koyotee Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Ma ktoś? Jak wrażenia? Bardzo wibrator się robi? Straszy mnie taki jeden, że jak założę to sodomia i gomoria będzie, Łapy się pourywają pod silnikiem, buda się rozpadnie i w ogóle tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Ma ktoś? > Jak wrażenia? Bardzo wibrator się robi? > Straszy mnie taki jeden, że jak założę to sodomia i gomoria będzie, Łapy się pourywają pod > silnikiem, buda się rozpadnie i w ogóle tragedia. ja bym nieradzil tam masz wszedzie aluminium ktore peka od wibracji nadmiernych.jest mnostwo zdjec na necie z purywanymi,lapami rozwalonymi mostami itp ja mialem u siebie tylko w zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > ja bym nieradzil tam masz wszedzie aluminium ktore peka od wibracji nadmiernych.jest mnostwo zdjec > na necie z purywanymi,lapami rozwalonymi mostami itp > ja mialem u siebie tylko w zawieszeniu pokaż pan te zdjęcia. W zawieszeniu mam wszędzie najtwardszy i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > pokaż pan te zdjęcia. > W zawieszeniu mam wszędzie najtwardszy i nie narzekam. musialbys poszukac po forach dla bmw tematow o pouliretanach...napewno byly fotki pourywanych dyferencjalow. wiec to samo moze sie stac z kazdym innym elementem aluminiowym jak np lapy silnika,skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > musialbys poszukac po forach dla bmw tematow o pouliretanach...napewno byly fotki pourywanych > dyferencjalow. wiec to samo moze sie stac z kazdym innym elementem aluminiowym jak np lapy > silnika,skrzyni że w dyfrze się nie zmienia jeśli pozostałe elementy są seryjne to wiem. Chodzi mi o silnik i skrzynię biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ma ktoś? > Jak wrażenia? Bardzo wibrator się robi? > Straszy mnie taki jeden, że jak założę to sodomia i gomoria będzie, Łapy się pourywają pod > silnikiem, buda się rozpadnie i w ogóle tragedia. Bez sensu. Kup gumy nowe oryginały i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Bez sensu. Kup gumy nowe oryginały i będzie dobrze. problem w tym, że na oryginalnych gumach jak idę szpagatami zakręt w zakręt to redukcja biegu praktycznie nie wchodzi w grę. Nie da się wybrać odpowiedniego biegu i boję się żeby czasem zamiast czwórki dwójki nie wrzucić bo to sie może drogo skończyć. Poza tym czuję w kierownicy i przez fotel, że silnik przy dodaniu i ujęciu w zakręcie buja się jak starej [kobiecie lekkich obyczajów] cycki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > problem w tym, że na oryginalnych gumach jak idę szpagatami zakręt w zakręt to redukcja biegu > praktycznie nie wchodzi w grę. Nie da się wybrać odpowiedniego biegu i boję się żeby czasem > zamiast czwórki dwójki nie wrzucić bo to sie może drogo skończyć. Poza tym czuję w kierownicy > i przez fotel, że silnik przy dodaniu i ujęciu w zakręcie buja się jak starej [kobiecie > lekkich obyczajów] cycki. Bo pewnie wyrobione są jak organ kobiety z portu przeładunkowego, tras międzykontynentalnych, o której wspominałeś. Jak szykowałem E30 do zabawy i chciałem wstawić Poliuretany w zawias, pod skrzynie i silnik to jak pisali inni... przestrzegali chłopaki i kazali kupić gumy oryginały. A z biegami to sprawdź też czy nie masz tego plastikowego elementu pod gałką wyeksploatowanego. Może Twój egzemplarz miał za własciciela marynarza i ma wajchę wyłomotaną Nie trafisz w to miejsce co trzeba i będzie zgrzyt, ból i zakłopotanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Bo pewnie wyrobione są jak organ kobiety z portu przeładunkowego, tras międzykontynentalnych, o > której wspominałeś. No dobra. Masz rację. Argument jest rozsądny ale... tak czy inaczej mam chyba ochotę sprawdzić te poliuretany. Z mocowaniami wahaczy tak miałem że przy zakładaniu oryginalnych gum wytrzymywały 3 miesiące. Założyłem poliuretan i mam spokój od roku. > Jak szykowałem E30 do zabawy i chciałem wstawić Poliuretany w zawias, pod skrzynie i silnik to jak > pisali inni... przestrzegali chłopaki i kazali kupić gumy oryginały. "chłopaki" skąd? Zarzucisz jakim linkiem? > A z biegami to sprawdź też czy nie masz tego plastikowego elementu pod gałką wyeksploatowanego. Wymieniałem ostatnio bo się urwało Na szrocie z pięciu gałek wybrałem tę najsztywniejszą > Może Twój egzemplarz miał za własciciela marynarza i ma wajchę wyłomotaną > Nie trafisz w to miejsce co trzeba i będzie zgrzyt, ból i zakłopotanie Oby nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > No dobra. Masz rację. Argument jest rozsądny ale... tak czy inaczej mam chyba ochotę sprawdzić te > poliuretany. Z mocowaniami wahaczy tak miałem że przy zakładaniu oryginalnych gum wytrzymywały > 3 miesiące. Założyłem poliuretan i mam spokój od roku. 3 miesiące? Oryginalne gumy? To nie CC że co chwile się wymienia. > "chłopaki" skąd? Zarzucisz jakim linkiem? Nie, rozmowy w realu na pojeżdżawkach i trenigach. > Wymieniałem ostatnio bo się urwało Na szrocie z pięciu gałek wybrałem tę najsztywniejszą Czyli używka. Niby sztywny ale stary, nie to co młody niewyrobiony. Ten plastik niewiele kosztuje a jest bardzo ważny. Ale jak kto woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > 3 miesiące? Oryginalne gumy? > To nie CC że co chwile się wymienia. No właśnie. Nie za długo to u mnie żyło. Po zamontowaniu poli mam problem z głowy i mogę ciąć krawężniki jak mi pasuje póki koła nie urwę. > Nie, rozmowy w realu na pojeżdżawkach i trenigach. > Czyli używka. Niby sztywny ale stary, nie to co młody niewyrobiony. > Ten plastik niewiele kosztuje a jest bardzo ważny. Ale jak kto woli. Ja wymieniałem mechanizm z innego powodu... urwałem drążek Stary wcale nie był wyrobiony i mam w razie coś w zapasie. Co do mojego wątku to wymyśliłem Przecież są dwie twardości poli zaqwsze dostępne. Wezmę te miękkie (one niewiele twardsze od serii są) i będzie gitara. A poduchę deklu dyfra i łącznik wału zostawię serię żeby ucho się nie urwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Przecież są dwie twardości poli zaqwsze dostępne. Wezmę te miękkie (one niewiele twardsze od serii > są) i będzie gitara. Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie. W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie. > W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów. Ale moje poli skrzypi. I ja to lubię. Poliuretan ma skrzypieć. Wymieniłem górne mocowania tylnych amorków na oryginały i jestem zawiedziony. Poprzednie były w kiepskim stanie i się wyciągały jak gumka od majtek przy ruszaniu na slicku, te nowe nie są dużo lepsze i to czuć. Jedyna poprawa to że nie stukają. Żałuję, że nie założyłem poli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ale moje poli skrzypi. I ja to lubię. Poliuretan ma skrzypieć. No skoro tak twierdzisz to zakładaj i się ucz na własnych błędach... przynajmniej jest też o czym z kumplami pogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > że w dyfrze się nie zmienia jeśli pozostałe elementy są seryjne to wiem. > Chodzi mi o silnik i skrzynię biegów. skoro w dyferencjale ktory ma tylna obudowe z aluminium dzieja sie takie cyrki to analogicznie w lapach silnika i skrzyni ktore tez sa aluminiowe beda zachodzic podobne cyrki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > skoro w dyferencjale ktory ma tylna obudowe z aluminium dzieja sie takie cyrki to analogicznie w > lapach silnika i skrzyni ktore tez sa aluminiowe beda zachodzic podobne cyrki zobacz sposób montażu w dyfrze. Ta łapa jest tak słabej konstrukcji, że podczas niefachowego wciskania połowa dekli pęka. Jeśli chodzi o poduchy pod silnik to tam łapy są chyba stalowe(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > zobacz sposób montażu w dyfrze. Ta łapa jest tak słabej konstrukcji, że podczas niefachowego > wciskania połowa dekli pęka. Jeśli chodzi o poduchy pod silnik to tam łapy są chyba stalowe(?) zdaje mi sie ze aluminiowe i podpora na ktorej skrzynia lezy tez jest aluminiowa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Aż dostanie Ci się tam piasek i będziesz miał skrzypiąco-rozlatujace się zawieszenie. > W gumach tego nie ma ale nikt głośno o tym nie mówi aby nie psuć rynku poliuretanów. Właśnie włożyłem sobie poliuretan pod stabilizator w "codziennym" aucie i po tygodniu zaczęło skrzypieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > problem w tym, że na oryginalnych gumach jak idę szpagatami zakręt w zakręt to redukcja biegu > praktycznie nie wchodzi w grę. Mialem ci ja ten problem. Shortshifter zalatwil sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > zdaje mi sie ze aluminiowe i podpora na ktorej skrzynia lezy tez jest aluminiowa.. podpora skrzyni jest z alu na pewno. A tak poza tym to założyłem Oryginalne poduchy pod silnikiem rozpadły się na dwie części po wyjęciu silnik właściwie się urwał i tak sobie wisiał siłą woli. Po założeniu poliuretanów (wziąłem te czerwone czyli niby miękkie) czuć trochę bardziej pracę silnika na wolnych obrotach i zdecydowanie bardziej jak się dokręci pod czerwone pole. Praca skrzyni zdecydowanie lepsza, ale tak czy inaczej brakuje mi jeszcze precyzji zwłaszcza przy 1 i 2 biegu. Okazuje się, że tuleja nr 4 lekko mi się zdematerializowała więc to może być przyczyna. Ale ogólna recenzja po takim zabiegu 5/5 Dodanie i odjęcie gazu to natychmiastowa reakcja silnika. Z rzeczy na które trzeba uważać: poliuretan jest wyższy niż seryjna poducha i jest twardszy więc silnik może pójść do góry o 1cm. Dla mnie to dobrze. Poduszki ciężko włożyć, trzeba mocno unieść silnik. Po założeniu poduszek skrzyni ciężko ustawić podporę skrzyni w dobrym miejscu, musiałem się trochę nad tym pomęczyć. Jeśli chodzi o trwałość to się okaże. W niedzielę jadę na lotnisko na kajtek na slicku to te poduchy dostaną wpierdziel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Mialem ci ja ten problem. Shortshifter zalatwil sprawe. gdzie i za ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > podpora skrzyni jest z alu na pewno. > A tak poza tym to założyłem > Oryginalne poduchy pod silnikiem rozpadły się na dwie części po wyjęciu silnik właściwie się urwał > i tak sobie wisiał siłą woli. > Po założeniu poliuretanów (wziąłem te czerwone czyli niby miękkie) czuć trochę bardziej pracę > silnika na wolnych obrotach i zdecydowanie bardziej jak się dokręci pod czerwone pole. > Praca skrzyni zdecydowanie lepsza, ale tak czy inaczej brakuje mi jeszcze precyzji zwłaszcza przy 1 > i 2 biegu. Okazuje się, że tuleja nr 4 lekko mi się zdematerializowała więc to może być > przyczyna. > Ale ogólna recenzja po takim zabiegu 5/5 Dodanie i odjęcie gazu to natychmiastowa reakcja silnika. > Z rzeczy na które trzeba uważać: poliuretan jest wyższy niż seryjna poducha i jest twardszy więc > silnik może pójść do góry o 1cm. Dla mnie to dobrze. Poduszki ciężko włożyć, trzeba mocno > unieść silnik. > Po założeniu poduszek skrzyni ciężko ustawić podporę skrzyni w dobrym miejscu, musiałem się trochę > nad tym pomęczyć. > Jeśli chodzi o trwałość to się okaże. W niedzielę jadę na lotnisko na kajtek na slicku to te > poduchy dostaną wpierdziel no widzisz. prawdopodobnie jak bys nowe poduszki dal to bys tez efekt odczul. a to ze sa cm wyzsze nie wrozy nic dobrego ale daj znac po czasie jakie sa efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > gdzie i za ile? ja mialem orginalny z Z3M , ponoc najkrotszy jaki jest mozliwy cos kolo 40e placilem na allegro masz pelno "tuningowych" szortshifterow ale mozesz tez przespawac ten co masz i efekt powinien byc podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > no widzisz. prawdopodobnie jak bys nowe poduszki dal to bys tez efekt odczul. Nie. Jest sztywniej i lepiej niż na serii. > a to ze sa cm wyzsze nie wrozy nic dobrego ale daj znac po czasie jakie sa efekty Dlaczego nie wróży? To dobrze, bo na cięciach nie przywalę na pewno miską. Zresztą pierwszy start nowe poduchy zaliczyły. Przy okazji przetestowałem chińskie klocki hamulcowe za 70zł na przodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.