misiekdrupi Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Pytanko. Orientuje się ktoś jakie parametry (Ohm) ma pływak w rezerwie i w pełnym baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > Pytanko. Orientuje się ktoś jakie parametry (Ohm) ma pływak w rezerwie i w pełnym baku? To teraz przez forum, będziemy rozmawiać? Pójdę dzisiaj i zmierzę, kilka tych pływaków leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > To teraz przez forum, będziemy rozmawiać? > Pójdę dzisiaj i zmierzę, kilka tych pływaków leży Liczyłem, że ktoś to przerabiał. Co dotwojego magazynu części. Jeden napewno jest zepsuty. Sam go zepsułem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > Liczyłem, że ktoś to przerabiał. Co dotwojego magazynu części. Jeden napewno jest zepsuty. Sam > go zepsułem Powinno być kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > Pytanko. Orientuje się ktoś jakie parametry (Ohm) ma pływak w rezerwie i w pełnym baku? pełny - 0 - 10 omów. pusty - około 330 omów. tak ma 95 % starszych fiatów pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.