Skocz do zawartości
grabol_87

Jaki tłumik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Oba tłumiki w aucie dokonały swego żywota i przyszedł czas na wymianę.

I teraz moje pytanie:

1) czy pakować seryjny tłumik (końcowy i środkowy)

2) czy założyć może z diesla albo UT (tak przyszłościowo devil.gif)?Ale jak wtedy ze średnicą? czy bedzie pasowało?

3) czy może dopasować inny środkowy i inny końcowy?

Zależy mi żeby nie był mega głośny.

Auto to Uno CLIP czyli rzadkość zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Oba tłumiki w aucie dokonały swego żywota i przyszedł czas na wymianę.

> I teraz moje pytanie:

> 1) czy pakować seryjny tłumik (końcowy i środkowy)

> 2) czy założyć może z diesla albo UT (tak przyszłościowo )?Ale jak wtedy ze średnicą? czy bedzie

> pasowało?

> 3) czy może dopasować inny środkowy i inny końcowy?

> Zależy mi żeby nie był mega głośny.

> Auto to Uno CLIP czyli rzadkość

Załóż oryginalny wydech z uno turbo, średnicę dopasujesz migomatem.

A! I jeszcze przy okazji jak będziesz już rozkręcał to wymień od razu to zgrubienie pomiędzy kolektorem dolotwym a wydechowym ok.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli w motoryzacyjnym bez problemu da się taki zamówić?

Wydech z UT jest na 2 tłumikach? a jaką ma średnicę wewnętrzną?

Glaca o jakim zgrubieniu mówisz bo nie bardzo kojarzę crazy.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Czyli w motoryzacyjnym bez problemu da się taki zamówić?

> Wydech z UT jest na 2 tłumikach? a jaką ma średnicę wewnętrzną?

> Glaca o jakim zgrubieniu mówisz bo nie bardzo kojarzę

A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym?

Albo jak będzie problem z dostaniem takiego wydechu od UT, to ew. jak mówiłem 1,7/1,9 D.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Załapałem zlosnik.gif

A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę niewiem.gif

I ile ma tych tłumików smile.gif

Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Albo jak będzie problem z dostaniem takiego wydechu od UT, to ew. jak mówiłem 1,7/1,9 D.

Może być też tłumik z ducato ale wtedy jest problem z progami zwalniającymi hehe.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Załapałem

> A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę

> I ile ma tych tłumików

> Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować?

Z dostępnością coraz gorzej. Pisz do producentów typu FEROZ

Są 2 tłumiki jak w 1.4/1.5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Załapałem

> A jak z dostępnością wydechu z UT bo na allegro nie widzę

> I ile ma tych tłumików

> Dodam, że ma katalizator, czyli poprowadzić za katem i średnice dopasować?

A no właśnie i z Ducato podejdzie grinser006.gif. Kupuj 1,7 D na allegro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

majker chodzi o taki? 1.7D

średnica będzie już większa i będzie trzeba "ciagnąć' od kolektora wydechowego czy za katem można go dać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> majker chodzi o taki? 1.7D

> średnica będzie już większa i będzie trzeba "ciagnąć' od kolektora wydechowego czy za katem można

> go dać?

Taki taki. Weź wytnij ten katalizator i zespawaj kolektor z nowym wydechem. Albo jak już chcesz się bawić w szczegóły to kup redukcję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli podsumowując:

1) końcowy 1.7D

2) zakupić rure 50mm (średnica wewnętrzna??)

3) zespawać wszystko do kupy od kolektora

4) co z sondą

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> A co jest między kolektorem dolotowym a wydechowym?

hmm.gif -> icon_eek.gif -> hahaha.gif -> beksa.gif -> zlosnik2.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Czyli podsumowując:

> 1) końcowy 1.7D

> 2) zakupić rure 50mm (średnica wewnętrzna??)

> 3) zespawać wszystko do kupy od kolektora

> 4) co z sondą

A sondę gdzie masz? przed katalizatorem chyba nie? To utnij zaraz za sondą i po temacie smile.gif.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No juz obadałem, że będę musiał ciąć za sondą, bo jest zaraz za kolektorem i przed katem wink.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.