boossu Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Witam, kupiłem stilo z failurem dziś po podłączeniu kompa wywaliło c1355-czujnik przyspieszenia bocznego c1360-czujnik odchylenia Przycis ASR cały czas świeci.. rozbebeszać tunel? szukać gdzieś tam? od czego zacząć EDYTA: Na allegro jest pełno czujników, pytanie- czy każdy będzie pasował ? czy specjalnie szukać nr po VIN? jeżeli tak to kto służy pomocą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > Witam, > kupiłem stilo z failurem > dziś po podłączeniu kompa wywaliło > c1355-czujnik przyspieszenia bocznego > c1360-czujnik odchylenia > Przycis ASR cały czas świeci.. > rozbebeszać tunel? szukać gdzieś tam? od czego zacząć > EDYTA: > Na allegro jest pełno czujników, pytanie- czy każdy będzie pasował ? czy specjalnie szukać nr po > VIN? jeżeli tak to kto służy pomocą? W jakim stanie jest aku? Naładuj go, skasuj błędy i sprawdź czy dalej coś nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > W jakim stanie jest aku? Naładuj go, skasuj błędy i sprawdź czy dalej coś nie działa. AKU naładowane, błędy po skasowaniu pojawiają sie od razu.. poprzednia właścicielka mówiła coś, że kiedys upadła na przycis i jej mechanik twierdził, że to też wina przycisku może coś w tym jest: btw obczaiłem na allegro kilkadziesiąt czujników, są tanie 0 i wszystkie mają te same numery... może wymiana uleczy mojego stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Witam, > kupiłem stilo z failurem > dziś po podłączeniu kompa wywaliło > c1355-czujnik przyspieszenia bocznego > c1360-czujnik odchylenia > Przycis ASR cały czas świeci.. > rozbebeszać tunel? szukać gdzieś tam? od czego zacząć > EDYTA: > Na allegro jest pełno czujników, pytanie- czy każdy będzie pasował ? czy specjalnie szukać nr po > VIN? jeżeli tak to kto służy pomocą? Nikt nic nie wie? używkę czujnik na podmiankę już mam, czekam tylko na bardziej sprzyjające warunki żeby go podmienic i tu pytanie, rozbebeszać cały tunel środkowy? czy da radę wymienic z któregoś boku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 pojawiajace sie bledy moga swiadczyc o uszkodzonym czujniku esp zyroskopowego, ale moze to tez byc zwarcie w instalce? hmmm odepnij tasme od przyciskow asr i wtedy obadaj po skasowaniu bledu co sie dzieje? jezeli dalej to samo to zyroskop K.O. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > pojawiajace sie bledy moga swiadczyc o uszkodzonym czujniku esp zyroskopowego, ale moze to tez byc > zwarcie w instalce? hmmm odepnij tasme od przyciskow asr i wtedy obadaj po skasowaniu bledu co > sie dzieje? jezeli dalej to samo to zyroskop K.O. o widzisz - dobra rada bo poprzednia właścicielka sugerowała, że to przycisk od ASR bo coś cięzkiego na niego "spuściła" sam przycisk wystarczy, że zostanie wypięty? nie trzeba go zastępować używkę czujnika mam, może zanim zacznę rozbebeszać tunel, kupię też przycisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 sprobowalbym z przyciskami odpiac je i obadac:D potem dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > sprobowalbym z przyciskami odpiac je i obadac:D potem dalej za każdym razem podłączać kompa i kasować błędy? i czy da się bez rozbebeszania tunelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 ja mialem rozbebeszony tunel, wyciagalem przyciski odpinalem tasme i kasowalem blad... ty mozesz skasowac blad, na wylaczonym wyciagnac tasme i zalaczyc zaplon zobaczyc co sie dzieje, jezeli dalej KO to zyroskop nastepny element do obadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > ja mialem rozbebeszony tunel, wyciagalem przyciski odpinalem tasme i kasowalem blad... ty mozesz > skasowac blad, na wylaczonym wyciagnac tasme i zalaczyc zaplon zobaczyc co sie dzieje, jezeli > dalej KO to zyroskop nastepny element do obadania czyli wnioskuję, że kolega miał podobny problem i jest obeznany w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 w moim przypadku zyroskop nie mial polaczenia;/ zawilgocona i zasniedziana wtyczka. wymienilem na nowa i problem znikł myslalem ze cos z przyciskami nie teges ale okazalo sie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > w moim przypadku zyroskop nie mial polaczenia;/ zawilgocona i zasniedziana wtyczka. wymienilem na > nowa i problem znikł > myslalem ze cos z przyciskami nie teges ale okazalo sie inaczej dziś rozbebeszyłem tunel, zmieniłem przycis , skasowałem błąd i problem powrócił następnie odnalazłem czujnik żyroskopowy (łatwo nie było) wyciągnąłem z niego wtyczkę, podpiałem kolejny używany, skasowałem błąd i..... dalej d**a więc albo coś źlę robię, albo gdzieś nie łączy, albo pompa powiedziała nie składałem tunela, bo w tygodniu daję auto do lokalnego ASO... nie lubię jak w aucie coś jest i nie działa może jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2014 > dziś rozbebeszyłem tunel, zmieniłem przycis , skasowałem błąd i problem powrócił następnie > odnalazłem czujnik żyroskopowy (łatwo nie było) wyciągnąłem z niego wtyczkę, podpiałem kolejny > używany, skasowałem błąd i..... dalej d**a więc albo coś źlę robię, albo gdzieś nie łączy, > albo pompa powiedziała nie składałem tunela, bo w tygodniu daję auto do lokalnego ASO... nie > lubię jak w aucie coś jest i nie działa może jakieś pomysły? Możesz jeszcze sprawdzić fioletowe złącze d4 pod bezpiecznikami. Wypiąć, przeczyścić, skasować błąd i czekać http://www.fiatforum.com/stilo-guides/99828-d4-connector.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Oddałem Auto do lokalnego ASO, zaczeli sprawdzać i okazuję się , że wiązka nie ma przejścia/ połączenia...dodatkowym utrudnieniem jest to, że wykładzina jest klejona.. Może któryś z kolegów wie, gdzie szukać przyczyny zanim zdemolują całe auto? newralgiczne punkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 nie czujnik żyroskopowy... ani żaden inny czujnik....... nie przycisk.............. nie pompa ESP........ powodem była zjedzona wiązka przez gryzonie 6 zjedzonych przewodów za wygłuszeniem silnika w grodzi -w miejscu gdzie przewody wchodzą do kabiny ASO ogarnęł sprawę w 2 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camilio Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 A możesz napisać ile ASO wzięło za naprawę?? Bo mam ten sam problem. Wiązkę jak sprawdzałem między wtyczką czujnika a wtyczką na pompie to jest ok. Dodatkowo jeszcze mam błędy ASR i ESP lamp fault. Czujnik też wymieniałem i lipa. Odziwo po wymianie aku na nowy to został tylko jeden błąd z dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A możesz napisać ile ASO wzięło za naprawę?? > Bo mam ten sam problem. Wiązkę jak sprawdzałem między wtyczką czujnika a wtyczką na pompie to jest > ok. Dodatkowo jeszcze mam błędy ASR i ESP lamp fault. Czujnik też wymieniałem i lipa. Odziwo > po wymianie aku na nowy to został tylko jeden błąd z dwóch. prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camilio Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > prv Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.