Skocz do zawartości

Sprężyny uno tył.... od T.


Muzyk007

Rekomendowane odpowiedzi

> Jak poznać, że mamy do czynienia ze sprężynami z uno turbo?

> Jakoś po kolorach?

> Poszukuję sprężyn od turrrbawki, ale nie obniżających. Ma być sztywno, bez zmiany wysokości w

> stosunku do wysokości seryjnej.

> (może ktoś ma na sprzedaż?)

standardowe tylne sprężyny do wszystkich Uno są takie same

Mareckiego78 zapytaj czy na strychu nie zalegają ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> standardowe tylne sprężyny do wszystkich Uno są takie same

> Mareckiego78 zapytaj czy na strychu nie zalegają ...

Dzwoniłem z tym do niego.

Generalnie potem rozmawiałem z Zibim ok.gif

I dostałem info, że od T są twarde lub od vana ok.gif

Jak Marek ma serie... to nie ok.gif chyba, że od vana hmm.gif

Chodzi generalnie, żeby przy załadunku auto nie tarło zadem po ziemi ok.gif - często obciążone jeździ.

Jeszcze się zastanawiam nad najpewniejszym chyba rozwiązaniem pt. wsadzenie gum w zwoje sprężyny hmm.gif

coś takiego:

gumy-usztywniajace-lub-p_570.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi generalnie, żeby przy załadunku auto nie tarło zadem po ziemi - często obciążone jeździ.

> Jeszcze się zastanawiam nad najpewniejszym chyba rozwiązaniem pt. wsadzenie gum w zwoje sprężyny

> coś takiego:

Daj do magików od resorów i sprężyn powiedz czego oczekujesz i to zrobią. W zeszłym tygodniu oddawałem do bravo i zapłaciłem 40 zł za parę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzwoniłem z tym do niego.

> Generalnie potem rozmawiałem z Zibim

> I dostałem info, że od T są twarde lub od vana

> Jak Marek ma serie... to nie chyba, że od vana

> Chodzi generalnie, żeby przy załadunku auto nie tarło zadem po ziemi - często obciążone jeździ.

> Jeszcze się zastanawiam nad najpewniejszym chyba rozwiązaniem pt. wsadzenie gum w zwoje sprężyny

> coś takiego:

Nie wkładaj tych gum na tył. Przy większym ciężarze pękają sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np. zmienią wysokość bez utraty twardości. mówisz ile mm chcesz i tyle auto będzie wyżej stało.

a mi bardziej chodzi o twardość. Tak by auto pod kompletem osób + co nieco w bagażnik nie tarło po ziemi. Opony na nie równościach potrafią przytrzeć o plastikowe nadkole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi bardziej chodzi o twardość. Tak by auto pod kompletem osób + co nieco w bagażnik nie tarło po

> ziemi. Opony na nie równościach potrafią przytrzeć o plastikowe nadkole.

tak jak pisałem wcześniej znajdź speca i powiedz czego oczekujesz. Tego co mam jest niedaleko mojego zakładu więc nie ten kierunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi bardziej chodzi o twardość. Tak by auto pod kompletem osób + co nieco w bagażnik nie tarło po

> ziemi. Opony na nie równościach potrafią przytrzeć o plastikowe nadkole.

Polecam w takim układzie springi od 1.5, komplet osób i full bagaż, a samochód stoi wysoko. Nawet jak załadowałem drugi silnik 1.5 do bagażnika i jeszcze trochę sporo złomu nie powodowało większego obniżenia. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak pisałem wcześniej znajdź speca i powiedz czego oczekujesz. Tego co mam jest niedaleko

> mojego zakładu więc nie ten kierunek

a takim razie pozostaje mi szukać w okolicy ok.gif

w najgorszym wypadku wsadzi się może -40 juakieś sztywne i chyba też zda to egzamin, mimo, że auto będzie nieco niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (może ktoś ma na sprzedaż?)

Mój 1.5 wkrótce idzie na demontaz/zlom do tego zakladu http://sancar.pl/ - w calosci tak jak stoi, za wszystkimi szpejami z SX, nadkolami i halogenami, wiec wkrótce pewnie beda u niego na sprzedaz. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obróć nieco belkę na gumach i będzie wyżej; to jest/był powód dlaczego Uno Majkiela tak wysoko

> stoi.

Zadek w moim uno jest na standardowej wysokości smile.gif

Obecnie stoi minimalnie wyżej, ale to przez nieco większe koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi bardziej chodzi o twardość. Tak by auto pod kompletem osób + co nieco w bagażnik nie tarło po

> ziemi. Opony na nie równościach potrafią przytrzeć o plastikowe nadkole.

A może wystarczy zamontować na belce krążki pod odbojnikiem (krążek grubości ok.2cm, średnicy ok.8cm dajesz na belkę w środku sprężyny i przykręcasz go do belki śrubą, wykorzystując istniejący otwór). Będzie mniej siadać, ale przy pełnym obciążeniu auto będzie się opierało na odboju i jazda będzie "mniej komfortowa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może wystarczy zamontować na belce krążki pod odbojnikiem (krążek grubości ok.2cm, średnicy

> ok.8cm dajesz na belkę w środku sprężyny i przykręcasz go do belki śrubą, wykorzystując

> istniejący otwór). Będzie mniej siadać, ale przy pełnym obciążeniu auto będzie się opierało na

> odboju i jazda będzie "mniej komfortowa"

hmm.gif

nie wie, czy to do końca dobry pomysł...

te gumy chyba by lepsze były hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% te od turbo są twardsze bo są zrobione z grubszego drutu i o ile pamięć mnie nie myli to mają 13,2mm grubości gdy w zwykłym uno mają 12 lub 12,5.

Późnym wieczorem mogę spojrzeć do książki gdzie mam opisane zawieszenie od uno i ta podane wszystkie parametry albo nawet wstawie zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 100% te od turbo są twardsze bo są zrobione z grubszego drutu i o ile pamięć mnie nie myli to

> mają 13,2mm grubości gdy w zwykłym uno mają 12 lub 12,5.

> Późnym wieczorem mogę spojrzeć do książki gdzie mam opisane zawieszenie od uno i ta podane

> wszystkie parametry albo nawet wstawie zdjęcie.

Czy miałeś ma myśli to?:

287302198-springity%B3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 100% te od turbo są twardsze bo są zrobione z grubszego drutu i o ile pamięć mnie nie myli to

> mają 13,2mm grubości gdy w zwykłym uno mają 12 lub 12,5.

no to ok

Tylko w Inter Cars czy Inter Team nie mają rozróżnienia na te od Turbo i zwykłe ok.gif

Więc tu pytanie - jak poznać, czy dane sprężyny są od Turbo???? - nawet kupując używki dobrze by było być świadom branego towaru ok.gif

> Późnym wieczorem mogę spojrzeć do książki gdzie mam opisane zawieszenie od uno i ta podane

> wszystkie parametry albo nawet wstawie zdjęcie.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ok

> Tylko w Inter Cars czy Inter Team nie mają rozróżnienia na te od Turbo i zwykłe

> Więc tu pytanie - jak poznać, czy dane sprężyny są od Turbo???? - nawet kupując używki dobrze by

> było być świadom branego towaru

grubość sprężyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.