Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Ash_Lodz

Obrotek sc ... ostatnie pyt.

Recommended Posts

Czy jest ktos kto do 13.00 moze mi wyjasnic gdzie dokladnie

podlaczyc zasilanie i reszte kabli. Juz pytalem

ale mi to trzeba chyba rozrysowac, bo dostac sie do

tej kostki od elektorwentylatora to zgroza.

Byla propozycja juz by do bezpiecznikow ciagnac,

ale nadal nie wiem jak przejsc do komory ;\

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czy jest ktos kto do 13.00 moze mi wyjasnic gdzie

> dokladnie

> podlaczyc zasilanie i reszte kabli. Juz pytalem

> ale mi to trzeba chyba rozrysowac, bo dostac sie do

> tej kostki od elektorwentylatora to zgroza.

> Byla propozycja juz by do bezpiecznikow ciagnac,

> ale nadal nie wiem jak przejsc do komory ;\

boszzz....

jeżeli masz SPI to manuala masz tutaj i tam też jest rozpisane co gdiee podłączyć, ale jak nie kapujesz to napisze łopatologicznie:

- minus do jakiejkolwiek masy pojazdu (znaczy do karoserii na przykład)

- "+ po światłach" - od 4 bezpiecznika

- "+ po stacyjce" - do bezpiecznika 22

- "sygnałowy z przekaźnika pompy paliwa" - w SPI jest tak jak w manualu: "Przewód z sygnałem trzeba przeciągnąć do komory silnika. Powyżej centralki są dwa styczniki i dwa bezpieczniki. Nas interesuje tylko i wyłącznie stycznik czerwony. Jest to stycznik od pompy paliwa. Musimy się podłączyć do nóżki numer 85. Jest to cienki przewód koloru czarnego (stopka bliżej szyby)."

w MPI ten sygnał ciągnie się z jakiegoś przewodu z wtczki za osłoną boczną koło nóg kierowcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzida dzieki sliczne, obrotek juz podlaczony wink.gif

Jednak jakos sobie poradzilem, ale mimo to dzieki sliczne

za checi 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.