Skocz do zawartości

Szukamy samochodu.... EDIT: Linki do oceny


Krajowy

Rekomendowane odpowiedzi

> Laguna jest za spokojnym samochodem. Auto musi mieć ostrzejsze rysy. Jakbym był dziadkiem, to może

> bym sobie go kupił

Już odrzuciłeś accorda - ale może accord coupe icon_rolleyes.gifok.gif

Miałem i złego słowa nie powiem wink.gif Wyposażenie super, wygodne, bagażnik ogromny, oryginalny wygląd, ceny części w normie zlosnik.gif Gazuje się dobrze - zarówno 2.0 jak i 3.0 v6.

Niestety w manualu dostaniesz tylko w wersji: 2.0, 2.3. V6 wychodziły tylko z automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już odrzuciłeś accorda - ale może accord coupe

> Miałem i złego słowa nie powiem Wyposażenie super, wygodne, bagażnik ogromny, oryginalny wygląd,

> ceny części w normie Gazuje się dobrze - zarówno 2.0 jak i 3.0 v6.

> Niestety w manualu dostaniesz tylko w wersji: 2.0, 2.3. V6 wychodziły tylko z automatem.

A ja miałem 3.0 V6 z szesciobiegowym manualem... W 2004 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi proszę, jak z awaryjnością Vectry C. Kuszące są silniki 2,8 V6 oraz 3,2 V6. Z tego co przeczytałem, jedzie również 2.0T. Na co zwracać uwagę przy oględzinach tego samochodu. Miałem Astrę, ale co samochód to na inne czynniki trzeba patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie mi proszę, jak z awaryjnością Vectry C. Kuszące są silniki 2,8 V6 oraz 3,2 V6. Z tego co

> przeczytałem, jedzie również 2.0T. Na co zwracać uwagę przy oględzinach tego samochodu. Miałem

> Astrę, ale co samochód to na inne czynniki trzeba patrzeć.

Michaś, z całym szacunkiem ale imho Ty i V6 w Vectrze?

jakoś mi to nie pasuje

o ile przedliftowy 3.2 jeszcze, choć będziesz garściami za gaz płacił, to przy 2.8 V6 Turbo kasę będziesz taczkami woził

zacytuję Ci materiał z forum o instalacji gazowej w 2.8:

Quote:


Z przyjemnych, lubianych przez gazowników rzeczy czekają:

- Absolutny brak miejsca na wtryskiwacze pod kolektorem

- Jedna, duża turbina na wysokości kolektora, dwa obwody EGR, wszystko o temperaturze piekła

- Czujnik ciśnienia paliwa w listwie

- Zmienne w zakresie 2,6-4,0 bara ciśnienie paliwa sterowane przez ECU - niemożność użycia prostego emulatora podającego stałe napięcie.


dalej

te wersje najczęściej mają IDS - więc licz się, że albo wydasz około 1,5k pln na jeden amorek, albo od razu koło 1k pln na wymianę wszystkich i pozbawienie się IDS

oczywiście dodaj do tego koło dwumasowe

aha, większość sztuk do 20k pln będzie szrotami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z 2,2 też nie jest różowo, jak polecą ślizgi na łańcuchu rozrządu.

> Ale tak czy siak, jest to silnik na normalną kieszeń i gazuje się dobrze.

Rozrząd można zmienić z napinaczem który ma lepsze smarowanie i po problemie. A co do gazowania to mam nadzieję że piszesz o wersji 147KM bo 155KM lepiej nie gazować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sie nie widze w Vectrze, ale auto ladne i w miare nowoczesnie wyglada. Cena tez w ciagu roku czy

> dwoch nie spadnie.

no tak, Laguna IIphII to dziadkowóz przy którym Vectra C spełnia wymóg sportowej stylistyki z ostrymi rysami hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie mi proszę, jak z awaryjnością Vectry C. Kuszące są silniki 2,8 V6 oraz 3,2 V6. Z tego co

> przeczytałem, jedzie również 2.0T. Na co zwracać uwagę przy oględzinach tego samochodu. Miałem

> Astrę, ale co samochód to na inne czynniki trzeba patrzeć.

Już nie rozumiem ....

Laguna jest zła bo tylko kapelusze w niej dobrze wyglądają, za to godna uwagi jest Vectra który ni to sportowo ni to kapeluszowo wygląda za to kompletnie nie skręca a Ty się na nią upierasz spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już nie rozumiem ....

> Laguna jest zła bo tylko kapelusze w niej dobrze wyglądają, za to godna uwagi jest Vectra który ni

> to sportowo ni to kapeluszowo wygląda za to kompletnie nie skręca a Ty się na nią upierasz

szczególnie z V6 pod maską biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wskaz mi prosze ktonapisal o tym, ze auto nie skreca?

> Co przez to rozumiesz?

po pierwsze Clarkson:

po drugie ja

wiem, że po JGC i tak dokonałem niesamowitego skoku jeśli chodzi o skręcanie, ale i tak jest średnio

przy czym ja mam kombi, więc dłuższy tyłek imho ciut lepiej równoważy masę silnika, do tego sportowy zawias i 18 cali na niskim profilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wskaz mi prosze ktonapisal o tym, ze auto nie skreca?

> Co przez to rozumiesz?

Zaprzyjaźniony policjant z RD mówi że Vectra z 2.8 V6 Turbo jest super na prostych, a na zakrętach jest bardzo podsterowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaprzyjaźniony policjant z RD mówi że Vectra z 2.8 V6 Turbo jest super na prostych, a na zakrętach

> jest bardzo podsterowna.

zaprzyjaźniony mechanik serwisujący te sztuki którymi pomyka Twój zaprzyjaźniony policjant,

że dla świętego spokoju rozrząd się wymienia co drugą wymianę oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zaprzyjaźniony mechanik serwisujący te sztuki którymi pomyka Twój zaprzyjaźniony policjant,

> że dla świętego spokoju rozrząd się wymienia co drugą wymianę oleju

Bardzo możliwe. Ogólnie jak widzę te wozy "u nas" na warsztacie to raczej lekko nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po pierwszych oględzinach i wybór padł na Astrę III.

Dzisiaj oglądałem auto, które jak je zobaczyłem to bałem się otworzyć, takie brudne. Z tyłu jeden wielki syf, odpadający płatami.

Gość ciągle tym autem jeździ i mówi że musiałby je myć przed każdym klientem, ale jak chce, to możemy jechać i je umyć.

Jest sens interesować się takim samochodem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem już po pierwszych oględzinach i wybór padł na Astrę III.

> Dzisiaj oglądałem auto, które jak je zobaczyłem to bałem się otworzyć, takie brudne. Z tyłu jeden

> wielki syf, odpadający płatami.

> Gość ciągle tym autem jeździ i mówi że musiałby je myć przed każdym klientem, ale jak chce, to

> możemy jechać i je umyć.

> Jest sens interesować się takim samochodem ?

Jest, zawsze. ok.gif Tak kupiłem Omegę, właściciel mył samochód przy mnie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest, zawsze. Tak kupiłem Omegę, właściciel mył samochód przy mnie.

Będę wiedział wieczorem co i jak, bo jest duże prawdopodobieństwo, że sprzedaje ją znajomy mojej koleżanki ok.gif

Co możecie ze zdjęć wyczytać z opisów:

Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-ze-szwajcarii-jak-nowa-C30830974.html

Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0-turbo-200ps-ze-szwajcarii-C31504987.html

Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-170km-aso-xenon-szwajcar-C31345243.html

?

Na co zwracać uwagę przy zakupie tego wozidła ? Co jest bolączką Astry H ?

Jest jeszcze jakiś tekst ale odrzucam, bo za tanie jak na ten model niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będę wiedział wieczorem co i jak, bo jest duże prawdopodobieństwo, że sprzedaje ją znajomy mojej

> koleżanki

> Co możecie ze zdjęć wyczytać z opisów:

> Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-ze-szwajcarii-jak-nowa-C30830974.html

> Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0-turbo-200ps-ze-szwajcarii-C31504987.html

> Radom http://otomoto.pl/opel-astra-2-0t-170km-aso-xenon-szwajcar-C31345243.html

> ?

> Na co zwracać uwagę przy zakupie tego wozidła ? Co jest bolączką Astry H ?

Tylna klapa kombi przy chromowanej listwie kilka cm od wytłoczenia na tablice, i przy lusterkach na rdzę, łączniki stabilizatora przód, głupiejąca elektryka drzwi tył. Ksenon skrętny sprawdzić czy działa wszystko (bi-ksenon też sprawdzić) bo inaczej droga naprawa. A poza tym co w każdym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukasz auta taniego w eksploatacji i prostego do gazu, a wybierasz silnik z turbo...

każdy silnik z turbiną wymaga dobrego gazownika ogarniającego temat. O ile montaż nie nastręcza większych problemów to poprawne wystrojenie, żeby nie szło na ubogo, jest bardziej skomplikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie kwestia kosztu instalacji, pośrednio ma to też spore znaczenie, czy o spalanie.

Główny problem to osoba ogarniająca temat, poskładanie mapy do motoru z suszarką nie jest tak banalne jak do zwykłego N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to nie kwestia kosztu instalacji, pośrednio ma to też spore znaczenie, czy o spalanie.

> Główny problem to osoba ogarniająca temat, poskładanie mapy do motoru z suszarką nie jest tak

> banalne jak do zwykłego N/A

Wtedy się będę zastanawiał i martwił ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtedy się będę zastanawiał i martwił

wtedy to będziesz, potencjalnie, miał problem wygenerowany decyzją, której nie przemyślałeś do końca.

Inna sprawa, szukanie auta używanego z suszarką jest bardziej narażone na wtopę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.