Skocz do zawartości

[E36] Poliuretany pod silnik i skrzynię


koyotee

Rekomendowane odpowiedzi

> Ma ktoś?

> Jak wrażenia? Bardzo wibrator się robi?

> Straszy mnie taki jeden, że jak założę to sodomia i gomoria będzie, Łapy się pourywają pod

> silnikiem, buda się rozpadnie i w ogóle tragedia.

ja bym nieradzil tam masz wszedzie aluminium ktore peka od wibracji nadmiernych.jest mnostwo zdjec na necie z purywanymi,lapami rozwalonymi mostami itp

ja mialem u siebie tylko w zawieszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bym nieradzil tam masz wszedzie aluminium ktore peka od wibracji nadmiernych.jest mnostwo zdjec

> na necie z purywanymi,lapami rozwalonymi mostami itp

> ja mialem u siebie tylko w zawieszeniu

pokaż pan te zdjęcia.

W zawieszeniu mam wszędzie najtwardszy i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pokaż pan te zdjęcia.

> W zawieszeniu mam wszędzie najtwardszy i nie narzekam.

musialbys poszukac po forach dla bmw tematow o pouliretanach...napewno byly fotki pourywanych dyferencjalow. wiec to samo moze sie stac z kazdym innym elementem aluminiowym jak np lapy silnika,skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musialbys poszukac po forach dla bmw tematow o pouliretanach...napewno byly fotki pourywanych

> dyferencjalow. wiec to samo moze sie stac z kazdym innym elementem aluminiowym jak np lapy

> silnika,skrzyni

że w dyfrze się nie zmienia jeśli pozostałe elementy są seryjne to wiem.

Chodzi mi o silnik i skrzynię biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez sensu. Kup gumy nowe oryginały i będzie dobrze.

problem w tym, że na oryginalnych gumach jak idę szpagatami zakręt w zakręt to redukcja biegu praktycznie nie wchodzi w grę. Nie da się wybrać odpowiedniego biegu i boję się żeby czasem zamiast czwórki dwójki nie wrzucić bo to sie może drogo skończyć. Poza tym czuję w kierownicy i przez fotel, że silnik przy dodaniu i ujęciu w zakręcie buja się jak starej [kobiecie lekkich obyczajów] cycki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> problem w tym, że na oryginalnych gumach jak idę szpagatami zakręt w zakręt to redukcja biegu

> praktycznie nie wchodzi w grę. Nie da się wybrać odpowiedniego biegu i boję się żeby czasem

> zamiast czwórki dwójki nie wrzucić bo to sie może drogo skończyć. Poza tym czuję w kierownicy

> i przez fotel, że silnik przy dodaniu i ujęciu w zakręcie buja się jak starej [kobiecie

> lekkich obyczajów] cycki.

Bo pewnie wyrobione są jak organ kobiety z portu przeładunkowego, tras międzykontynentalnych, o której wspominałeś.

Jak szykowałem E30 do zabawy i chciałem wstawić Poliuretany w zawias, pod skrzynie i silnik to jak pisali inni... przestrzegali chłopaki i kazali kupić gumy oryginały.

A z biegami to sprawdź też czy nie masz tego plastikowego elementu pod gałką wyeksploatowanego. Może Twój egzemplarz miał za własciciela marynarza i ma wajchę wyłomotaną zlosnik.gif

Nie trafisz w to miejsce co trzeba i będzie zgrzyt, ból i zakłopotanie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo pewnie wyrobione są jak organ kobiety z portu przeładunkowego, tras międzykontynentalnych, o

> której wspominałeś.

No dobra. Masz rację. Argument jest rozsądny ale... tak czy inaczej mam chyba ochotę sprawdzić te poliuretany. Z mocowaniami wahaczy tak miałem że przy zakładaniu oryginalnych gum wytrzymywały 3 miesiące. Założyłem poliuretan i mam spokój od roku.

> Jak szykowałem E30 do zabawy i chciałem wstawić Poliuretany w zawias, pod skrzynie i silnik to jak

> pisali inni... przestrzegali chłopaki i kazali kupić gumy oryginały.

"chłopaki" skąd? Zarzucisz jakim linkiem?

> A z biegami to sprawdź też czy nie masz tego plastikowego elementu pod gałką wyeksploatowanego.

Wymieniałem ostatnio bo się urwało palacz.gif Na szrocie z pięciu gałek wybrałem tę najsztywniejszą oink.gif

> Może Twój egzemplarz miał za własciciela marynarza i ma wajchę wyłomotaną

> Nie trafisz w to miejsce co trzeba i będzie zgrzyt, ból i zakłopotanie

Oby nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra. Masz rację. Argument jest rozsądny ale... tak czy inaczej mam chyba ochotę sprawdzić te

> poliuretany. Z mocowaniami wahaczy tak miałem że przy zakładaniu oryginalnych gum wytrzymywały

> 3 miesiące. Założyłem poliuretan i mam spokój od roku.

3 miesiące? Oryginalne gumy? icon_eek.gif

To nie CC że co chwile się wymienia.

> "chłopaki" skąd? Zarzucisz jakim linkiem?

Nie, rozmowy w realu na pojeżdżawkach i trenigach.

> Wymieniałem ostatnio bo się urwało Na szrocie z pięciu gałek wybrałem tę najsztywniejszą

Czyli używka. Niby sztywny ale stary, nie to co młody niewyrobiony. spineyes.gif

Ten plastik niewiele kosztuje a jest bardzo ważny. Ale jak kto woli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3 miesiące? Oryginalne gumy?

> To nie CC że co chwile się wymienia.

No właśnie. Nie za długo to u mnie żyło. Po zamontowaniu poli mam problem z głowy i mogę ciąć krawężniki jak mi pasuje póki koła nie urwę.

> Nie, rozmowy w realu na pojeżdżawkach i trenigach.

foch.gif

> Czyli używka. Niby sztywny ale stary, nie to co młody niewyrobiony.

> Ten plastik niewiele kosztuje a jest bardzo ważny. Ale jak kto woli.

Ja wymieniałem mechanizm z innego powodu... urwałem drążek facepalm%5B1%5D.gif Stary wcale nie był wyrobiony i mam w razie coś w zapasie.

Co do mojego wątku to wymyśliłem palacz.gif

Przecież są dwie twardości poli zaqwsze dostępne. Wezmę te miękkie (one niewiele twardsze od serii są) i będzie gitara. palacz.gif

A poduchę deklu dyfra i łącznik wału zostawię serię żeby ucho się nie urwało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież są dwie twardości poli zaqwsze dostępne. Wezmę te miękkie (one niewiele twardsze od serii

> są) i będzie gitara.

Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie.

W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie.

> W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów.

Ale moje poli skrzypi. I ja to lubię. ok.gif Poliuretan ma skrzypieć.

Wymieniłem górne mocowania tylnych amorków na oryginały i jestem zawiedziony. Poprzednie były w kiepskim stanie i się wyciągały jak gumka od majtek przy ruszaniu na slicku, te nowe nie są dużo lepsze i to czuć. Jedyna poprawa to że nie stukają. Żałuję, że nie założyłem poli. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> że w dyfrze się nie zmienia jeśli pozostałe elementy są seryjne to wiem.

> Chodzi mi o silnik i skrzynię biegów.

skoro w dyferencjale ktory ma tylna obudowe z aluminium dzieja sie takie cyrki to analogicznie w lapach silnika i skrzyni ktore tez sa aluminiowe beda zachodzic podobne cyrki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro w dyferencjale ktory ma tylna obudowe z aluminium dzieja sie takie cyrki to analogicznie w

> lapach silnika i skrzyni ktore tez sa aluminiowe beda zachodzic podobne cyrki

zobacz sposób montażu w dyfrze. Ta łapa jest tak słabej konstrukcji, że podczas niefachowego wciskania połowa dekli pęka. Jeśli chodzi o poduchy pod silnik to tam łapy są chyba stalowe(?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zobacz sposób montażu w dyfrze. Ta łapa jest tak słabej konstrukcji, że podczas niefachowego

> wciskania połowa dekli pęka. Jeśli chodzi o poduchy pod silnik to tam łapy są chyba stalowe(?)

zdaje mi sie ze aluminiowe i podpora na ktorej skrzynia lezy tez jest aluminiowa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie.

> W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów.

Właśnie włożyłem sobie poliuretan pod stabilizator w "codziennym" aucie i po tygodniu zaczęło skrzypieć sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zdaje mi sie ze aluminiowe i podpora na ktorej skrzynia lezy tez jest aluminiowa..

podpora skrzyni jest z alu na pewno.

A tak poza tym to założyłem yay.gif

Oryginalne poduchy pod silnikiem rozpadły się na dwie części po wyjęciu hehe.gif silnik właściwie się urwał i tak sobie wisiał siłą woli.

Po założeniu poliuretanów (wziąłem te czerwone czyli niby miękkie) czuć trochę bardziej pracę silnika na wolnych obrotach i zdecydowanie bardziej jak się dokręci pod czerwone pole.

Praca skrzyni zdecydowanie lepsza, ale tak czy inaczej brakuje mi jeszcze precyzji zwłaszcza przy 1 i 2 biegu. Okazuje się, że tuleja nr 4 lekko mi się zdematerializowała więc to może być przyczyna. crazy.gif

Ale ogólna recenzja po takim zabiegu 5/5 ok.gif Dodanie i odjęcie gazu to natychmiastowa reakcja silnika.

Z rzeczy na które trzeba uważać: poliuretan jest wyższy niż seryjna poducha i jest twardszy więc silnik może pójść do góry o 1cm. Dla mnie to dobrze. Poduszki ciężko włożyć, trzeba mocno unieść silnik.

Po założeniu poduszek skrzyni ciężko ustawić podporę skrzyni w dobrym miejscu, musiałem się trochę nad tym pomęczyć.

Jeśli chodzi o trwałość to się okaże. W niedzielę jadę na lotnisko na kajtek na slicku to te poduchy dostaną wpierdziel palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podpora skrzyni jest z alu na pewno.

> A tak poza tym to założyłem

> Oryginalne poduchy pod silnikiem rozpadły się na dwie części po wyjęciu silnik właściwie się urwał

> i tak sobie wisiał siłą woli.

> Po założeniu poliuretanów (wziąłem te czerwone czyli niby miękkie) czuć trochę bardziej pracę

> silnika na wolnych obrotach i zdecydowanie bardziej jak się dokręci pod czerwone pole.

> Praca skrzyni zdecydowanie lepsza, ale tak czy inaczej brakuje mi jeszcze precyzji zwłaszcza przy 1

> i 2 biegu. Okazuje się, że tuleja nr 4 lekko mi się zdematerializowała więc to może być

> przyczyna.

> Ale ogólna recenzja po takim zabiegu 5/5 Dodanie i odjęcie gazu to natychmiastowa reakcja silnika.

> Z rzeczy na które trzeba uważać: poliuretan jest wyższy niż seryjna poducha i jest twardszy więc

> silnik może pójść do góry o 1cm. Dla mnie to dobrze. Poduszki ciężko włożyć, trzeba mocno

> unieść silnik.

> Po założeniu poduszek skrzyni ciężko ustawić podporę skrzyni w dobrym miejscu, musiałem się trochę

> nad tym pomęczyć.

> Jeśli chodzi o trwałość to się okaże. W niedzielę jadę na lotnisko na kajtek na slicku to te

> poduchy dostaną wpierdziel

no widzisz. prawdopodobnie jak bys nowe poduszki dal to bys tez efekt odczul.

a to ze sa cm wyzsze nie wrozy nic dobrego ale daj znac po czasie jakie sa efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no widzisz. prawdopodobnie jak bys nowe poduszki dal to bys tez efekt odczul.

Nie. Jest sztywniej i lepiej niż na serii.

> a to ze sa cm wyzsze nie wrozy nic dobrego ale daj znac po czasie jakie sa efekty

Dlaczego nie wróży? To dobrze, bo na cięciach nie przywalę na pewno miską.

Zresztą pierwszy start nowe poduchy zaliczyły. Przy okazji przetestowałem chińskie klocki hamulcowe za 70zł na przodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.