Skocz do zawartości

Hamuje tylko tył...


dedek

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, na suchym to mi tak nie przeszkadzało ale spadł pierwszy śnieg i hamować przez kilka(naście) kilometrów tylko tyłem to nic przyjemnego. Wymieniałem na początku roku wszystko w hamulcach tylnych prócz kolektorów. Na zimnym hamował głównie tyłem, jak się "rozgrzał" to hamował normalnie. O co w tym chodzi że jak przejadę kilkanaście kilometrów to zaczyna łapać normalnie przodem, a na zimnym nie? Dodam że szczęki założyłem ferodo do SC, a nie do 126p...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego.

To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne

> okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego.

> To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie

> można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie

> najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne

> okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego.

> To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie

> można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie

> najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje.

Ja tu czegoś nie rozumiem, przecież napisałem jasno, że założyłem szczęki ferodo dla Seicento, a nie jakieś najtańsze i nie od 126p... Pytanie jeszcze dlaczego tak się dzieje. Nie chodzi mi o gatunek szczęk ale to przyczynę takiego działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości jaka jest różnica między szczękami do cc a 126p? Wg mnie Ferodo to jedne z bardziej gównianych firm do 126p. Słabe samoregulatory i pedał wiotczeje. Kumpel w seju walczy z hamującym tyłem na razie bez efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J.W-ferrodo są dobre, ale tylko klocki i to te z wyższej półki-sportowe, a nie zamienniki seri jak premiery i nie do seicento na pewno. no.gif

Szczęki mają za słabe samoregulatory i miękki materiał cierny-jest wilgotno łapią szybko.Dodatkowo jak masz luźno ręczny na lince podciągnięty to tak będzie-na ATE, Trw+ nowy bemben, nie rzemieśliczy, który jest już na półce krzywy grinser006.gif zjawisko nie występuje.

A korektory padają w seju najczęściej od korozji-czyli za rzadkiej wymianie płynu hamulcowego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi-dla mnie klocek pylący nie przeszkadza, ale kruszący się i odklejający od blachy w połowie grubości go dyskwalifikuje.-2 komplety tak zrobiły, analogicznie bosch-hamowanie 120-140-0 czyli na banie awaryjne. ok.gif

Trwałość połowę mniejsza niż ATE np.czyli 2x zakup premierów =1 ATE.

Hamują dobrze jak na sc tylko krótko i przy większych prędkościach nie masz pewności czy zatrzymasz tym kaste. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie

> najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje.

Mam z tyłu oryginalne bębny dedykowane do SC, do tego w komplecie były szczęki i komplet który rzekomo leci na pierwszy montaż. Tył hamuje mocniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brakuje Ci nowych cylinderków i tarczy kotwicznej.

U mnie nowe tarcze kotwiczne, cylinderki delphi, sprężynki i rozpieraki, bębny fabryka a szczęki... no właśnie, szczęki chyba kładłem ferrodo 270751858-jezyk.gif i od tamtej pory po postoju tylne prawe się blokuje frown.gif To jakie są w końcu te fabryczne, dobre szczęki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie nowe tarcze kotwiczne, cylinderki delphi, sprężynki i rozpieraki, bębny fabryka a szczęki...

> no właśnie, szczęki chyba kładłem ferrodo i od tamtej pory po postoju tylne prawe się blokuje

> To jakie są w końcu te fabryczne, dobre szczęki?

Ja po kupnie sc i podjechaniu na D zdziwiłem się bo diagnosta powiedział że lewy tył hamuje tak jak przód. Więc zrobiłem prawie kompleksową wymianę łącznie z rozpierakami i ori linką.

Ja kupowałem w IC szczęki TRW i cylinderki Delphi a bębny wyciągnąłem nowe ze strychu producenta nie znam.

Po wymianie tego i odpowietrzeniu wszystko bangla ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.