą i po temacie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2013 No juz obadałem, że będę musiał ciąć za sondą, bo jest zaraz za kolektorem i przed katem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.