dedek Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Siema, na suchym to mi tak nie przeszkadzało ale spadł pierwszy śnieg i hamować przez kilka(naście) kilometrów tylko tyłem to nic przyjemnego. Wymieniałem na początku roku wszystko w hamulcach tylnych prócz kolektorów. Na zimnym hamował głównie tyłem, jak się "rozgrzał" to hamował normalnie. O co w tym chodzi że jak przejadę kilkanaście kilometrów to zaczyna łapać normalnie przodem, a na zimnym nie? Dodam że szczęki założyłem ferodo do SC, a nie do 126p... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 TTTM. Mnie moje czerwone wozidełko w taki sposób chciało już zabić. Nie mam ochoty i pomysłu na naprawę tego- nauczyłem się z tym żyć. Ale ja zakładałem jakieś szczęki no name. Jak widać te premium też tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego. To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne > okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego. > To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie > można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie > najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedek Napisano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Trzeba zamontować szczęki przeznaczone do seicento, masz zamontowane ze 126p, którą mają inne > okładziny. Zamiast kupować za 30zł szczęki trzeba się rzucić i kupić za 100zł coś lepszego. > To nie jest tak, że TTTM, bo można się rozwalić bardzo łatwo. To jest poważna usterka, której nie > można bagatelizować. Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie > najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje. Ja tu czegoś nie rozumiem, przecież napisałem jasno, że założyłem szczęki ferodo dla Seicento, a nie jakieś najtańsze i nie od 126p... Pytanie jeszcze dlaczego tak się dzieje. Nie chodzi mi o gatunek szczęk ale to przyczynę takiego działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 A tak z ciekawości jaka jest różnica między szczękami do cc a 126p? Wg mnie Ferodo to jedne z bardziej gównianych firm do 126p. Słabe samoregulatory i pedał wiotczeje. Kumpel w seju walczy z hamującym tyłem na razie bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 J.W-ferrodo są dobre, ale tylko klocki i to te z wyższej półki-sportowe, a nie zamienniki seri jak premiery i nie do seicento na pewno. Szczęki mają za słabe samoregulatory i miękki materiał cierny-jest wilgotno łapią szybko.Dodatkowo jak masz luźno ręczny na lince podciągnięty to tak będzie-na ATE, Trw+ nowy bemben, nie rzemieśliczy, który jest już na półce krzywy zjawisko nie występuje. A korektory padają w seju najczęściej od korozji-czyli za rzadkiej wymianie płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 polecam ten watek:[LiNK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedek Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Jak dla mnie bzdura, że klocki ferodo do SC są tandetne. Jeździłem na wielu i nic lepszego nie znalazłem, mówię o klockach w przyzwoitej cenie, tzn kilkadziesiąt zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Miałem to samo tylko nie pamiętam jakie wtedy były okładziny. Wymieniłem na TRW szczęki a przy okazji nowe cylinderki i teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Co kto lubi-dla mnie klocek pylący nie przeszkadza, ale kruszący się i odklejający od blachy w połowie grubości go dyskwalifikuje.-2 komplety tak zrobiły, analogicznie bosch-hamowanie 120-140-0 czyli na banie awaryjne. Trwałość połowę mniejsza niż ATE np.czyli 2x zakup premierów =1 ATE. Hamują dobrze jak na sc tylko krótko i przy większych prędkościach nie masz pewności czy zatrzymasz tym kaste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Na przód mam 1 sezon to http://www.steinhof.pl/ I na razie jest wszystko ok. Jak się klocki skończą to założę Green EBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 > Problemy z tylnymi hamulcami w SC są powszechne przez stosowanie > najtańszych zamienników, a potem jest płacz, bo tył blokuje. Mam z tyłu oryginalne bębny dedykowane do SC, do tego w komplecie były szczęki i komplet który rzekomo leci na pierwszy montaż. Tył hamuje mocniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Mam z tyłu oryginalne bębny dedykowane do SC, do tego w komplecie były szczęki i komplet który > rzekomo leci na pierwszy montaż. Tył hamuje mocniej... Brakuje Ci nowych cylinderków i tarczy kotwicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Brakuje Ci nowych cylinderków i tarczy kotwicznej. U mnie nowe tarcze kotwiczne, cylinderki delphi, sprężynki i rozpieraki, bębny fabryka a szczęki... no właśnie, szczęki chyba kładłem ferrodo i od tamtej pory po postoju tylne prawe się blokuje To jakie są w końcu te fabryczne, dobre szczęki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > U mnie nowe tarcze kotwiczne, cylinderki delphi, sprężynki i rozpieraki, bębny fabryka a szczęki... > no właśnie, szczęki chyba kładłem ferrodo i od tamtej pory po postoju tylne prawe się blokuje > To jakie są w końcu te fabryczne, dobre szczęki? Ja po kupnie sc i podjechaniu na D zdziwiłem się bo diagnosta powiedział że lewy tył hamuje tak jak przód. Więc zrobiłem prawie kompleksową wymianę łącznie z rozpierakami i ori linką. Ja kupowałem w IC szczęki TRW i cylinderki Delphi a bębny wyciągnąłem nowe ze strychu producenta nie znam. Po wymianie tego i odpowietrzeniu wszystko bangla ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Brakuje Ci nowych cylinderków i tarczy kotwicznej. Dla mnie to było oczywiste. Ale napisze że też zostały wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.