Skocz do zawartości

Obrotek sc ... ostatnie pyt.


Ash_Lodz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest ktos kto do 13.00 moze mi wyjasnic gdzie dokladnie

podlaczyc zasilanie i reszte kabli. Juz pytalem

ale mi to trzeba chyba rozrysowac, bo dostac sie do

tej kostki od elektorwentylatora to zgroza.

Byla propozycja juz by do bezpiecznikow ciagnac,

ale nadal nie wiem jak przejsc do komory ;\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy jest ktos kto do 13.00 moze mi wyjasnic gdzie

> dokladnie

> podlaczyc zasilanie i reszte kabli. Juz pytalem

> ale mi to trzeba chyba rozrysowac, bo dostac sie do

> tej kostki od elektorwentylatora to zgroza.

> Byla propozycja juz by do bezpiecznikow ciagnac,

> ale nadal nie wiem jak przejsc do komory ;\

boszzz....

jeżeli masz SPI to manuala masz tutaj i tam też jest rozpisane co gdiee podłączyć, ale jak nie kapujesz to napisze łopatologicznie:

- minus do jakiejkolwiek masy pojazdu (znaczy do karoserii na przykład)

- "+ po światłach" - od 4 bezpiecznika

- "+ po stacyjce" - do bezpiecznika 22

- "sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa" - w SPI jest tak jak w manualu: "Przewód z sygnałem trzeba przeciągnąć do komory silnika. Powyżej centralki są dwa styczniki i dwa bezpieczniki. Nas interesuje tylko i wyłącznie stycznik czerwony. Jest to stycznik od pompy paliwa. Musimy się podłączyć do nóżki numer 85. Jest to cienki przewód koloru czarnego (stopka bliżej szyby)."

w MPI ten sygnał ciągnie się z jakiegoś przewodu z wtczki za osłoną boczną koło nóg kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.