Ghost991 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Witam i pytam: Panowie jak to jest z tym stabilizatorem? W żaden sposób nie mogę go poprawnie zamontować :sad: Sposób pierwszy - wygięcie do góry - wadzi o wahacze i o wydech Sposób drugi - wygięcie do dołu - wadzi o budę, brak możliwość przykręcenia staba do wahaczy Jak macie wrzuconego staba przy dużym obniżeniu. Interesuje mnie również jak ruch góra dół wykonuje to wygięcie na środku. Dokładnie chodzi mi o sytuację gdy wahacz idzie do góry ( stab zamontowany pierwszym sposobem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Witam i pytam: > Panowie jak to jest z tym stabilizatorem? W żaden sposób nie mogę go poprawnie zamontować :sad:...ciach. Z tego co pamiętam to pręt ma być wygięty w dół, a budę trzeba szlifować Nawet gdzieś miałem foto na kompie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Z tego co pamiętam to pręt ma być wygięty w dół, a budę trzeba szlifować Nawet gdzieś miałem foto > na kompie... jak poszlifujesz, to do golej blachy, szkoda ocynku. ja dalem kawalek drewna i odpowiedni mlote i zaklepalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Mówicie o tym jakby "ranciku" aby zaklepać go do środka tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > jak poszlifujesz, to do golej blachy, szkoda ocynku. Dlatego ja zrezygnowałem ze staba jak kiedyś chciałem montować Tzn. inaczej...ja go zamontowałem ale jak pojeździłem ze dwa dni to zabrałem się za to bo trzaskał o budę (te zgrzewy właśnie) i doszedłem do wniosku, że dam se i budzie spokój Bo szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w prowadzeniu auta Dlatego stab poszedł w świat. >ja dalem kawalek drewna i odpowiedni mlote i zaklepalem Też o tym myslałem ale j/w Z tym, że o ile dobrze pamiętam to samo zagięcie mogło by nie pomóc w 100% tzn mógły jeszcze trzaskać ale się nie przekonałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Mówicie o tym jakby "ranciku" aby zaklepać go do środka tak? Tak o tym właśnie Gdzieś może znajdę foto zeszlifowanego tego zgrzewu na kompie w domu to wkleję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 u mnie w cc900 nie było żadnego problemu nic nie szlifowałem i nie zaklepywałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 U mnie haczył w każdej pozycji. Dopiero podcięcie i sklepanie rantu usunęło to zjawisko. Temat rozwiązany Dzięki za podpowiedz i sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 a wersja o dwoch roznych stabilizatorach: jeden do 900, a drugi do 1100, to juz zostala obalona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Stab do 1.1 i 900 jest taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Stab do 1.1 i 900 jest taki sam specjalnie dla Ciebie dane z EPERa: a teraz napisz na czym TY opierasz swoja wersje, ze sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > specjalnie dla Ciebie dane z EPERa: > a teraz napisz na czym TY opierasz swoja wersje, ze sa takie same. Żyłem w nieświadomości, że są dwa różne staby teraz moje życie już nie będzie takie same A tak na poważnie to montowałem u siebie w 9 secie stab z 1.1 i podszedł bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Żyłem w nieświadomości, że są dwa różne staby teraz moje życie już nie będzie takie same A tak > na poważnie to montowałem u siebie w 9 secie stab z 1.1 i podszedł bez problemu to zagiecie moze wplywac na sztywnosc staba. w sumie to ciekawe jak taki stab z 900 by pasowal do cento na tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > to zagiecie moze wplywac na sztywnosc staba. w sumie to ciekawe jak taki stab z 900 by pasowal do > cento na tyl hmm... Próbowałem ale do tyłu pasuje bardziej bez tego wygięcia na środku bo do belki przystaw. (gdyby go nie miał to by był leprzy niż ten z tico co zamontowałem bo nie trzeba by go było doginać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > hmm... Próbowałem ale do tyłu pasuje bardziej bez tego wygięcia na środku bo do belki przystaw. > (gdyby go nie miał to by był leprzy niż ten z tico co zamontowałem bo nie trzeba by go było > doginać) tak, ale chodzi mi o ten drugi typ z 900, ktory ma zagiecie w druga strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > tak, ale chodzi mi o ten drugi typ z 900, ktory ma zagiecie w druga strone pewnie ogulnie by se nadał (choć u mnie nic innego poza prostym nie wchodziło w gre bo by przystawiło do tłumika). Jak ktoś zaadoptuje takiego staba to z checią golądne fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 Bo szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w prowadzeniu auta WTF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Bo szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w prowadzeniu auta > WTF nie zauwazyl bo jadac po miescie 60 nikt nie zauwazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > WTF Skopiowałem jeszcze raz jeżeli się nie doczytałeś "Bo szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w prowadzeniu auta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > nie zauwazyl bo jadac po miescie 60 nikt nie zauwazy 60 może nie ale powiedzmy do 80 ale tak jak mówisz po mieście bez jakichś większych szaleństw nie zrobiło to na mnie jakiegoś większego wrażenia Co nie zmienia faktu, że przy upalaniu po torze działa na duży plus w prowadzeniu auta Ale tej drugiej opcji nie było mi dane sprawdzić i wyciągam wnioski z opowiadań innych użytkowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 jechałem cc bez staba na -80/-60 i na każdym zakręcie wahacz i pare elementów przycierał strasznie, dla tego napisałem WTF nie trzeba toru, żeby czuć różnicę, to zależy jak kto jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > jechałem cc bez staba na -80/-60 i na każdym zakręcie wahacz i pare elementów przycierał strasznie, dla tego napisałem WTF Ja jeżdżę na -60 i tył -40 ciachnięte dwa zwoje i jakoś szczerze powiem bardzo rzadko kiedy w coś pierdyknę podłogą, czy wahaczem na winklu, chyba że asfalt jest wyboisty ale wiadomo te 2 cm niżej to spora różnica > nie trzeba toru, żeby czuć różnicę, to zależy jak kto jeździ Ale powiedz mi po co swapować jak masz jeździć jak aniołek Chyba po to te klamoty składamy żeby poupalać, więc IMO jak dziadziuś to nie jeżdżę A brak staba nie przeszkadza mi od przeszło 6 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Można jeździć szybko po prostej - i po co komu tu stabilizator, a można szybko po zakrętach. Jeśli nie widzisz różnicy ze stabilizatorem i bez na zakrętach to znaczy ,że nie jechałeś wystarczająco szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Można jeździć szybko po prostej - i po co komu tu stabilizator, a można szybko po zakrętach. Jeśli > nie widzisz różnicy ze stabilizatorem i bez na zakrętach to znaczy ,że nie jechałeś > wystarczająco szybko Nie neguje Twojego zdania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > nie widzisz różnicy ze stabilizatorem i bez na zakrętach to znaczy ,że nie jechałeś > wystarczająco szybko to miałem na myśli... skrótem WTF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Witam i pytam: > Panowie jak to jest z tym stabilizatorem? W żaden sposób nie mogę go poprawnie zamontować :sad: > Sposób pierwszy - wygięcie do góry > - wadzi o wahacze i o wydech > Sposób drugi - wygięcie do dołu > - wadzi o budę, brak możliwość przykręcenia staba do wahaczy > Jak macie wrzuconego staba przy dużym obniżeniu. mianowicie w dniu wczorajszym podszedłem do próby zamocowania staba "na odwrót" to znaczy pod wahacze, a wygięcie w górę. Wszystko dałoby się może i poskręcać, i dałoby się może jeździć, nawet wydech okazuje się nie byłby przeszkodą, gdyby nie jeden szkopuł - przy maks skręcie mocowania staba do wahacza włażą mi we felgę (7x13 ET20 plus 10mm dystansu) Jakiś patent na to? Ma ktoś zamontowany stab pod wahaczami o tak? (zdjęcie z neta) Stab na nie skręconym jeszcze na maksa gwincie i to z helperami już praktycznie jest w budzie no i stuka na każdej możliwej dziurze Kasta już kiedyś "tjunungowana" w tym miejscu, nie chcę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Szlif budy w miejscu gdzie obija. U mnie zdaje egzamin i nic nie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Szlif budy w miejscu gdzie obija. U mnie zdaje egzamin i nic nie stuka. Tego się obawiałem, trzeba zatem działać. Get low or die trying in progres. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Tego się obawiałem, trzeba zatem działać. Get low or die trying in progres. :-) jak bedziesz montowal odwrotnie to mozesz nim o cos uderzyc bo bedzie nisko, chyba bedzie nawet nizej od lapy skrzyni. Przy kontakcie z garbem na drodze mocowanie staba mozna urwac i przy okazji caly wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > jak bedziesz montowal odwrotnie to mozesz nim o cos uderzyc bo bedzie nisko, chyba bedzie nawet > nizej od lapy skrzyni. Przy kontakcie z garbem na drodze mocowanie staba mozna urwac i przy > okazji caly wahacz. przymierzanie pokazało co następuje: aby zamontować staba pod wahaczami, trzeba go w ogóle odwrócić, więc nie ma problemu z wystawaniem go mocno w dół na środku, bardziej się obawiałem, że będzie walił we wydech, ale tam akurat mam samą rurę i jeszcze kilka cm do niej zostało. Niestety mocowania na wahaczach wypadają za blisko kół i śruby wspornika, a nawet sam wspornik centralnie wchodzi w obręcz felgi, może przy seryjnych kołach albo dalej odsadzonych byłoby to do zrobienia, u mnie niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 a nawet sam wspornik > centralnie wchodzi w obręcz felgi, może przy seryjnych kołach albo dalej odsadzonych byłoby to > do zrobienia, u mnie niestety nie. Jak sądzisz, czy przy 14 " felgach, da się to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > a nawet sam wspornik > Jak sądzisz, czy przy 14 " felgach, da się to zrobić ? Myślę ż tak, do dyspozycji jest 1,25 cm promienia felgi więcej, może jedynie śruby mocujące obejmę tulei nieco trzebaby skrócić, ale one mają zapas. U mnie w jedną felgę wszedł juz nawet sam wspornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > przymierzanie pokazało co następuje: aby zamontować staba pod wahaczami, trzeba go w ogóle > odwrócić, więc nie ma problemu z wystawaniem go mocno w dół na środku, bardziej się obawiałem, > że będzie walił we wydech, ale tam akurat mam samą rurę i jeszcze kilka cm do niej zostało. > Niestety mocowania na wahaczach wypadają za blisko kół i śruby wspornika, a nawet sam wspornik > centralnie wchodzi w obręcz felgi, może przy seryjnych kołach albo dalej odsadzonych byłoby to > do zrobienia, u mnie niestety nie. a gdybyś zrobił lekki negatyw nie pomogło by Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 jakie wrażenie po założeniu tylnego staba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > jakie wrażenie po założeniu tylnego staba? u mnie same pozytywy. głównie przy szybkich ciasnych łukach - auto przestało być podsterowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > mianowicie w dniu wczorajszym podszedłem do próby zamocowania staba "na odwrót" to znaczy pod > wahacze, a wygięcie w górę. > Wszystko dałoby się może i poskręcać, i dałoby się może jeździć, nawet wydech okazuje się nie byłby > przeszkodą, gdyby nie jeden szkopuł - przy maks skręcie mocowania staba do wahacza włażą mi we > felgę (7x13 ET20 plus 10mm dystansu) > Jakiś patent na to? Ma ktoś zamontowany stab pod wahaczami o tak? (zdjęcie z neta) > Stab na nie skręconym jeszcze na maksa gwincie i to z helperami już praktycznie jest w budzie no i > stuka na każdej możliwej dziurze > Kasta już kiedyś "tjunungowana" w tym miejscu, nie chcę więcej. Ja u siebie kiedyś zsadziłem staba pod wahacze, pozniej sie dowiedziawszy ze to niepoprawnie... ale zadnego problemu z tym nie miałem. Koła seria, zawias seria. a jak ta śruba drze po kole to spróbuj szpilke obciac i dać śrube od dołu bez łba, taką zamkową powinno pomóc. o wydech mi nie chaczy ani nic dużo miejsca tam bylo przy przelocie z 16v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.