Kooboosh Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Da rade wymienic po kolei wszystkie lapy silnika i skrzyni i nie musiec targac silnika? Czyli: odkrecam 1 lape, wymieniam na nowa i ja przykrecam. I dopiero kolejna... a silnik dalej wisi, jak wisial... Naturalnie podnosnik pod calym zespolem jest idzie tak zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Spokojnie da się zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Spokojnie da się zrobić w szesnastce też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > w szesnastce też? Spokojnie wymienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > w szesnastce też? to są te same łapy co 1.1 lewarek pod silnik i skrzynie, tak, żeby nie opadło i wymieniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 da rade ja tak wymienilem tylko nabawilem sie klopotu bo po wymianie poduszek od silnika prawej i lewej po kolei teraz lewa polos wylatuje mi ze skrzyni :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 oka, dzieki za szybkie info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 A jeszcze małe pytanie, warto dawać śruby na klej do gwintów? Co by od wibracji sie nie odkrecily? Czy nie ma to większego sensu lub nawet jest nie wskazane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > A jeszcze małe pytanie, warto dawać śruby na klej do gwintów? Co by od wibracji sie nie odkrecily? > Czy nie ma to większego sensu lub nawet jest nie wskazane? Ja tam nie dawałem i narazie silnika nie zgubiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Ja tam nie dawałem i narazie silnika nie zgubiłem ja tez, pomimo ze mam zerwany gwint w srubie z poduszki silnika jakos sie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 Chodziło mi o bardziej fachowe argumenty za lub przeciw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 Zabezpieczeń przeciw odkręcaniu nigdy nie jest za wiele. Na pewno będzie mniejsze ryzyko odkręcenia. Myślę, że śruba wkręcona na klej nie będzie korodowała na gwincie, to jest spory +. Ale z drugiej strony przy dobrym gwincie i dobrym dokręceniu nie ma prawa się odkręcić. Fabryka nie dawała tam kleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Zabezpieczeń przeciw odkręcaniu nigdy nie jest za wiele. Na pewno będzie mniejsze ryzyko > odkręcenia. Myślę, że śruba wkręcona na klej nie będzie korodowała na gwincie, to jest spory > +. Ale z drugiej strony przy dobrym gwincie i dobrym dokręceniu nie ma prawa się odkręcić. > Fabryka nie dawała tam kleju. podziękować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > A jeszcze małe pytanie, warto dawać śruby na klej do gwintów? Co by od wibracji sie nie odkrecily? > Czy nie ma to większego sensu lub nawet jest nie wskazane? ja bym je raczej nasmarował smarem,żeby kiedyś je było można łatwiej odkręcić. Te śruby nie odkręcają się same od wibracji. Z nimi zwykle jest problem aby je w ogóle odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > ja bym je raczej nasmarował smarem,żeby kiedyś je było można łatwiej odkręcić. > Te śruby nie odkręcają się same od wibracji. > Z nimi zwykle jest problem aby je w ogóle odkręcić. Z odkręcaniem żadnych problemów nie miałem. Stąd moje pytanie się pojawiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Ja wymieniałem 2 poduchy i nie miałem problemu z odkręceniem śrub. Lewarek pod silnik i już. Fabrycznie nie były klejone więc ich też nie kleiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.