Skocz do zawartości

tanie springi!!! myslicie ze wato??


s_dredd

Rekomendowane odpowiedzi

> jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda?

> a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie

> jak do sportka?? czy do normalnego?

Enzo sa miekkie dosyc, i cena wcale nie rewelacyjna. Ja bym wolal dolozyc troche i kupic OMP. A co do wyboru to raczej do zwyklego patrz nie do sportinga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda?

TAK smile.gif

> a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie

> jak do sportka?? czy do normalnego?

Chyba niczym sie nie roznia.

Roznica jest dopiero w twardosci miedzy 0.9 a 1.1 na przednich sprezynach.

Mam takie same w swoim SC 0.9 i jestem zadowolony. Kupilmem w NORAUTO za 450 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj Enzo, może są troche miękkie ale nie wiem czy jest sens pchać się w jakiś hardcore biglaugh.gif. Założysz sobie potem amorki Krosna Sportingowe i bedzie spoko.

Ja mam Enzo + z przodu amorki od CCS a z tyłu serie i jeździ sie bardzo fajnie. Trzyma na zakrętach claps.gif , a przy okazji nie ma jakiejś rzeźni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda?

> a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie jak do sportka?? czy do normalnego?

Siemanko

Co do doboru sprężyn, to,to pytanie na Centomani krąży i powraca jak bumerang

Generalnie ustalilismy że powinien być twardy amorek i miekka sprężyna, nie odwrotnie bo w bardzo szybkim czasie tłokol trysnie

Ja tam nie wieze w jakieś super hiper KYB,SAHS,Monroe i inne wynalazki po 170zł/szt, montowane do seryjnych sprężyn są ok.gif ale w komplecie z progresywnymi,obniżającymi to poprostu wyrzucona kasa (sam musiłem sie o tym przekonać na własnej kieszeni)

Najlepszym rozwiązaniem wg mnie były by amorki Pucharowe i np miękkie springi Ventury i wszystko by miało ręce i nogi ok.gif

No chyba coby kupić tanio jakieś używki amorki od CCs,zregenerować,skrucić skok i utwardzić i co jakiś czas regenerować

pozdroofka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe no to tym lepiej

> powaznie sie nad nimi zastanawiam... a ile kosztowala

> Cie wymiana? chyba ze sam sie za to wziales

osobiscie nie uwazam, zeby to bylo lepiej, bo w rzeczywistosci wyglada to tak jakbys mial w bagazniku z 150kg ziemniakow zlosnik.gif ja u siebie mam minimalnie nizej tyl i juz mnie to irytuje - lepiej jak jest rowno ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> osobiscie nie uwazam, zeby to bylo lepiej, bo w rzeczywistosci

> wyglada to tak jakbys mial w bagazniku z 150kg ziemniakow

> ja u siebie mam minimalnie nizej tyl i juz mnie to irytuje -

> lepiej jak jest rowno

hmmm tak ale ja przy serii mam tyl ponad 25 cm nadkole od kola a przod nizej wiec myslalem ze akurat sie wyrowna brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm tak ale ja przy serii mam tyl ponad 25 cm nadkole

> od kola a przod nizej wiec myslalem ze akurat sie

> wyrowna

hmm.gif no nie wiem czy tak bedzie, ale ja sie nie bede wypowiadal, bo fachura nie jestem tym bardziej, ze nie widzialem jeszcze zadnego sc ani cc na tych enzo... wiem, ze po AP i Eibachach autko siada rowno... ja mam dziadki i jestem bardzo happy yay.gif a za same springi dalem 160 zlosnik.gif270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam własnie takie enzo i jestem z nich zadowolony inni twierdzą ze są niedobre a ja sądze ze w tej kwesti nie mogą sie wypowiadac osoby które nie mają tych springów w aucie , pozatym dobre czy złe to pojęcie względne bo jeden woli nizej drugi wyzej trzeci bardziej twardo czwarty bardziej miękko. Po prostu kup takie jakie uwazasz za stosowne i na ile pozwalają ci finanse .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ścinałeś pałwanki na amorach skoro nie to nie dziwne ze ci przód

> stoi wyzej niz tył gdył auto siada na bałwankach i nie moze

> dalej sie obnizyc .

to z przodu baranki maja tylko 3cm luzu? wiec po co tak wysoko stawiac auto jak skok bedzie wynosic tylko 3cm?!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ścinałeś pałwanki na amorach skoro nie to nie dziwne

> ze ci przód stoi wyzej niz tył gdył auto siada na

> bałwankach i nie moze dalej sie obnizyc .

Nic nie scinalem! bo wszytko dziala dobrze - zawias pracuje jak nalezy.

Ty moze musiales cos ciac bo silnik 1.2 napewno jest ciezszy niz 0.9 lub 1.1

Z tego co sie orientuje to Enzo robi dwa rodzaje sprezyn obizajace o 30mm dla 0.9 i 1.1

Charakterystyka sprezyn jest inna zalezna od masy auta - zerknij do sojego maszyny na sprezyne i zobacz czy wszytkie zwoje nie przylegaja do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.