s_dredd Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda? a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie jak do sportka?? czy do normalnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda? > a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie > jak do sportka?? czy do normalnego? Enzo sa miekkie dosyc, i cena wcale nie rewelacyjna. Ja bym wolal dolozyc troche i kupic OMP. A co do wyboru to raczej do zwyklego patrz nie do sportinga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michael Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda? TAK > a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie > jak do sportka?? czy do normalnego? Chyba niczym sie nie roznia. Roznica jest dopiero w twardosci miedzy 0.9 a 1.1 na przednich sprezynach. Mam takie same w swoim SC 0.9 i jestem zadowolony. Kupilmem w NORAUTO za 450 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > Enzo sa miekkie dosyc, i cena wcale nie rewelacyjna. Ja bym wolal dolozyc > troche i kupic OMP. A co do wyboru to raczej do zwyklego patrz nie do > sportinga. OMP to jest dopiero do niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pir8 Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 Trochę drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 1 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > Trochę drogo drogo?? za nowki? znasz moze jakis sklepik z tanszymi springami? jesli tak to prosze o link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 1 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > OMP to jest dopiero do niczego i kogo tu sluchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > i kogo tu sluchac najlepiej nikogo .... kup to co uważasz za słuszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 1 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > najlepiej nikogo .... kup to co uważasz za słuszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pir8 Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > drogo?? za nowki? znasz moze jakis sklepik z tanszymi > springami? jesli tak to prosze o link Proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 1 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 > Proszę ekhmk... ale do czegfo jest link? to tak mialobyc specjalnie czy Ci sie pomylio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anterior Napisano 1 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2003 tez mysle o Enzo i wybor padnie na nie ze wzgledu na cene... a jesli chodzi o to czy dobry wybor ...hmm.... mysle ze kazdy chwali to co ma... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skirol Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 Kupuj Enzo, może są troche miękkie ale nie wiem czy jest sens pchać się w jakiś hardcore . Założysz sobie potem amorki Krosna Sportingowe i bedzie spoko. Ja mam Enzo + z przodu amorki od CCS a z tyłu serie i jeździ sie bardzo fajnie. Trzyma na zakrętach , a przy okazji nie ma jakiejś rzeźni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pir8 Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 To miał być link do tego, że w Norauto są tańsze...Ale nie wiem do końca o jaki model chodziło koledze Michaelowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRROL Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > jest promocja sprezyn. to sa chyba progresywne prawda? > a jakie ja mam kupic jak mam nowego seja 1,1mpi? takie jak do sportka?? czy do normalnego? Siemanko Co do doboru sprężyn, to,to pytanie na Centomani krąży i powraca jak bumerang Generalnie ustalilismy że powinien być twardy amorek i miekka sprężyna, nie odwrotnie bo w bardzo szybkim czasie tłokol trysnie Ja tam nie wieze w jakieś super hiper KYB,SAHS,Monroe i inne wynalazki po 170zł/szt, montowane do seryjnych sprężyn są ale w komplecie z progresywnymi,obniżającymi to poprostu wyrzucona kasa (sam musiłem sie o tym przekonać na własnej kieszeni) Najlepszym rozwiązaniem wg mnie były by amorki Pucharowe i np miękkie springi Ventury i wszystko by miało ręce i nogi No chyba coby kupić tanio jakieś używki amorki od CCs,zregenerować,skrucić skok i utwardzić i co jakiś czas regenerować pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRROL Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > i kogo tu sluchac Co do springoof to najładniej kącikowo siedza i pracują "AP" pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michael Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > To miał być link do tego, że w Norauto są tańsze...Ale > nie wiem do końca o jaki model chodziło koledze > Michaelowi Chodzi o springi obnizajace o 30mm - w praktyce przod 30, a tyl 45 przy seryjnych amorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 2 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > To miał być link do tego, że w Norauto są tańsze...Ale nie wiem do > końca o jaki model chodziło koledze Michaelowi hmm skoro dla Ciebe 450 jest mniej niz 405 to sie by zgadzalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 2 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > Chodzi o springi obnizajace o 30mm - w praktyce przod 30, a tyl 45 > przy seryjnych amorach. hehe no to tym lepiej powaznie sie nad nimi zastanawiam... a ile kosztowala Cie wymiana? chyba ze sam sie za to wziales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > hehe no to tym lepiej > powaznie sie nad nimi zastanawiam... a ile kosztowala > Cie wymiana? chyba ze sam sie za to wziales osobiscie nie uwazam, zeby to bylo lepiej, bo w rzeczywistosci wyglada to tak jakbys mial w bagazniku z 150kg ziemniakow ja u siebie mam minimalnie nizej tyl i juz mnie to irytuje - lepiej jak jest rowno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_dredd Napisano 2 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > osobiscie nie uwazam, zeby to bylo lepiej, bo w rzeczywistosci > wyglada to tak jakbys mial w bagazniku z 150kg ziemniakow > ja u siebie mam minimalnie nizej tyl i juz mnie to irytuje - > lepiej jak jest rowno hmmm tak ale ja przy serii mam tyl ponad 25 cm nadkole od kola a przod nizej wiec myslalem ze akurat sie wyrowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > hmmm tak ale ja przy serii mam tyl ponad 25 cm nadkole > od kola a przod nizej wiec myslalem ze akurat sie > wyrowna no nie wiem czy tak bedzie, ale ja sie nie bede wypowiadal, bo fachura nie jestem tym bardziej, ze nie widzialem jeszcze zadnego sc ani cc na tych enzo... wiem, ze po AP i Eibachach autko siada rowno... ja mam dziadki i jestem bardzo happy a za same springi dalem 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molonek Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 > jeździ sie bardzo fajnie. Trzyma na zakrętach , a > przy okazji nie ma jakiejś rzeźni. rzeźnia rulezzzzz rzeźnia rulezzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 a ścinałeś pałwanki na amorach skoro nie to nie dziwne ze ci przód stoi wyzej niz tył gdył auto siada na bałwankach i nie moze dalej sie obnizyc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 Ja mam własnie takie enzo i jestem z nich zadowolony inni twierdzą ze są niedobre a ja sądze ze w tej kwesti nie mogą sie wypowiadac osoby które nie mają tych springów w aucie , pozatym dobre czy złe to pojęcie względne bo jeden woli nizej drugi wyzej trzeci bardziej twardo czwarty bardziej miękko. Po prostu kup takie jakie uwazasz za stosowne i na ile pozwalają ci finanse . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tmadzik Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 A autko równo koledze siadło? Bo niektórzy mówią że tył jest niżej niż przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 2 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2003 u mnie przód jest nizej niż tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 3 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2003 > a ścinałeś pałwanki na amorach skoro nie to nie dziwne ze ci przód > stoi wyzej niz tył gdył auto siada na bałwankach i nie moze > dalej sie obnizyc . to z przodu baranki maja tylko 3cm luzu? wiec po co tak wysoko stawiac auto jak skok bedzie wynosic tylko 3cm?! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michael Napisano 3 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2003 > a ścinałeś pałwanki na amorach skoro nie to nie dziwne > ze ci przód stoi wyzej niz tył gdył auto siada na > bałwankach i nie moze dalej sie obnizyc . Nic nie scinalem! bo wszytko dziala dobrze - zawias pracuje jak nalezy. Ty moze musiales cos ciac bo silnik 1.2 napewno jest ciezszy niz 0.9 lub 1.1 Z tego co sie orientuje to Enzo robi dwa rodzaje sprezyn obizajace o 30mm dla 0.9 i 1.1 Charakterystyka sprezyn jest inna zalezna od masy auta - zerknij do sojego maszyny na sprezyne i zobacz czy wszytkie zwoje nie przylegaja do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anterior Napisano 3 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2003 > u mnie przód jest nizej niż tył no tak z tym ze po malych zabiegach kosmetyczn ych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.