Skocz do zawartości

Przednie amortyzatory - co wybrać?


gajoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prawy przedni amortyzator się spier...z pierwszym listopada odmówił posługi. grinser006.gif Mam sprężyny -40mm i śmigało to z seryjnymi amorkami dość długo i generalnie mi odpowiadało, ale zawsze może być lepiej. grinser006.gif Mam generalnie kilka opcji w głowie, ale podpowiedzcie co wybrać:

1. Nowe zwykłe Kayaby (nie wiem czy są jakieś różne rodzaje typu olejowe, gazowe, sportowe?).

2. TA - Technix (mają skrócony skok, ale nie wiem jak z ich trwałością i jakością).

3. LINK takie coś, widać że na grubej sztycy, tylko że używki to loteria. Warte te Koni zachodu?

Wszelkie opinie mile widziane, zarówno normalnych użytkowników, jak i rajdowców naszych kącikowych, którzy testują solidnie zawieszenia. smile.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w ciemno bralbym koni i ewentualnie je regenerowal....technics to padaka , seryjne kayaby juz nie > sa takie jak kiedys i szybko padna przy -40

A orientujesz sie jak wyglada sprawa regeneracji? Tzn. kto by sie tego podjal i ile to by moglo kosztowac?

Mam sprezyny Sparco -40mm ale chcialbym je zmienic na jakies Eibachy -35mm, bo momentami plomby z zebow juz wypadaja:/ I tak sie zastanawiam czy na Koni nie bedzie juz calkiem betonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Excel-G mam, a zakładałem jakoś w czerwcu zeszłego roku... > na razie żyją przy obniżeniu -35mm > Co do serii to nie porównam bo zmieniałem je razem ze sprężynami.

A jakiej firmy masz sprezyny? Na tych Kayabach jest beton? Czy jednak choc odrobina komfortu zostala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.mxprofi.pl/ , kosztow nie znam....w zerkopolu za regeneracje bilsteina 300 zl za tyl i

> 450 przod ( gwint ) /// cema za sztuke

UUUoooo Panieee. grinser006.gif Trochę jednak za bogato, jak na mój wiejsko - wyczynowy bolid. biglaugh.gif

A jak to jest z tymi TA - technix? Czemu właściwie są do bani? Szybko się kończą? Czy są zbyt sztywne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa ceny oficjalne z cennika ( glosno nie mozna mowic jak zrobic to u nich taniej ;P ) a do tego to bilstein i to jedyna w polsce firma * sciana.gifsciana.gifsciana.gif) ktora bilsteina regeneruje stad ceny sick.gif

Co do techixa to wlasnie niby twardy ale jakos bujalo....no i wytrzymalo to 4 tysiace zwyklej jazdy po wawie i zaczal ciec....tyl o dziwo byl dobry do konca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze na tych zoltych pseudo sportowych amorach. hehe.gif

Co do komfortu to raczej ci nic nie powiem, z racji tego ze mam sprezyny jakie mam(jamexy -60) i to prawie siedzi na odbojach(skoroconych) i jest taki ping pong, kiedys mialem H&R -45 to bylo lepiej nawet ladnie wybieral nierownosci, mozna powiedziec ze byl to taki kompromis.

Moje juz maja przejechane ze 30 tys, sa suche, na jednym tloczysku jest delikatny luz, co do ich twardosci to raczej sie nie spodziewaj jakis cudow, przod jeszcze ujdzie w tloku ale tylne to jest porazka - sporo za miekkie(kiedys mialem seryjne COFAP - gazowo-olejowe i tyl zachowywal sie lepiej niz na tych mts'ach), mimo ze moj lezy prawie na zoli zreszta widziales to w zakretach jednak ta dupa sie troche za bardzo przechyla grinser006.gif

Ale w zasadzie w tej cenie nic innego nie dostaniesz, wiec z braku laku dobry i kit. Mimo to ze amory byly kilka dobrych razy dobite do konca to jeszcze daja rade zlosnik.gif

Aha, ja dokladnie to mam MTS'y kupowalem w mapet-tuning, ale ta-technix to w sumie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Prawy przedni amortyzator się spier...z pierwszym listopada odmówił posługi. Mam sprężyny -40mm i

> śmigało to z seryjnymi amorkami dość długo i generalnie mi odpowiadało, ale zawsze może być

> lepiej. Mam generalnie kilka opcji w głowie, ale podpowiedzcie co wybrać:

> 1. Nowe zwykłe Kayaby (nie wiem czy są jakieś różne rodzaje typu olejowe, gazowe, sportowe?).

> 2. TA - Technix (mają skrócony skok, ale nie wiem jak z ich trwałością i jakością).

> 3. LINK takie coś, widać że na grubej sztycy, tylko że używki to loteria. Warte te Koni zachodu?

> Wszelkie opinie mile widziane, zarówno normalnych użytkowników, jak i rajdowców naszych kącikowych,

> którzy testują solidnie zawieszenia.

> Pozdrawiam

Ja teraz przerzuciłem się na KYB + rozpórka i jeździ się spoooooro przyjemniej smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jezdze na tych zoltych pseudo sportowych amorach.

> Co do komfortu to raczej ci nic nie powiem, z racji tego ze mam sprezyny jakie mam(jamexy -60) i to

> prawie siedzi na odbojach(skoroconych) i jest taki ping pong, kiedys mialem H&R -45 to

> bylo lepiej nawet ladnie wybieral nierownosci, mozna powiedziec ze byl to taki kompromis.

> Moje juz maja przejechane ze 30 tys, sa suche, na jednym tloczysku jest delikatny luz, co do ich

> twardosci to raczej sie nie spodziewaj jakis cudow, przod jeszcze ujdzie w tloku ale tylne to

> jest porazka - sporo za miekkie(kiedys mialem seryjne COFAP - gazowo-olejowe i tyl zachowywal

> sie lepiej niz na tych mts'ach), mimo ze moj lezy prawie na zoli zreszta widziales to w

> zakretach jednak ta dupa sie troche za bardzo przechyla

> Ale w zasadzie w tej cenie nic innego nie dostaniesz, wiec z braku laku dobry i kit. Mimo to ze

> amory byly kilka dobrych razy dobite do konca to jeszcze daja rade

> Aha, ja dokladnie to mam MTS'y kupowalem w mapet-tuning, ale ta-technix to w sumie to samo.

Dzięki za cenną opinię. ok.gif Sporo rozjaśniło mi to sytuację. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja od 5 lat mam Kyaby. Nie wiem dokładnie jakie, ale jestem zadowolony. Działają dobrze, z tym że

> ja nie mam sprężyn -40 a +40

Jak czasami dużo śmigam po mieście i ciągle nie ma gdzie zaparkować, to też chętnie chciałbym mieć +40 i jakieś balonowe opony. Wtedy żadne wertepy nie straszne. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak czasami dużo śmigam po mieście i ciągle nie ma gdzie zaparkować, to też chętnie chciałbym mieć

> +40 i jakieś balonowe opony. Wtedy żadne wertepy nie straszne.

Wertepy wertepami, ale do krawężnika można bez obaw dojeżdżać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to sa ceny oficjalne z cennika ( glosno nie mozna mowic jak zrobic to u nich taniej ;P ) a do tego

> to bilstein i to jedyna w polsce firma * ) ktora bilsteina regeneruje stad ceny

> Co do techixa to wlasnie niby twardy ale jakos bujalo....no i wytrzymalo to 4 tysiace zwyklej jazdy

> po wawie i zaczal ciec....tyl o dziwo byl dobry do konca...

Grześ ode mnie z warsztatu już zbudował maszynkę do nabijania gazem amortyzatorów bilstein tylko o określonej średnicy sztycy. Robiliśmy kilka testów i jest sporo. Amorki robione do driftu więc musze wytrzymywać sporo więcej niż seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Grześ ode mnie z warsztatu już zbudował maszynkę do nabijania gazem amortyzatorów bilstein tylko o

> określonej średnicy sztycy. Robiliśmy kilka testów i jest sporo. Amorki robione do driftu więc

> musze wytrzymywać sporo więcej niż seria.

o to super wiedziec smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.