Jump to content
Sign in to follow this  
chris_66

kupujemy vana/busa, coś większego

Recommended Posts

takie świąteczne dumanie nad zmianą samochodu

obecnie VW T4 "kempingowy"

T5/6/7 odpada

co szanowne grono poleca - niezawodne , nierdzewne, proste w naprawach w stodole

zapewniające dużo miejsca i komfort na trasie dla czterech osób

do ciągnięcia przyczepki poniżej tony

koniecznie diesel , spalanie nieistotne (w rozsądnych granicach)

z wypasów wystarczą elektryczne szyby i A/C

Share this post


Link to post
Share on other sites

bym polecił vito I-wszej generacji ale cięzko znaleźc nie zgniłego. W robocie latałem kiedyś takim 2.2 i całkiem przyjemnie się tym jeździło wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bym polecił vito I-wszej generacji ale cięzko znaleźc nie zgniłego. W robocie latałem kiedyś takim

> 2.2 i całkiem przyjemnie się tym jeździło

jak jezdzi T4 to Vito niczym lepszym go nie zaskoczy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bym polecił vito I-wszej generacji ale ciężko znaleźć nie zgniłego. W robocie latałem kiedyś takim

> 2.2 i całkiem przyjemnie się tym jeździło

jeździ fajnie ale sam napisałeś że gniją , a ja zgniłka do roboty nie chcę cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie świąteczne dumanie nad zmianą samochodu

> obecnie VW T4 "kempingowy"

> T5/6/7 odpada

> co szanowne grono poleca - niezawodne , nierdzewne, proste w naprawach w stodole

> zapewniające dużo miejsca i komfort na trasie dla czterech osób

> do ciągnięcia przyczepki poniżej tony

> koniecznie diesel , spalanie nieistotne (w rozsądnych granicach)

> z wypasów wystarczą elektryczne szyby i A/C

co bedziesz robił z T4? sprzedajesz?

jaki masz silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> co bedziesz robił z T4? sprzedajesz?

> jaki masz silnik?

2,4 D

zastanawiam się nad sprzedaniem, ale nie wiem czy chcę bo fajny jest i ma klimacik

zastanawiam się nad czymś innym + przyczepa

ale musi być duże, bo rodzina nie chce jak sardynki jeździć - ja też zresztą nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ilu osobowy?

> 4x4?

> ile pali jadać spokojnie 70-90 km/h w trasie

> oraz w miescie?

sześć

nie

z kempingiem 10 bez 7-8 w mieście nie liczyłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sześć

> nie

> z kempingiem 10 bez 7-8 w mieście nie liczyłem

mi tez bus chodzi po głowie.

szukam t3, t4 najlepiej w lpg

lt / mb100 tez mógłby być.

na nowsze duacto nie chce mi sie ładować kasy

takiego bym przygarnął tylko że to dwu osobowy

jakiś tekst

5_f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mi tez bus chodzi po głowie.

> szukam t3, t4 najlepiej w lpg

> lt / mb100 tez mógłby być.

> na nowsze duacto nie chce mi sie ładować kasy

> takiego bym przygarnął tylko że to dwu osobowy

> jakiś tekst

mb100 to raczej do kartofli nadaje się

LT trochę bardziej cywilizowany jest jeśli chodzi o komfort (pomijając fakt że siedzisz koło silnika )

Share this post


Link to post
Share on other sites

> grand scenica, serio

ale wszystkie mają 1,9 frown.gif wolałbym 2,5 cool.gif

jakoś do 1,9 nie mam zaufania , ani do 2,0

poza tym to nie ma gabarytów busa , ot trochę większa osobówka cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale wszystkie mają 1,9 wolałbym 2,5

> jakoś do 1,9 nie mam zaufania , ani do 2,0

> poza tym to nie ma gabarytów busa , ot trochę większa osobówka

dla 4 osób i przyczepy stykłoby a wygodny tapczan

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mb100 to raczej do kartofli nadaje się

dlaczego?

> LT trochę bardziej cywilizowany jest jeśli chodzi o komfort (pomijając fakt że siedzisz koło

> silnika )

zarowno mb jak i lt maja silnik w kabinie

czy ja dobrze widziałem

szerokosc mb to koło 2m a lt ma 2,2m?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dlaczego?

jakoś mało komfortowe do jazdy

> zarowno mb jak i lt maja silnik w kabinie

owszem

> czy ja dobrze widziałem

> szerokosc mb to koło 2m a lt ma 2,2m?

LT duży jest i szeroki ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może Fiat Scudo Panorama Executive?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Może Fiat Scudo Panorama Executive?

w chwili obecnnej nie ma na co wymienic, ja bym został przy t4. ewentualnie coś wieszego - ducato 3.0 jtd i mozna jechać

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 3.0 jtd i mozna jechać

Ale to już krówsko jest wielkie. Scudo jeszcze uchodzi wielkościowo, jakoś takie zgrabne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale to już krówsko jest wielkie. Scudo jeszcze uchodzi wielkościowo, jakoś takie zgrabne.

a dają do skudo trzy litry - bo silniczek zacny

w sumie skudo też w miarę jest hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a dają do skudo trzy litry - bo silniczek zacny

> w sumie skudo też w miarę jest

No nie dają niestety :/. Max co dają to 165HP w nowych z 2 litrów. Marzy mi się taki tylko i wyłącznie do camperowania, koniecznie wersja przedłużona zlosnik.gif Niestety nie ten pułap finansowy :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No nie dają niestety :/. Max co dają to 165HP w nowych z 2 litrów. Marzy mi się taki tylko i

> wyłącznie do camperowania, koniecznie wersja przedłużona Niestety nie ten pułap finansowy :/

ducato z 3,0 to moje marzenie - w sumie mógłbym kupić bez wysiłku ale jakoś nie widzę sensu zakupu auta za 100 tysi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galaxy MKIII 2.2TDCI żeby było mocno, albo 2.0TDCI żeby było ekonomiczniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie świąteczne dumanie nad zmianą samochodu

> obecnie VW T4 "kempingowy"

> T5/6/7 odpada

> co szanowne grono poleca - niezawodne , nierdzewne, proste w naprawach w stodole

> zapewniające dużo miejsca i komfort na trasie dla czterech osób

> do ciągnięcia przyczepki poniżej tony

> koniecznie diesel , spalanie nieistotne (w rozsądnych granicach)

> z wypasów wystarczą elektryczne szyby i A/C

Ducato 3.0 , Trafic 2,5dCi - i na tym sie w zasadzie wybory koncza, no chyba ze chcesz ciut mniejszy niz T4 to Scudo Panorama lub odpowiednik z Peugeota lub Citroena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale to już krówsko jest wielkie. Scudo jeszcze uchodzi wielkościowo, jakoś takie zgrabne.

wersja niska i krotka nie jest taka duza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ducato z 3,0 to moje marzenie - w sumie mógłbym kupić bez wysiłku ale jakoś nie widzę sensu zakupu

> auta za 100 tysi

no to Scudo tez tyle kosztuje - najtanszy z nowych jest chyba Trafic, ale z dychawicznym 115 konnym silnikiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie świąteczne dumanie nad zmianą samochodu

> obecnie VW T4 "kempingowy"

> T5/6/7 odpada

> co szanowne grono poleca - niezawodne , nierdzewne, proste w naprawach w stodole

> zapewniające dużo miejsca i komfort na trasie dla czterech osób

> do ciągnięcia przyczepki poniżej tony

> koniecznie diesel , spalanie nieistotne (w rozsądnych granicach)

> z wypasów wystarczą elektryczne szyby i A/C

naprawy w stodole, komfort dla czterech osób, ciąganie przyczepki, brak wyśrubowanych wymagań wyposażeniowych a jeszcze obecnie jest VW, to niech będzie Sharan smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ducato z 3,0 to moje marzenie - w sumie mógłbym kupić bez wysiłku ale jakoś nie widzę sensu zakupu

> auta za 100 tysi

ziom

Ty chcesz nówkę z salonu?

jumper 3.0 5 lub 6 osób za 36

jakiś tekst

ducato 9 osób 60 tyś

jakiś tekst

ja bym chciał mieć wersję 6 osobową, kolor srebrny, długość l3h2 lub l4h2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> naprawy w stodole, komfort dla czterech osób, ciąganie przyczepki, brak wyśrubowanych wymagań

> wyposażeniowych a jeszcze obecnie jest VW, to niech będzie Sharan

to juz chyba lepiej zostać przy t4

tutaj ducato w wersji krótkiej, 9 osobowej

jakiś tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ziom

> Ty chcesz nówkę z salonu?

Nie chce. mógłbym kupić , ale nie widze sensu. wolę wydać 20-30 i nie napinać sie finansowo - wolę spędzac dwa miesiące na urlopie niz orać na noofkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

> naprawy w stodole, komfort dla czterech osób, ciąganie przyczepki, brak wyśrubowanych wymagań

> wyposażeniowych a jeszcze obecnie jest VW, to niech będzie Sharan

Sharan malutki jest frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Sharan malutki jest

Sharan malutki?? Uuuu, to może Viano? Trafikiem też jeździłem i w sumie nie był zły.

EDIT:

naprawy w stodole odpadają, w takim razie nie mam pomysłu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Sharan malutki?? Uuuu, to może Viano? Trafikiem też jeździłem i w sumie nie był zły.

Żona wracała ostatnio z kolegą z pracy i mówi że on ma tski mały samochodzik że siedziała jak w maluchu, nisko ciasno i w ogóle nie bardzo - tak oceniła superb'a hehe.gif

Mercadesy troche za bardzo gniją. Ale fajnie jeżdzą cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to juz chyba lepiej zostać przy t4

> tutaj ducato w wersji krótkiej, 9 osobowej

> jakiś tekst

chyba raczej dlugiej i towarowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

> chyba raczej dlugiej i towarowej

towarowo osobowej , pewnie była z tyłu trójka to wsadził jeszcze jeden rzad siedzeń - w sumie miejsca nie brakuje...

toć to tylko l2h2. długa to by była l5 / l4

Share this post


Link to post
Share on other sites

> koniecznie diesel , spalanie nieistotne (w rozsądnych granicach)

> z wypasów wystarczą elektryczne szyby i A/C

T4 Multivan ? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ducato 3.0 , Trafic 2,5dCi -

Przy porównaniu Trafica a T5 po lifcie to wygodniej jeździło mi się tym pierwszym. Silników nie porównuję, w VW był 2.0 140 KM TDi, w Renaulcie 2.5 dCi 147KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> towarowo osobowej , pewnie była z tyłu trójka to wsadził jeszcze jeden rzad siedzeń - w sumie

> miejsca nie brakuje...

> toć to tylko l2h2. długa to by była l5 / l4

osobowa wersja to jest cala przeszklona i wystepuje tylko w 2 wersjach nadwozia

Share this post


Link to post
Share on other sites

> T4 Multivan ?

T4 mam - i chcę coś innego cfaniaczek.gif, chociaż nie wiem po co i dlaczego

chyba że zmienię koniki na 2,5 tdi rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> T4 mam - i chcę coś innego , chociaż nie wiem po co i dlaczego

> chyba że zmienię koniki na 2,5 tdi

Wczoraj przy łiskaczu z kumplem gadałem o T4 i ich silnikach, mówił, że najlepsze TDI są 2,5 102 KM, takie jakie ma policja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wczoraj przy łiskaczu z kumplem gadałem o T4 i ich silnikach, mówił, że najlepsze TDI są 2,5 102

> KM, takie jakie ma policja.

tyle to wiem hehe.gif

ino skąd wyrwać coś ze znanym przebiegiem i w jakimś sensownym stanie

i skąd wziąć resztę zabawek do przekładki - mam policial.gif zajumać spod komendy hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

20-30 tys, to może vito w nowszej budzie. IMHO bardzo przyjemne auto, dobre zaplecze części zamiennych i spełnia kryteria holowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Żona wracała ostatnio z kolegą z pracy i mówi że on ma tski mały samochodzik że siedziała jak w

> maluchu, nisko ciasno i w ogóle nie bardzo - tak oceniła superb'a

wiesz co, a może rzeczywiście kup Malucha na jakiś czas, a później cokolwiek innego kupisz to będzie duże.

No ale się już teraz ludziom w dupie przewraca - rozumiem, ze żona ma lat maks. 16 i nigdy nie wiedziała i nie jeździła 126p?

Jak czytam takie teksty to mi się nóż w kieszeni otwiera - co za kretynizm czerwona.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tyle to wiem

> ino skąd wyrwać coś ze znanym przebiegiem i w jakimś sensownym stanie

> i skąd wziąć resztę zabawek do przekładki - mam zajumać spod komendy

Jak chcesz 2, 5 tdi 100kW to ojciec sprzedaje Craftera 6 osobowego z 2007 r z ori przebiegiem niecałe 200 tys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiesz co, a może rzeczywiście kup Malucha na jakiś czas, a później cokolwiek innego kupisz to

> będzie duże.

> No ale się już teraz ludziom w dupie przewraca - rozumiem, ze żona ma lat maks. 16 i nigdy nie

> wiedziała i nie jeździła 126p?

> Jak czytam takie teksty to mi się nóż w kieszeni otwiera - co za kretynizm

wiesz, jak nie jeździłeś dużym to możesz tego nie zrozumieć , ale dla mnie 99% "osobówek" to małe i niewygodne pierdzidełka z okropną widocznością

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiesz, jak nie jeździłeś dużym to możesz tego nie zrozumieć , ale dla mnie 99% "osobówek" to małe i

> niewygodne pierdzidełka z okropną widocznością

Ja też mam busa jako jedno z aut, ale służy mi głównie do cięzkiej roboty. Na co dzień wolę auto, które przyspiesza, trzyma się drogi i ma komfortowe wyposażenie. Pozycji jak na stołku przy barze też nie lubię.

Ale rozumiem, że o gustach się nie dyskutuje.

Ps.

Ale właśnie przypomniało mi się jak w firmie, w której pracowałem w latach 90 siątych, była nowa Caravelle vr6. Jak na tamte czasy całkiem fajnie to jeździło i wielu młodym gniewnym przytarła nosa smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiesz, jak nie jeździłeś dużym to możesz tego nie zrozumieć , ale dla mnie 99% "osobówek" to małe i

> niewygodne pierdzidełka z okropną widocznością

Skoro wielkość ma znaczenie to nie rozdrabniaj się...tył przerobisz na salonkę i masz fajną brykę na wypady, gdzie w czasie jazdy na każdego będziesz patrzył z góry, a i żona nie przymarudzi

5249786900_1388162468.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez pierwsze dwa lata po zrobieniu prawka jeździłem tylko busami ( w pracy) prywatnie mając malucha przez 4 lata.

Obecnie jeżdżąc Astrą kombi nie raz zastanawiałem się parkujac obok jakiegoś malucha, jak ja tam wogóle wsiadalem ?

Obecnie mam w pracy nowe vito i też lepiej mi się jeździ niż Astrą, ale z całym szacunkiem nigdy nie powiedziałbym że superb jest pokroju malucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojego doświadczenia z busami wynika, że nijak nie masz powodów do zmiany auta - chyba, że kupisz nowe. Inaczej nic lepszego jak T4 2,4D nie znajdziesz i nawet nie pytaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.