karax Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Uwaga lko odnosnie stylu przejechania tych mln mil w sensie po jakich drogach i jakie dzienne odcinki Btw mi coraz czesciej wraca mustng vs camaro... tak wiem wiem sztampowo ale coz poradze na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElBombino Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył O jakich rocznikach i o jakim budżecie mowa? Miałem 2 CV ale z roczników 86 i 87, które przez pewien okres służyły mi jako daily cary, bardzo fajne autka, u znajomych parę Caprisów też by się znalazło. Te sprzęty jeździły jako taksówki i radiowozy, o czymś to świadczy, to naprawdę pancerne wozy. Psują się duperele ale części łatwo dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > O jakich rocznikach i o jakim budżecie mowa? > Miałem 2 CV ale z roczników 86 i 87, które przez pewien okres służyły mi jako daily cary, bardzo > fajne autka, u znajomych parę Caprisów też by się znalazło. > Te sprzęty jeździły jako taksówki i radiowozy, o czymś to świadczy, to naprawdę pancerne wozy. > Psują się duperele ale części łatwo dostępne. Caprice/Impala - tylko ta buda, lub w przypadku Caprice ostatecznie ta ciut wcześniejsza kanciasta - czyli ostatnie roczniki III gen i cała IV gen Crown Victoria raczej powyżej 1998 roku, wcześniejsza mi się za bardzo nie podoba, najchętniej Intrerceptor z całym pakietem zewnętrznym Mercury od 2003 roku budżet, no właśnie - ile trzeba by wydać, żeby takie auto kupić? 40k pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Jak lubisz te klimaty to na sprzedaz jest fajna Corvette c4: http://www.mecum.com/auctions/lot_detail.cfm?LOT_ID=FL0114-173940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Jak lubisz te klimaty to na sprzedaz jest fajna Corvette c4: > http://www.mecum.com/auctions/lot_detail.cfm?LOT_ID=FL0114-173940 trochę mi się to mija z definicją sedana poza tym może się i starzeję, ale zamiast tej Corvetty wolałbym nowe C63 AMG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie Czy chodzi o taki wehikuł: Kolega z pracy ma taki pojazd (3.5l V6) - w sumie u niego każde auto ma ciężko, ale ten Charger jakoś daje radę. Usterki jakieś tam były, ale wcale nie tak wiele i głównie chodziło o jakieś drobiazgi. Rocznik 2008, rdzy na razie nie ma - czyli patrząc na niektóre współczesne auta tu też wypada w miarę OK. Jedyne, co się rzuca w oczy, to dość paskudne i tandetne wnętrze (deska). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > trochę mi się to mija z definicją sedana > poza tym może się i starzeję, ale zamiast tej Corvetty wolałbym nowe C63 AMG Konik zaraz przyjdzie i ci napisze jak sie nie znasz. P.S. Ta Vette pewnie pójdzie za cene 10 C63AMG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Camaro mojej córki tez jest bardzo niezawodne. Poza tym ze raz rozleciala sie kompletnie skrzynia biegów a raz samochód zgasł bo mu sie oprogramowanie wymazało z komputera i trzeba było w serwisie instalować nowe, to nic sie nie dzieje. Czyli w porównaniu z Fiatem jest niesamowicie niezawodny, w końcu nowa skrzynia czy oprogramowanie to czynności eksploatacyjne a poza tym awarie na gwarancji sie nie liczą. Samochód ma dwa lata i 18 tys. mil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Camaro mojej córki tez jest bardzo niezawodne. Poza tym ze raz rozleciala sie kompletnie skrzynia > biegów a raz samochód zgasł bo mu sie oprogramowanie wymazało z komputera i trzeba było w > serwisie instalować nowe, to nic sie nie dzieje. Czyli w porównaniu z Fiatem jest niesamowicie > niezawodny W porównaniu z Fiatem to może i nie ale dla przykładu moja Honda podobnej wagi sensacje to ma ze dwa razy do roku, a i przebieg jest mniejszy - czyli zawsze może być gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Czy chodzi o taki wehikuł: > Kolega z pracy ma taki pojazd (3.5l V6) - w sumie u niego każde auto ma ciężko, ale ten Charger > jakoś daje radę. Usterki jakieś tam były, ale wcale nie tak wiele i głównie chodziło o jakieś > drobiazgi. Rocznik 2008, rdzy na razie nie ma - czyli patrząc na niektóre współczesne auta tu > też wypada w miarę OK. > Jedyne, co się rzuca w oczy, to dość paskudne i tandetne wnętrze (deska). dokładnie taki, tyle że powyżej 2011 roku (modelowo) ze względu na dużo ładniejszy tyłeczek oczywiście czarny lub biały z 5.7 V8 pod maską i zewnętrznym pakietem PPV tyle tylko, że ten rocznik to minimum 30k ale Euro a nie pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Czy chodzi o taki wehikuł: Tyle ze ten Dodge w porównaniu do Impali którą pokazywał niżej to lipnie wygląda... Impala w nadwoziu Caprice to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? Sens jest zawsze, bo nie będzie nudny > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Coś takiego? jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Bierz dowolnie wybrane z grupy Chrysler/Dodge lub Chevy a omijaj Fordy, faktem jest ze Victoria jest pancerna ale warsztaty za amerykańskimi Fordami nie przepadają w serwisowaniu i naprawach bo są najbardziej upierdliwe przez co kapkę droższe. Najtaniej generalnie wychodzą Chevy w kosztach napraw i/lub części. Chrysler/Dodge poza przednimi gumami wahaczy,sworzniami i mocowaniami amortyzatorów w kielichu są wytrzymałe. A i ten Chryslerowy system odcinania cylindrów jest wadliwy, solenoidy padają. Wymiana szybka, koszt części nie jakiś tragiczny. W Chevy padać będą najczęściej alternator, pompa wspomagania, przekładnia kierownicza, krzyżaki wszelkiej maści - ale naprawa i części są ultratanie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Tyle ze ten Dodge w porównaniu do Impali którą pokazywał niżej to lipnie wygląda... > Impala w nadwoziu Caprice to jest to W porównaniu z Impalą II generacji wygląda lipnie: Ale tak to już jest - im nowsze auto tym łatwiej jest je używać na codzień, ale estetyka cierpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył W USA liczą się tylko te dwu drzwiowe. http://www.popularhotrodding.com/features/1101phr_phr_photo_contest/photo_21.html HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Sens jest zawsze, bo nie będzie nudny > Coś takiego? > jakiś tekst dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > W USA liczą się tylko te dwu drzwiowe. > http://www.popularhotrodding.com/features/1101phr_phr_photo_contest/photo_21.html > HanYs ale takie coś raczej tylko na letnie kołysanie się dookoła komina IMHO na daily car to się nie nadaje w przeciwieństwie do takiego Caprice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Bierz dowolnie wybrane z grupy Chrysler/Dodge lub Chevy a omijaj Fordy, > pzdr thx za info swoją drogą chyba po świętach pojadę do Piaseczna obejrzeć sobie o takie coś: http://otomoto.pl/chevrolet-impala-C31548397.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > thx za info > swoją drogą chyba po świętach pojadę do Piaseczna obejrzeć sobie o takie coś: > http://otomoto.pl/chevrolet-impala-C31548397.html ot: zarejestrowany na 6 osób? z przodu ma 2 zwykłe fotele a nie kanape, z tyłu kanapa 4 osobowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Fajny tez jest Chevrolet Caprice [image]http://all-chevrolet.info/wp-content/uploads/Chevrolet/Caprice/152821037/Chevrolet_Caprice_Black.JPG[/image] i Lincoln Town Car a jeśli Impala to najlepiej w wersji SS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Camaro mojej córki tez jest bardzo niezawodne. Poza tym ze raz rozleciala sie kompletnie skrzynia > biegów a raz samochód zgasł bo mu sie oprogramowanie wymazało z komputera i trzeba było w > serwisie instalować nowe, to nic sie nie dzieje. Czyli w porównaniu z Fiatem jest niesamowicie > niezawodny, w końcu nowa skrzynia czy oprogramowanie to czynności eksploatacyjne a poza tym > awarie na gwarancji sie nie liczą. Samochód ma dwa lata i 18 tys. mil. MarkuF, zatrzymałeś się na Fiacie z epoki CC700 tudzież Brava i powielasz stereotypy jak typowy Polak mondzioł a to chyba Tobie nie przystoi boś człowiek światowy. Ja miałem już prywatnie 8 Fiatów a ponadto pracuję jako mechanik grupy Fiat/Alfa/Lancia i takie rzeczy się nie dzieją obecnie albo bardzo rzadko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ale takie coś raczej tylko na letnie kołysanie się dookoła komina > IMHO na daily car to się nie nadaje w przeciwieństwie do takiego Caprice Zgoda. Co do starego Caprice to powiem ,że mój dobry znajomek miał i sprzedał, bo auto wymagało dużego wkładu. Fajne auto ale pali sporo i w Polsce będziesz miał problem z miejscem do parkowania. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > thx za info > swoją drogą chyba po świętach pojadę do Piaseczna obejrzeć sobie o takie coś: > http://otomoto.pl/chevrolet-impala-C31548397.html właśnie mi chodzi po głowie skąd ja go znam i co o nim wiem, jak sobie przypomnę to ci da znać, jak bym miał kasę to sam bym go kupił pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Zgoda. Co do starego Caprice to powiem ,że mój dobry znajomek miał i sprzedał, bo auto wymagało > dużego wkładu. > Fajne auto ale pali sporo i w Polsce będziesz miał problem z miejscem do parkowania. > HanYs Parkowanie jak parkowanie, ale impala SS ma promień skrętu jak 18'stokolowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > swoją drogą chyba po świętach pojadę do Piaseczna obejrzeć sobie o takie coś: w środku niezły skansen , ciekawe czy amerykanie opanowali już wtedy wtrysk paliwa czy dalej gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > w środku niezły skansen , ciekawe czy amerykanie opanowali już wtedy wtrysk paliwa czy dalej gaźnik niezły z ciebie hejter-ignorant pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Camaro mojej córki tez jest bardzo niezawodne. Poza tym ze raz rozleciala sie kompletnie skrzynia > biegów a raz samochód zgasł bo mu sie oprogramowanie wymazało z komputera i trzeba było w > serwisie instalować nowe, to nic sie nie dzieje. Czyli w porównaniu z Fiatem jest niesamowicie > niezawodny, w końcu nowa skrzynia czy oprogramowanie to czynności eksploatacyjne a poza tym > awarie na gwarancji sie nie liczą. Samochód ma dwa lata i 18 tys. mil. ty tak na serio? samochod niespelna 30 kkm nalotu i "tylko" wymiana skrzyni sie trafila toz to hiper "bezawaryjne" autko w ostatnim fiacie jakiego mialem skrzynie musialbym wymienic .... 6 razy - idac tym tropem a on skubaniec....jakos nie dawal powodow do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Parkowanie jak parkowanie, ale impala SS ma promień skrętu jak 18'stokolowiec. Miejsca parkingowe w Polsce są czasami maleńkie. Skręty na parkingach również. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Caprice/Impala - tylko ta buda, lub w przypadku Caprice ostatecznie ta ciut wcześniejsza kanciasta > - czyli ostatnie roczniki III gen i cała IV gen Właśnie zacząłem widywać takiego, tylko kombi, jak odbieram młodego ze szkoły. Co się facet okręci kierownicą na parkingu to jego, już raz stojak na rowery tyłem przestawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Mam kolesia co profesjonalnie zajmuje sie sprowadzaniem wlasnie takich aut miedzy 100-300tys jak bys chcial namiary pisz na priv, bardzo duzo niemcow u niego bierze wlasnie camaro, corvette, mustangi i to musza byc w najmocniejszych wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Właśnie zacząłem widywać takiego, tylko kombi, jak odbieram młodego ze szkoły. Co się facet okręci > kierownicą na parkingu to jego, już raz stojak na rowery tyłem przestawił znacisza jeździć nie umie te wozy się bardzo dobrze prowadzą a manewrowanie po parkingu nie jest trudne pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > znacisza jeździć nie umie te wozy się bardzo dobrze prowadzą a manewrowanie po parkingu nie jest > trudne > pzdr Parking ciasny jak na standardy europejskie nawet, a do tego zatłoczony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Parking ciasny jak na standardy europejskie nawet, a do tego zatłoczony... jasne ale co za różnica jaki parking, jedziecie po dużych amerykanach jak by starą S-klasą się tam łatwiej parkowało duży wóz (a nie amerykański) ma swoje ograniczenia to oczywiste ale nie róbcie z nich kalek, to kwestia wprawy którą szybko się nabywa jak nie jest się tępakiem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Jezdzenie Caprice czy Crown Victoria po Wawie to masochizm. Ja bym szedl w kierunku czegos nowoczesnego. Chevrolet Malibu, Nissan Altima, Ford Taurus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Jeździłem latem w USA najnowszym Crown Victoria. Miękkiego zawieszenia się spodziewałem, więc na nie nie narzekam. Ale jedna rzecz jest w tym aucie poniżej wszelkiej krytyki- reflektory. Są tak beznadziejne, ze jazda w nocy to narażenie życia. Naprawdę, nie przesadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Ale jedna rzecz jest w tym aucie poniżej wszelkiej krytyki- reflektory. > Są tak beznadziejne, ze jazda w nocy to narażenie życia. Naprawdę, nie przesadzam. Wszystkie samochody w wersji USA jakimi jeździłem (kilka razy się zdarzyło i były to nowe pojazdy niezłej klasy) miały mniej lub bardziej kiepskie światła (żarówki, ksenon jest w USA mało popularny). Skręt w prawo o 90 stopni w nieoświetlonym miejscu to masakra - praktycznie na ślepo W tej kategorii moja astra wypada super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Kolega ma już drugiego Mercurego Grand Marquisa. Pierwszego straszego wymienił na ciut nowszego (nowszy chyba 93-94). Z napraw wiem o tym, że coś grzebał przy hamulcu postojowym i chyba mu się lekko pocił tylny most. A tak to tylko beznyna (duużo benzyny ) i jeździ. Silnik to skromny V8 4.2 240KM. O dziwo, jak jeździłem z nim jako pasażer, to miałem problem z kolanami - albo schowek jest nisko w tych samochodach albo fotele za wysoko. Nie mogłem wygodnie się usadowić na przednim fotelu. Fotelu przez Duże "F" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 dobrze targuj, stoi do sprzedaży już z rok z dobry rok, a może i dwa temu miał kartkę za szybą o sprzedaży, aktualnie z tego co widzę jeździ bez żadnego ogłoszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > Taki powiedzmy Ford Crown Victoria, Chevrolet Caprice/Impala, Mercury Grand Marquis/Marauder > z nowszych powiedzmy nowy Charger po lifcie > Skoro w USA zjeżdżają one miliony mil to chyba i u nas by się sprawdziły > no więc pytania: psują się czy nie? części dostępne czy nie? > jest w ogóle sens o czymś takim myśleć? > ma być duży, mocny (V8) i z napędem na tył Caprice wymiata. i do tego wybór silników auto stworzone do lansu w ciepłe weekendy... podjechać pod Auchan takim - wszyscy właściciele fabii i cors się nerwowo wiercą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.