Skocz do zawartości

Chiptuning...


SzefSzefow

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie pamiętam. Serio. Chyba ze chodziło o wyposażenie mojego akurat. Poza tym ja pisze konkretnie o

> bmw. Tu jest naprawdę dużo opcji.

Pamiętam tylko, że coś tam debatowalismy o wadze jakiegoś audi... Dawno to było, Delta jeszcze jeździła...

> No właśnie jest dużo rodzajów awd, jedne biorą więcej mocy inne mniej. Jedne bardziej pomagają w

> trakcji inne w mniej. Trzeba przyjąć ze dla awd, nie jest to zbyt dokładny kalkulator -

> rozrzutu jest zbyt duży. A tak btw, to subaru jest mistrzem marnowania mocy, zaraz po oplu

Generalnie jeśli chodzi o straty w napędzie to AWD zawsze bedzie stało na straconej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pamiętam tylko, że coś tam debatowalismy o wadze jakiegoś audi... Dawno to było, Delta jeszcze

> jeździła...

> Generalnie jeśli chodzi o straty w napędzie to AWD zawsze bedzie stało na straconej pozycji.

Ale przy mocnych silnikach czasy do setki jednak daje lepsze. Nawet w bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale aż tyle? Współczesne automaty wręcz poprawiają przyspieszenie.

by,m powiedział że nie tyle poprawiają ile ułatwiają szybki start. Bez silnika mającego spory zapas mocy na dole automat traci bardzo, szczególnie gdy nie ma możliwości startu z wysokich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> by,m powiedział że nie tyle poprawiają ile ułatwiają szybki start. Bez silnika mającego spory zapas

> mocy na dole automat traci bardzo, szczególnie gdy nie ma możliwości startu z wysokich

> obrotów.

Ja mowie o danych technicznych. Zresztą sprawdz sobie f20 125i auto i Manuel na zeperf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wspolczesne tak ale nie 4eat i 5eat subaru (pamietaja one jeszcze lata 90....), maja za jedna

> zalete - sa absoletnie bezawaryjne

> ...ciekawy jestem trwalosci nowego cvt subaru

Nie wiem czy absolutnie, ale takie jak ZF6HP19 też się prawie nie psują. Nowe 8 biegowe trudno powiedzieć bo jakieś dopiero 2-3 łata na rynku, ale mimo wszystko się póki co nie psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy absolutnie, ale takie jak ZF6HP19 też się prawie nie psują. Nowe 8 biegowe trudno

> powiedzieć bo jakieś dopiero 2-3 łata na rynku, ale mimo wszystko się póki co nie psują.

subaru ma jedne z nielicznych absolutnie pancernych skrzyn automatycznych (nie wiem jak nowe CVT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> legacy 2009 2.5 automat

> sprzynia nie przjechala 100tys km i skonczylo sie na remoncie w aso mimo ze taniej wychodzila

> wymiana calej

rozumiem ze zgodnie z instrukcja po 50kkm olej byl wymieniony na taki jak zaleca producent?

jesli tak to jest to mi jedyny znany przypadek. a siedze "w subaru" juz dlugo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozumiem ze zgodnie z instrukcja po 50kkm olej byl wymieniony na taki jak zaleca producent?

> jesli tak to jest to mi jedyny znany przypadek. a siedze "w subaru" juz dlugo....

Tez nie spotaklem sie ani z opinia uzytkownikow ani z opinia serwisu, zeby byl jakis problem z automatami w Subaru a dosc duzo tego jezdzi. Moze jest wolna ale dziala bardzo plynnie i jest pancerna ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aWd jak mniemam ? Straszna kicha. Inne auta z taka mocą i masa maja zwykle ok 6 s do setki.

Pytanie ile maja w rzeczywistosci .. Zreszta do szybkiego sprintu sa manuale, w Obk jest jeszcze wersja 2.5T lub Legacy 3.0 z manualem one maja cos ponizej 7s. Automat Subarowski jest prosta ale wolna konstrukcja, no moze poza cvt. to auto raczej na trasy niz na szybkie sprinty spod swiatel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie ile maja w rzeczywistosci .. Zreszta do szybkiego sprintu sa manuale, w Obk jest jeszcze

> wersja 2.5T lub Legacy 3.0 z manualem one maja cos ponizej 7s. Automat Subarowski jest prosta

> ale wolna konstrukcja, no moze poza cvt. to auto raczej na trasy niz na szybkie sprinty spod

> swiatel.

nowy outback H6 3.6 5EAT robi pierwsza setke w 6,6s (profi pomiary)

nie wiem jak z masa nowy/stry ale wydaje mi sie ze Twoj H6 3.0 5EAT ma realnie blizej 7 niz 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nowy outback H6 3.6 5EAT robi pierwsza setke w 6,6s (profi pomiary)

> nie wiem jak z masa nowy/stry ale wydaje mi sie ze Twoj H6 3.0 5EAT ma realnie blizej 7 niz 8

być może, nie sprawdzałem, ale zainspirowałeś mnie i będzie trzeba sprawdzić. Myślę, że na noPb, w trybie S# będzie ok 8s. Szkoda, że nie montują reduktor jak w manualu, wtedy pewnie z niecałą sek można urwać..

3.6 jest nieco lepszym silnikiem i jest mocniejszy, bo skrzynia jak znam Subaru jest ta sama grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytamnie dotyczace chiptuningu.

> Jest sobie Audi A6 2.0 TFSI, moc seryjna 170KM, można ją podniesc w miarę spokojnie do nawet 250KM.

> Przy założeniu, że sie to uda jak wzrośnie przyspieszenie 0-100km/h?

> 2.0 TFSI 170KM ma katalogowo 8,5s do 100km/h i waży 1590kg

> 3,2 FSI 255KM ma katalogowo 7,1s do 100km/h ale wazy 1700kg

> jak wyliczyć jakie przyspieszenie w zchipowanym TFSI?

250-260km na lajcie jak masz k04 turbo , jak IHI to nawet 270-80km na lajcie

ok 7s powinno byc smile.gif

chipuj i sie nic ni bój ja mam 370 na serii gratach i lata az miło smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.