Skocz do zawartości

Wygodne ciekawe kombi szukam


Apachos

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam wygodnego kombi najlepiej większego z silnikiem 6 cyl. do zagazowania lub zagazowana.

ogolnie mysle o Galancie w wersji avance 2,5

klik zduńska wola

euq7.jpg

ze szwajcarii w lubelskim

k0vf.jpg

ew. omega w ostatnim wypuście:

klik

whox.jpg

pytanie w omegach ktory silnik wybrac....: 2,2 2,6 3,0 3,2.....

nigdy nie myslalem o omedze ale teraz patrze ze to wielkie auto za male pieniadze w wypasie i chyba nie jakos bardzo kaprysne

budzet mam do 15 tys.

ogólnie auto japonskie...moze niemiec, ew szwed ale wizualnie saab Nam sie podoba i w sumie 95 kombi 2,0 T fajny jest tylko nigdy saaba nie mialem i boje sie kosztow czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam wygodnego kombi najlepiej większego z silnikiem 6 cyl. do zagazowania lub zagazowana.

Misiek z 2001 za 9,9tys nie będzie "pełnosprawny", okolice 12 tyś już bardziej, bo za dobry egz trzeba dać 2 tyś eur i w górę + zarobek, koszty sprowadzenia i opłaty, bo nie powinieneś kupić nieopłaconego, to psi obowiązek sprowadzacza. Te nieopłacone w większości podsuwane są umowy tzw "na Niemca" myślę, że wiesz jakie ryzyko niesie za sobą...

Co do omegi, moim zdaniem powinieneś skupić się na egzemplarzu w jak najlepszej kondycji, a silnik-co się trafi. Nie ma ich na tyle by wybrzydzać odnoście konkretnej pojemności, masz dobre założenia że akceptujesz kilka wersji, więc skup się na poszukiwaniu zadbanego modelu.

W obu przypadkach pooglądaj sobie nadkola tył, czy nie ma już dziur, bo jak zaniedbane było to naprawa kilka stówek będzie kosztowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze niemiec, ew szwed ale wizualnie saab Nam sie podoba i w sumie 95

> kombi 2,0 T fajny jest tylko nigdy saaba nie mialem i boje sie kosztow czesci

Niedawno szukalem tanszego kombi I rozwazalem saaba, AR 156 i Lybre. Ostatecznie kupilem AR. Wszystkie ogladane saaby mialy jakis feler (najczesciej umierajace lub niezywe turbo) a I mechanicy dziwnie do saaba podchodzili odsylajac z niewiadomych przyczyn do specjalistow. O czesci nie ma co sie martwic go anglikow na czesci nasciagano setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne nadkola to bardziej domena Astr. W Omegach przed liftem lecą głównie ranty drzwi (szczególnie tylnych) i tylne błotniki wewnętrzne, bo odkłada się tam cały drogowy syf. Lubi też pognić w okolicach uszczelki przedniej szyby i oczywiście podszybie. Jak jest w B FL - nie wiem, (jeszcze) nie mam, ale z tego, co piszą, z blachą jest o wiele lepiej, no i na ulicach bardzo trudno spotkać pordzewiałego polifta.

Ja jestem nieobiektywny, ale Omegę oczywiście bardzo polecam biglaugh.gif Ceny już na tyle poleciały, że za 15k można kupić elegancką sztukę z 2003, no i kombi na rynku (dla mnie niestety) jest więcej niż sedanów, więc będziesz miał w czym wybierać. Samochód jest bardzo wygodny i przestronny. No i to ostatnia limuzyna Opla, he he.

W tej kwocie możesz tej spojrzeć na niższą klasowo Vectrę C z początków produkcji, która - o ile dobrze pamiętam - jest budowana na tej samej płycie podłogowej, co wspomniany Saab. Albo odwrotnie spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galanta mogę polecić z czystym sumieniem smile.gif

Nie mam co prawda kombii, ale generalnie to to samo. Jeśli chodzi o samochód to nie mam pojęcia o czymś takim jak niezaplanowany serwis.

Jednak made in Japan, mówi za siebie.

Przebieg w Galach poznaję zawsze po jednym z przycisków automatycznej klimy. U mnie przy przebiegu oryginalnym (autko od nowości w rodzinie) 185tyś km jest delikatnie wytarte. Dlatego na pierwszej pokazanej przez Ciebie aukcji samochód ma o wiele więcej niż 200tyś km. Na drugiej wygląda to lepiej, ale nigdy nie można wykluczyć wymiany przez kogoś takowego przycisku wink.gif

Autko bardzo dobrze się prowadzi, przy wyższych prędkościach ludzie narzekają na szum wiatru w środku, podobno kłopot jest z uszczelkami drzwiowymi. U siebie nie zaobserwowałem. Zwróć uwagę na tylne dadkola, które lubiały rdzewieć.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam jeszcze do wzieca Audi A4 1,9 tdi 130 KM Sline kombi w ładnej budzie B6 po 2000 r. - i od

> kolegi pewne autko - mocno sie zastanawiam - bedzie troszke mniejsze ale ladne dobre i z

> dobrej reki

Gdybym kupował tak stare auto, na pewno bym nie wybierał koloru i wypasu, a to co reprezentuje swoim stanem technicznym ok.gif Jak jest pewne to bierz i problem z głowy. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam jeszcze do wzieca Audi A4 1,9 tdi 130 KM Sline kombi w ładnej budzie B6 po 2000 r. - i od

> kolegi pewne autko - mocno sie zastanawiam - bedzie troszke mniejsze ale ladne dobre i z

> dobrej reki

Jak za 15k to nie zastanawiaj się. Te auto ludzie cenią, jakby w progach siedziały skarpety ze złotem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równo rok temu o mały włos nie kupiłem od kolegi takiego galanta.

Jednak postanowiłem być wierny marce wcześniej używanej i szukałem naprawdę wygodnego w trasy kombi - kupiłem coś co tu będzie uważane za niepoprawne politycznie:

przykładowy Citroen C5 V6 kombi manual

W Polsce ludzie nie lubią citroenów więc ceny mają niskie. Za to zostanie trochę kasy na dopieszczenie jednak już ponad 10-letniego auta

Ja swoim zrobiłem przez rok 35 tys. km jeżdżąc regularnie do Wrocławia z ludźmi z carpoolingu i każdy chwali to auto za ponadprzeciętną wygodę w trasie.

Mieszkam w Warszawie więc możemy się jakoś zgadać i zobaczysz sobie dokładnie takie auto zanim całkowicie skreślisz je z listy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przykładowy Citroen C5 V6 kombi manual

> W Polsce ludzie nie lubią citroenów więc ceny mają niskie. Za to zostanie trochę kasy na

> dopieszczenie jednak już ponad 10-letniego auta

Potwierdzam - baaaardzo wygodne auto, jeśli było w miarę poprawnie serwisowane i nie ma pół miliona na blacie oraz nie składane z przystanku, to i nie będzie kosztowne w utrzymaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak skrzynie automatyczne w połączeniu z tym silnikiem?

TGV to to nie będzie ale daje radę.

> i tolerancja na gaz?

2,5 jest gazowalne, 2.4 nie ze względu na GDI, którego nawet holendrzy w pełni nie poskromili pod gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak skrzynie automatyczne w połączeniu z tym silnikiem?

> i tolerancja na gaz?

silnik tylko 2,5 v6-idealny do gazu a pali w zasadzie tyle co 2,0

a skrzynia automatyczna swietna pod warunkiem ze sie nie zepsuje bo naprawa moze zabolec ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TGV to to nie będzie ale daje radę.

chodzi raczej o trwałość a nie sprinty

> 2,5 jest gazowalne, 2.4 nie ze względu na GDI, którego nawet holendrzy w pełni nie poskromili pod

> gaz.

waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.