chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 ...to jednoznacznie wskazuje na UPG prawda ? pińcet złotych starczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tOrOlbn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 albo jeżdzone na krótkich odcinkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > albo jeżdzone na krótkich odcinkach Codziennie 2x2 km do pracy i z powrotem. Jeździ moja więc nie wiem czy są inne objawy... w czasie jazdy dzisiaj nic nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Codziennie 2x2 km do pracy i z powrotem. Jeździ moja więc nie wiem czy są inne objawy. jak nie ma inncyh obajowo, to takie jezdzeni bez rozgrzania wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ...to jednoznacznie wskazuje na UPG prawda ? > pińcet złotych starczy ? zalezy mialem podobnie (troche mniej) jak jezdzilem krotkie odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > jak nie ma inncyh obajowo, to takie jezdzeni bez rozgrzania wystarczy... Jak otworzyłem zbiorniczek przed chwilą i dałem gazu to leci dużo małych bąbelków. Lecą powoli, są wielkości jak w piwie lub mniejsze. Natomiast oleju nie przybyło, płynu chyba też nie z wydechu też nic złego nie leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Jak odkręcisz korek zbiorniczka wyrównawczego i odpalisz silnik to czuć z niego spaliny? Jak nie to nie ma się czym przejmować skoro nie ma innych objawów, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Jak odkręcisz korek zbiorniczka wyrównawczego i odpalisz silnik to czuć z niego spaliny? Jak nie to > nie ma się czym przejmować skoro nie ma innych objawów, pzdr Nie wąchałem, natomiast tak jak pisałem wyżej leci dużo małych bąbelków jak sie da wyższe obroty. Ile można z tym jeździć ? Przez święta można się kulać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyy_cm Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 też mam tak w CC, tylko ja faktycznie robię małe dystanse...zresztą co roku zimą mam takie cuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Jak na bagnecie będziesz miał masło tzn, że trzeba uszczelkę wymienić. Na korku masło jest normą w zimie jeżdżąc krótkie odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Jak na bagnecie będziesz miał masło tzn, że trzeba uszczelkę wymienić. Na korku masło jest normą w > zimie jeżdżąc krótkie odcinki. Na bagnecie też jest.. takie białe kropki. Tak na prawdę właśnie sprawdzając poziom oleju zauważyłem na bagnecie dziwne białe kropki, mimo że olej klarowny. Widząc to otworzyłem korek. Edit: Pytanie dodatkowe - jak sprawdzić czy wentylator chłodnicy jest sprawny ? Chcę usunąć również przyczynę , nie tylko skutek. Mimo ,że auto robi w chwili obecnej małe przebiegi i mogło się nie dogrzewać do momentu jego załączenia to nie przypominam sobie ,abym go ostatnio słyszał...lepiej sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Na bagnecie też jest.. takie białe kropki. Tak na prawdę właśnie sprawdzając poziom oleju > zauważyłem na bagnecie dziwne białe kropki, mimo że olej klarowny. Widząc to otworzyłem korek. > Edit: > Pytanie dodatkowe - jak sprawdzić czy wentylator chłodnicy jest sprawny ? Chcę usunąć również > przyczynę , nie tylko skutek. Mimo ,że auto robi w chwili obecnej małe przebiegi i mogło się > nie dogrzewać do momentu jego załączenia to nie przypominam sobie ,abym go ostatnio > słyszał...lepiej sprawdzić. wypiac wtyczke czujnika w chlodnicy i zewrzec jej styki. jak dziala, to ok. jak nie, to wypiac wtyczke z silnika wentylatora i podac na styki zasilanie. jak dziala, to znaczy, ze babol w wiazce, jak nie, to raczej wymiana wentylatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tOrOlbn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 nagrzej go porzadnie i poupalaj wg mnie to wina lezy tylko w jezdzie na małych dystansch, olej jest nie dogrzewany i tak sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 zgadzam sie, ostatnio też w Hondzie znalazłem masełko pod korkiem oleju (co prawda 1/8 tego co u Ciebie) to mało zawału nie dostałe, starłem szmatką i wieczorem troszkę poupalałem i przez 2 tygodnie miałem spokój potem znowu się troche masła uzbierało. do mpracy mam ok. 5km. jeżdzę codziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Dymi na biało, płynu ubywa,oleju przybywa? Dla mnie efekt po zdjęciu jazdy na b. krótkich trasach-jeżeli nie ma ww. objawów+ olej.(minerał czy sportowy jakiś?) Bardzo podobne widoki widziałem u gościa co miał zalany 10w60(astra gsi) i jeździł pół zimy po bułki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > trasach-jeżeli nie ma ww. objawów+ olej.(minerał czy sportowy jakiś?) Shell Ultra 5w40 Płynu nie ubyło, natomiast są bąbelki - dużo bardzo małych przy dodawaniu gazu. Natomiast widzę na yt ze przy UPG ludzie mają normalne bulgotanie w zbiorniczkach jak przy gotującej się wodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Shell Ultra 5w40 > Płynu nie ubyło, natomiast są bąbelki - dużo bardzo małych przy dodawaniu gazu. Natomiast widzę na > yt ze przy UPG ludzie mają normalne bulgotanie w zbiorniczkach jak przy gotującej się wodzie ? Pojeździj tak z miesiąc i tez będziesz miał A tak poważnie, to im szybciej się za to zabierzesz tym lepiej - mniejsze szkody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > zgadzam sie, ostatnio też w Hondzie znalazłem masełko pod korkiem oleju (co prawda 1/8 tego co u > Ciebie) to mało zawału nie dostałe, starłem szmatką i wieczorem troszkę poupalałem i przez 2 > tygodnie miałem spokój potem znowu się troche masła uzbierało. do mpracy mam ok. 5km. jeżdzę > codziennie. Panowie, bez jaj. Jazda na krótkich dystansach może powodować delikatny nalot na korku, a to co było na fotce się nijak nie da sie pod to podciągnąć. Ponadto jak pisał bąble w zbiorniku wyrównawczym też potwierdzają UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tOrOlbn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 jak by padło UPG to co maja bąbelki w zbiorniku do tego oleju i płynu nie ubywa, znaczy sie nie mieszają, i mowi ze robi krótkie dystanse wniosek prosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ...to jednoznacznie wskazuje na UPG prawda ? > pińcet złotych starczy ? Upal to auto po męsku i długo, niech się motor wygrzeje i masło zniknie. Ten majonez świadczy o wilgoci w oleju i jej wytrącaniu się we jego frakcjach w postaci jak na zdjęciu. Upalisz, wygrzejesz, usuniesz wilgoć i wszystko wróci do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > jak by padło UPG to co maja bąbelki w zbiorniku do tego oleju i płynu nie ubywa, znaczy sie nie > mieszają, i mowi ze robi krótkie dystanse wniosek prosty No właśnie mają bardzo wiele. Objawy UPG mogą być bardzo rożne - zależnie w którym miejscu i jak mocno ją przedmuchało. Takie masło nie powstanie od samego skrapiania wilgoci z oleju - bo ile by tam musiało być wody żeby zrobić taki szlam. Jeżeli występują pęcherzyki w zbiorniczku to skąd? Kawitacja tam nie zachodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Zmień Panie olej, bo to co masz w silniku parametrami pewnie stoi na poziomie lotosa city, wlej nowy i obserwuj. Ile ta fajerka ma przebiegu? Często latem w podłodze i wyłączanie silnika zanim wentyl nie schłodził.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpopiol Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ...to jednoznacznie wskazuje na UPG prawda ? > pińcet złotych starczy ? To normalne zjawisko jeśli jeździsz na krótkich odcinkach.. lepiej wyczyść tą siatke co jest w odmie bo jak przyjdzie mroz to ten gumowy korek wystrzeli lepiej niz korek z szampana. Mi to zamarzło przy -26C jak auto było jeszcze na gwarancji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Ile ta fajerka ma przebiegu? Często latem w podłodze i wyłączanie silnika zanim wentyl nie > schłodził.? Nigdy nie wyłączany zanim wentylator się nie wyłączy. Przebieg 163 tyś. Przy 115 tyś robiona UPG przy okazji dłubania głowicy i innych dupereli. >Upal to auto po męsku i długo, niech się motor wygrzeje i masło zniknie. Obyś miał racje >Zmień Panie olej, bo to co masz w silniku parametrami pewnie stoi na poziomie lotosa city, wlej nowy Jeśli UPG jest całe to będzie duzo prawdy w tym co piszesz. Auto pierwszy raz jeździ zimą na Shellu. Na poprzednich olejach nic takiego się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Najnowsze info: Odpaliłem, biały dymek z wydechu i mokry wydech, ale zawsze tak było na zimnym przy tych temperaturach. Wytarłem poczyściłem, odetkałem odmę. Przegoniłem go i na ciepłym nie ma w ogóle dymku i wydech suchy. Wentylator też się załącza więc raczej się nie przegrzał. Zobaczymy kiedy masło znowu się pojawi Jedzie... dupohamownią chyba ok. Licznikowo tak sobie, ale profil opony 70 i mokry asfalt nie sprzyja napędzaniu ;-) Więc może panika zbyt wczesna. Dam znać co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 bedzie dobrze, poprostu taka teraz panuje aura na dworzu, najgorsza pora roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 > Więc może panika zbyt wczesna. Dam znać co dalej. Mówiłem, że mówiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.