briano Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Witam szanowne grono. Stalem sie posiadaczem auta ktore fabrycznje bylo wyposazone w troche nietypowy akumulator 95Ah i 450A i teraz mam problem z dobraniem identycznego sa zblizone parametry ale z duzo wiekszym pradem rozruchowym. Czy mogebgo np zastapic 80Ah i 700A chce zeby aku byl optymalnie ladowany, alternator mam 140A. z gory dzieki za wszelkie wskazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Witam szanowne grono. > Stalem sie posiadaczem auta ktore fabrycznje bylo wyposazone w troche nietypowy akumulator 95Ah i > 450A i teraz mam problem z dobraniem identycznego sa zblizone parametry ale z duzo wiekszym > pradem rozruchowym. Czy mogebgo np zastapic 80Ah i 700A chce zeby aku byl optymalnie ladowany, > alternator mam 140A. z gory dzieki za wszelkie wskazowki. możesz wsadzić cokolwiek co pasuje mechanicznie i ma trochę lepsze parametry prąd to masz podane co aku może z siebie dać a nie co na siłą wypchnie do rozrusznika więc tego się nie bój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > możesz wsadzić cokolwiek co pasuje mechanicznie i ma trochę lepsze parametry > prąd to masz podane co aku może z siebie dać a nie co na siłą wypchnie do rozrusznika więc tego się > nie bój wejdź na dowolny kalkulator doboru akumulatora i dobierz jaki powinien być A odnośnie prądu [A] to zobacz wg jakiej normy był on podany na starym aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Napisz jakie to auto.. albo dobierz sobie : tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Auto to audi a4 b7 1,9tdi ale ma bardzo duza pradachlajacych fantow typu grzane stolki, webasto, audio ze wzmacniaczrm bose itp. koledzy majacy golasy maja aku 74a na pierwszy montaz u mnie i wg vinu i po kodach wyposazenia hest wlasnie taki jak wam napisalem i taki siedzial od nowosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 a to 450A to wg jakiej normy jest ?? bo mysle ze to kluczowa sprawa bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wmak Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Napisz jakie to auto.. albo dobierz sobie : tu Ostrożnie z takimi wyszukiwarkami. Szukanie akumulatora do benzynowej KIA CEED daje taki wynik: http://katalog.sznajder.pl/productaplication/show/560%2068 Podstawa B00, czyli bez występów/zaczepów ,umożliwiających przymocowanie jedną śrubą z prostokątną podkładką do korytka w aucie. Ten "wyszukany" trzeba by sznurkiem przywiązać, by nie wypadł. W przypadku CEEDa chyba wszystkie wyszukiwarki wpuszczają w takie maliny. Ktoś kiedyś się pomylił a inni bezmyślnie od niego zrzynali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Duży prąd rozruchu w niczym nie przeszkadza, zresztą zapewne te 450A jest w normie DIN co przy obecnie najczęściej stosowanej EN dałoby jakieś 800A. Jeśli miałeś 95 Ah to może też taki załóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 mozesz ja mam u siebie prad rozruchowy w impulsie 3-5 sek 6750A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > mozesz > ja mam u siebie prad rozruchowy w impulsie 3-5 sek 6750A Chyba coś pomyliłeś? Aku o pojemności stosowanej w autach ma rezystancje wewnętrzną rzędu 5-7miliomów. Nawet przy zwarciu nie popłynie taki prąd. Chyba, że to akumulator do lokomotywy albo innego potwora? Z resztą nie wiem jakie pojemności się stosuje w lokomotywach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Stalem sie posiadaczem auta ktore fabrycznje bylo wyposazone w troche nietypowy akumulator 95Ah i > 450A i teraz mam problem z dobraniem identycznego sa zblizone parametry ale z duzo wiekszym > pradem rozruchowym. Czy mogebgo np zastapic 80Ah i 700A chce zeby aku byl optymalnie ladowany, Skoro masz tyle elektrycznych utensyliów, to ja bym nie wsadził do auta aku o gorszych/mniejszych parametrach, niż był. Skoro był 95Ah, to daj taki lub większy/pojemniejszy, większy prąd rozruchowy w niczym nie przeszkadza. Od przybytku głowa nie boli Daj największy, jaki fizycznie się zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Witam szanowne grono. Daj taki jaki zaleca producent lub dowolnie większy. Koniec tematu, dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyganer Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Co do samych parametrów wyszukiwarki się raczej nie mylą. Standardowo, jak patrzę na jenoxową na przykład, do tego auta wystarczyłby spokojnie 75 Ah, ale przy tej elektronice to śmiało wal większy, tylko aby się zmieścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.