Skocz do zawartości

Segment D - co kupić ?


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

> A może takie?! Audi A4 2.0 TDI Quattro

> Nowsze od Vectry, ładne , segment się zgadza, diesel jest, osiągi(7.8s, 228km/h) lepsze, quattro i

> ze sprowadzeniem powinieneś się zmieścić w 120tyś.

fajne auto, ale:

- chcę tylko nowe

- A4 jest małe - z Audi jedynie A6 by wchodziło w grę - ale na BMW 5 czy Audi A6 muszę jeszcze trochę popracować wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no jak wybrałeś VW to dość oczywiste

Nie lapie zartu niewiem.gif

Ale poprzednim wpisem chcialem tylko powiedziec, ze jeszcze nie kupilem 2 rzy pod rzad samochod tej samej marki, jezeli juz podjales decyzje, ze kupujesz opla, to o co dyskusja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

Obejrzyj sobie Malibu. Podwozie z Insigni, silnik z Insigni a miejsca w środku jest jak w aucie segmentu D, nie jak w kompakcie (bo taka ciasna jest Insignia). I jeszcze zapłacisz mniej niż za Insignię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie lapie zartu

> Ale poprzednim wpisem chcialem tylko powiedziec, ze jeszcze nie kupilem 2 rzy pod rzad samochod tej

> samej marki, jezeli juz podjales decyzje, ze kupujesz opla, to o co dyskusja?

pozwoliłem sobie na żart, bo rozmawiałeś o VW, a rzeczywiście ostatnio robię nudne i przeciętne auta. Kilka osób znam, które wręcz były wyznawcami VW, a teraz odpuściły przy nowych zakupach.

Ja decyzji nie podjąłem. Gdyby Insignia była 20 koła tańsza, pewnie nie miałbym problemu. Niestety, Opel trochę przesadził - chcą inaczej pozycjonować auto i od razu widać to w cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obejrzyj sobie Malibu. Podwozie z Insigni, silnik z Insigni a miejsca w środku jest jak w aucie

> segmentu D, nie jak w kompakcie (bo taka ciasna jest Insignia). I jeszcze zapłacisz mniej niż

> za Insignię.

Chevrolet ? Nie ma szans. Jakbym szukał auta dla żony to może i tak, ale dla siebie nie chcę tej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chevrolet ? Nie ma szans. Jakbym szukał auta dla żony to może i tak, ale dla siebie nie chcę tej

> marki.

To nie jest żaden Chevrolet (niestety) tylko Insignia w innym (IMO lepszym) opakowaniu. Przejedź się a potem marudź jeśli Ci się nie spodoba.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pozwoliłem sobie na żart, bo rozmawiałeś o VW, a rzeczywiście ostatnio robię nudne i przeciętne

> auta. Kilka osób znam, które wręcz były wyznawcami VW, a teraz odpuściły przy nowych zakupach.

> Ja decyzji nie podjąłem. Gdyby Insignia była 20 koła tańsza, pewnie nie miałbym problemu. Niestety,

> Opel trochę przesadził - chcą inaczej pozycjonować auto i od razu widać to w cenach.

No i dla tego proponuje sprawdzic passata, bo w podobnej cenie bedziesz mial podobnie wyposazonego i podobnie szybkiego, a raczaj szybszego passata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajne auto, ale:

> - chcę tylko nowe

No to pole wyboru zawęża, zdaje się, do tego co już w wątku padło hmm.gif

Co do rozmiaru, to widzę że rozważasz Insignię - to jest dopiero niewiarygodnie ciasne auto(zwłaszcza jak brać pod uwagę jej wymiary zewnętrzne). icon_eek.gif

Z takich co nie widziałem(możliwe, że przegapiłem, bo nie śledziłem dokładnie całego wątku) to może jeszcze Cytryna C5, Seat Exeo(ale to właściwie A4ka, tylko starsza) i Volvo S60 , kwestia jak duże rabaty udałoby się uzyskać.

> no naprawdę, jakoś mnie nie przekonuje

Na żywo wygląda zdecydowanie lepiej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to pole wyboru zawęża, zdaje się, do tego co już w wątku padło

> Co do rozmiaru, to widzę że rozważasz Insignię - to jest dopiero niewiarygodnie ciasne

> auto(zwłaszcza jak brać pod uwagę jej wymiary zewnętrzne).

jest w miarę ok. Landary jak Mondeo nie potrzebuję, auto ma być zgrabne. Przejechałem różnymi wersjami kilka tysięcy km i mój syn z tyłu nie narzekał na brak miejsca. Z kolei miejsce kierowcy - ideał dla mnie

> Z takich co nie widziałem(możliwe, że przegapiłem, bo nie śledziłem dokładnie całego wątku) to może

> jeszcze Cytryna C5, Seat Exeo(ale to właściwie A4ka, tylko starsza) i Volvo S60 , kwestia jak

> duże rabaty udałoby się uzyskać.

Dzięki. Po tym wątku liderami są Insignia i Mazda 6. Zobaczę jeszcze na żywo Passata, jak to wygląda. Chyba jest słabo udany, bo jakoś na ulicach nawet mało się w oczy rzuca. Ale obejrzę, żeby niczego nie pominąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak będę w salonie opla, to obejrzę. Ale nie robi na mnie dobrego wrażenia. Ze zdjęć to taki

> plastik-fantastik. Wydać ponad 100 klocków na coś takiego, to chyba niezbyt dobry pomysł

A jak Ci powiem, że da się to kupić za 80 to może spojrzysz na auto z zupełnie innej perspektywy?

wink.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak Ci powiem, że da się to kupić za 80 to może spojrzysz na auto z zupełnie innej perspektywy?

najpierw muszę obejrzeć na żywo. Ale nie ukrywam, że tzw. prestiż marki ma dla mnie pewne znaczenie.

PS. Jeśli możesz, przytnij trochę ten obrazek, bo się mocno rozjeżdża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby Insignia była 20 koła tańsza, pewnie nie miałbym problemu. Niestety,

> Opel trochę przesadził - chcą inaczej pozycjonować auto i od razu widać to w cenach.

Zapytaj kolegę Kiwal zdaje sie. Mówił, że pomoże załatwić rabat na Opla 30 %, ale w Czechach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpierw muszę obejrzeć na żywo. Ale nie ukrywam, że tzw. prestiż marki ma dla mnie pewne

> znaczenie.

W Polsce Chevy jest faktycznie mocno niedoceniany. Dopóki go nie zaparkujesz obok innego auta tej klasy, bardziej "uznanej" marki. Nagle tamten jakby się kurczy. Chociaż rzeczywiście - znaczkiem furory nie zrobisz.

> PS. Jeśli możesz, przytnij trochę ten obrazek, bo się mocno rozjeżdża.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpierw muszę obejrzeć na żywo. Ale nie ukrywam, że tzw. prestiż marki ma dla mnie pewne

> znaczenie.

Opel i prestiż to chyba się jednak też gryzie zlosnik.gif rozumiem, że chodzi Ci o skojarzenia "Chevrolet" z marką Daewoo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok, przyjrzę się. Natomiast jak patrzę jak to wygląda:

> to widać różnicę gołym okiem

Jak masz zamiar brać nowe to nie bierz już starej Insignii. Teraz jest premiera nowej, poliftowej. Z zewnątrz są niewielkie zmiany (choć różnicę widać od razu, zwłaszcza patrząc z tyłu), ale wewnątrz to spora rewolucja - przynajmniej dla gadżeciaży zlosnik.gif Ja za rok będę zmieniał i chyba właśnie wezmę znowu Insignię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak masz zamiar brać nowe to nie bierz już starej Insignii. Teraz jest premiera nowej, poliftowej.

> Z zewnątrz są niewielkie zmiany (choć różnicę widać od razu, zwłaszcza patrząc z tyłu), ale

> wewnątrz to spora rewolucja - przynajmniej dla gadżeciaży Ja za rok będę zmieniał i chyba

> właśnie wezmę znowu Insignię.

Tak, jeśli się zdecyduję to wezmę tylko nowy model. Dostałem ostatnio od nich przesyłkę z folderami, także trochę pooglądałem. Natomiast nie jeździłem jeszcze modelem po FL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, jeśli się zdecyduję to wezmę tylko nowy model. Dostałem ostatnio od nich przesyłkę z

> folderami, także trochę pooglądałem. Natomiast nie jeździłem jeszcze modelem po FL.

Przejdź się zatem do dealera i przejedź. W W-wie mają już nawet nowe 4x4 w wersji Country Tourer, ale jeszcze nie jeździłem. A każdy normalny dealer powinien już jakąś demówkę posiadać.

Z pierwszych wrażeń - dziwny jest ten touchpad, zamiast kółeczka między fotelami. Nie wyobrażam sobie jak można na nim palcem pisać podczas jazdy na polskich drogach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Superb 170KM DSG? Z DSG możesz nie zmieścić się w zakładanym budżecie.

Fajnie się doradza innym wink.gif Ja jednak za 3 lata sam planuję zakup takiego auta w wersji kombi (używanego trzylatka, o ile uda się coś ciekawego znaleźć - podaż niestety nie jest duża, to nie Passat).

Ogromna ilość miejsca w środku - wsiadłem i kopara mi opadła wink.gif duży bagażnik, dynamika ok, spalanie powinno być także na akceptowalnym poziomie. Sylwetka mi się podoba wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może Kia Optima lub i40? Cenowo się zmieścisz, tylko silnik robi setkę w 10s (wg katalogu).

W porownaniu do konkurencji traca myszka i nie jedzie. Zreszta Malibu tez szalu nie robi silnikowo. JA bym sie zastanawaial nad VW CC, Mazda 6 lub Volvo S60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kia i chevrolet jestesm w stanie zrozumiec przeciez to z zalozenia budzetowe marki, ale cos sie

> tego Opla uczepil. W nim wyglada sie jak PH.

moim zdaniem to dobre auto i obecnie bije na głowę równorzędne marki, np. VW.

Odnośnie PH w Insigni - nie zaniżajmy poziomu na motokąciku. Natomiast rozumiem, że dla innych może to być guano, na temat gustów nie podejmuję dyskusji ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kia i chevrolet jestesm w stanie zrozumiec przeciez to z zalozenia budzetowe marki, ale cos sie

> tego Opla uczepil. W nim wyglada sie jak PH.

Eeee, PH to nie dostają Insigni tylko Corsy Van. 100-130k to budżet dla menadżerów niskiego/średniego szczebla. Lub dla ludzi, którzy nie bardzo chcą żeby było wiadomo ile naprawdę mają kasy. Znam takich co jeżdżą Passatami, mimo że mogliby sobie pozwolić na duuużo więcej. Ale w ich branży zbytnie rzucanie się w oczy nie pomaga w interesach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, PH to nie dostają Insigni tylko Corsy Van. 100-130k to budżet dla menadżerów

> niskiego/średniego szczebla. Lub dla ludzi, którzy nie bardzo chcą żeby było wiadomo ile

> naprawdę mają kasy. Znam takich co jeżdżą Passatami, mimo że mogliby sobie pozwolić na duuużo

> więcej. Ale w ich branży zbytnie rzucanie się w oczy nie pomaga w interesach.

Zalezy jaka firma. Ja chyba wybralbym Mazde. Mniej tego jezdzi i bardzo mi sie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, PH to nie dostają Insigni tylko Corsy Van. 100-130k to budżet dla menadżerów

> niskiego/średniego szczebla. Lub dla ludzi, którzy nie bardzo chcą żeby było wiadomo ile

> naprawdę mają kasy. Znam takich co jeżdżą Passatami, mimo że mogliby sobie pozwolić na duuużo

> więcej. Ale w ich branży zbytnie rzucanie się w oczy nie pomaga w interesach.

U znajomego PH jeżdżą Astrami albo Insigniami.

Insignia po 200kkm wygląda wewnątrz mocno zużyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy jaka firma. Ja chyba wybralbym Mazde. Mniej tego jezdzi i bardzo mi sie podoba.

Wygląda świetnie ale jak stanęła obok mojego na parkingu to jest chyba z 10cm niższa. W ogóle jakoś tam nisko, ciasno, płasko. IMO to jest jakaś alternatywa dla BMW 3 ale nie do "full size" klasy D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to nie dają gwarancji na 12 lat?

Zwykle tylko na korozje perforacyjną - a warunkiem jej utrzymania jest wykonywanie przeglądów. Jeśli w czasie przeglądu cos zostanie znalezione, to naprawiasz to na koszt własny w celu utrzymania gwarancji. grinser006.gif Bardziej użyteczna jest chyba gwarancja na lakier hmm.gif, ale ta jest z reguły krótsza.

W Forcie Kuga dla przykładu w ciągu czterech lat dwa razy wymieniałem komplet drzwi i klapę bagażnika - za drugim razem serwis postąpił niezgodnie z procedurami ustalonymi przez producenta (za to zgodnie ze zdrowym rozsądkiem) i nałożył dodatkowe szczeliwo na krawędziach drzwi, przy połączeniu poszycia ze szkieletem, a same drzwi pomalowane zostały podkładem antykorozyjnym. Chyba pomogło zlosnik.gif - co prawda auto już sprzedane, ale po tym posunięciu korozja nie wróciła tak szybko jak za pierwszym razem. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to nie dają gwarancji na 12 lat?

co ci z gwarancji, kiedy musisz ciągle z niej korzystać i mieć auto malowane 5 razy, pewnie w wielu odcieniach tego samego koloru i na dokładke zmarnowane nerwy w szarpaniu sie o egzekucję gwarancji i dobrze wykonanej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co ci z gwarancji, kiedy musisz ciągle z niej korzystać i mieć auto malowane 5 razy, pewnie w wielu

> odcieniach tego samego koloru i na dokładke zmarnowane nerwy w szarpaniu sie o egzekucję

> gwarancji i dobrze wykonanej pracy.

W sumie racja. ok.gif

Ja jeżdżę autami po 4-5 lat więc nigdy nawet nie pomyślałem o czymś takim jak korozja. A tu taka niespodzianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.