Skocz do zawartości

Jänner Rallye


Bednar

Rekomendowane odpowiedzi

... się zaczyna, a tutaj cisza wink.gif

Na razie testy i kwalifikacje dla Roberta, ale naprawdę niewiele przed Kajetanem.

http://rally-base.com/2014/31-int-janner-rallye-2014/?ssId=2168&cupId=36

Tak więc jak wszystko dobrze pójdzie, podium może być zdominowane przez Polaków smile.gif

Cały rok zapowiada się ciekawie w kontekście rajdowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... się zaczyna, a tutaj cisza

> Na razie testy i kwalifikacje dla Roberta, ale naprawdę niewiele przed Kajetanem.

> http://rally-base.com/2014/31-int-janner-rallye-2014/?ssId=2168&cupId=36

> Tak więc jak wszystko dobrze pójdzie, podium może być zdominowane przez Polaków

> Cały rok zapowiada się ciekawie w kontekście rajdowym.

Bardzo bym się cieszył gdyby RK i KK (w dowolnej kolejności) zajęli dwa pierwsze miejsca grinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeci oes dla Robsona

poo 3 OS robert 4,9 sek. za kajtkiem ok.gif

a w jakiej kolejności musza wjeżdżać na kolejne OS-y? tak jak podjadą się ustawiają w kolejce i ognia czy wg jakiejś listy/wg kolejności z ostatniego os-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co czytałem, to Kajto jutro nie wystartuje

I to jest informacja in minus frown.gif Szkoda,że nie nabije kilometrów w nowym aucie.Ale możemy być nastawieni optymistycznie na dalszą część sezonu bo jak widac ogarnia R piątkę bez problemu.

Maciek Woda z M Sportu mówił o jakiejś awarii,drobnej ale nie pozwalającej jutro jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to jest informacja in minus Szkoda,że nie nabije kilometrów w nowym aucie.Ale możemy być

> nastawieni optymistycznie na dalszą część sezonu bo jak widac ogarnia R piątkę bez problemu.

> Maciek Woda z M Sportu mówił o jakiejś awarii,drobnej ale nie pozwalającej jutro jechać.

ta awaria chyba nie jest problemem,tam podobno klatka troche oberwała crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i kubek wygrał rajd rzutem na tasmę

Czy ja wiem,czy rzutem na taśmę zlosnik.gifDla mnie to był nokaut smile.gif

Kubek pokazał,że wiele się nauczył,a jednocześnie podkreśla,że jeszcze wiele nauki przed nim.Mam nadzieję,że na Monte będzie cisnął.

Tu wypowiedź roberta po ostatnim oesie:

- Było dobrze, mieliśmy dwie opony z kolcami i dwie zimowe. Był duży moment we mgle, chcę przeprosić Maćka bo straciłem koncentrację. Bardzo się cieszę z jednej rzeczy: nie mam doświadczenia, ale gdybym kierował się swoim wyczuciem, zawsze dobierałbym odpowiednie opony. Nie mogliśmy założyć czterech zimowych opon, więc założyliśmy jedną parę opon kolcowanych – wyciągnąłem tyle kolców ile się da na dojazdówce i się udało - opowiadał Kubica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja wiem,czy rzutem na taśmę Dla mnie to był nokaut

> Kubek pokazał,że wiele się nauczył,a jednocześnie podkreśla,że jeszcze wiele nauki przed nim.Mam

> nadzieję,że na Monte będzie cisnął.

> Tu wypowiedź roberta po ostatnim oesie:

> - Było dobrze, mieliśmy dwie opony z kolcami i dwie zimowe. Był duży moment we mgle, chcę

> przeprosić Maćka bo straciłem koncentrację. Bardzo się cieszę z jednej rzeczy: nie mam

> doświadczenia, ale gdybym kierował się swoim wyczuciem, zawsze dobierałbym odpowiednie opony.

> Nie mogliśmy założyć czterech zimowych opon, więc założyliśmy jedną parę opon kolcowanych

> – wyciągnąłem tyle kolców ile się da na dojazdówce i się udało - opowiadał Kubica.

biorąc pod uwagę że na przedostatnim OS-ie był 2 a ostatnim OS-em wygrał rajd, to raczej rzutem na taśmę

fakt faktem że cały rajd był w czołówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc pod uwagę że na przedostatnim OS-ie był 2 a ostatnim OS-em wygrał rajd, to raczej rzutem na

> taśmę

Biorąc pod uwage, że przegrywał 12 sek na ostatnim OSie a wygrał z przewagą 20 sek ... na pewno nie nazwałbym tego rzutem na taśmę... hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biorąc pod uwage, że przegrywał 12 sek na ostatnim OSie a wygrał z przewagą 20 sek ... na pewno nie

> nazwałbym tego rzutem na taśmę...

biorąc pod uwagę że przez 17 OS-ów nie był w stanie wypracować takiej przewagi, a dopiero na 18 się udało w zasadzie przypadkiem przez eksperyment z oponami, to raczej tak

gdyby to było taki luźne i oczywiste to by od początku taką przewagę miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc pod uwagę że przez 17 OS-ów nie był w stanie wypracować takiej przewagi, a dopiero na 18 się

> udało w zasadzie przypadkiem przez eksperyment z oponami, to raczej tak

> gdyby to było taki luźne i oczywiste to by od początku taką przewagę miał

Słyszałeś o czymś takim jak kontrolowanie czasów innych??... smile.gifsmile.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słyszałeś o czymś takim jak kontrolowanie czasów innych??...

jasne.....

ale chyba nie po to jedzie na rajd żęby jechać na 70% możliwości testując auto, którym ma się za chwile ścigać na poważnie i nie wiedzieć jakie sa auta możliwości i kierowcy możliwości w tym aucie.

poza tym gdyby jechał tam tylko testować a nie wygrywać to dojechałby do mety 2 albo 3 (bo po co się spinać na 1 OS-ie i ryzykować jak można się emeryckim tempem dokulać)

poza tym gdyby jechał "kontrolując" czasy innych to by nawygrywał więcej osów z niewiielkimi kilkusekundowymi przewagami (a nie z przewagami 1,5 sek) żeby sobie zbudowac na tyle bezpieczną przewage żeby w raize czego mieć zapas np: "na złapanie kapcia" który się możę zdarzyć w każdej chwili, czy na jakąś karę itp. - bo skoro te 20 sekund to na luzaka strzelił, to mógł od razu strzelić na 3 OS-ach minutę przewagi i potem bezpiecznie jechać do mety kontrolując czasy - taka opcja chyba bezpieczniejsza - zrobić przewagę i jechać spokojnie - niż dawać innym wygrać a potem cisnąć na pałę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jasne.....

> ale chyba nie po to jedzie na rajd żęby jechać na 70% możliwości testując auto, którym ma się za

> chwile ścigać na poważnie i nie wiedzieć jakie sa auta możliwości i kierowcy możliwości w tym

> aucie.

Na tym skończ lepiej pisać, bo się kompromitujesz. Tutaj jechał autem RRC, a będzie startował WRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował różne rzeczy. Od wyboru pozycji startowej (startował jako 12 więc po zabrudzonej nawierzchni), procedury startu, kombinacji opon po notatki i współpracę z pilotem. Pewnie coś jeszcze o czym nie wiem/nie wiemy. Powtarzał to wielokrotnie w wywiadach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozbawił mnie jakiś komentarz pod wywiadem ze Szczepaniakiem, że "Maciek jeszcze nigdy tak szybko

> nie jeździł na prawym"...

Biedny Kosciuszko,nie jedzie a nadal się z niego śmieją wink.gif

Wreszcie Szczepaniak jakiś puchar do domu przywiezie a nie tylko "cenne doświadczenie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biorąc pod uwage, że przegrywał 12 sek na ostatnim OSie a wygrał z przewagą 20 sek ... na pewno nie nazwałbym tego rzutem na taśmę...

Pech na mokrym jechał na slickach - bo nie miał innych opon. Kubica na krzyżowanych gumach zimowych i kolcowanych (ponoć z kolcowanych wyrwali tyle kolców, ile się dało niewiem.gif). Na nawierzchni takiej, jak widać w relacji jest to różnica kolosalna i Pech miał po prostu pecha, bo skończyły mu się opony. Kubica gdyby nie wygrał tego OS-u mając taką przewagę w ogumieniu to nie byłby sobą smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pech na mokrym jechał na slickach - bo nie miał innych opon. Kubica na krzyżowanych gumach zimowych

> i kolcowanych (ponoć z kolcowanych wyrwali tyle kolców, ile się dało ). Na nawierzchni takiej,

> jak widać w relacji jest to różnica kolosalna i Pech miał po prostu pecha, bo skończyły mu się

> opony. Kubica gdyby nie wygrał tego OS-u mając taką przewagę w ogumieniu to nie byłby sobą

Na wygraną w rajdzie (jakimokolwiek) składa się wiele wiele różnych czynników. Jednym z nich umiejętność kontrolowania tempa innych zawodników i dopasowania swojej jazdy (o czym już wcześniej w tym wątku wspomniałem). Drugim jest umiejętność wykorzystania 20szt opon. Każdy ma takie same warunki i każdemu mogą się trafić różne przygody - jeden źle dobierze opony albo w połowie odcinka zacznie mu padać śnieg, drugiemu wyleci reflektor z elektrowni i będzie dawał prosto w gały. Umiejętność radzenia sobie z tego typu sprawami w połączeniu z jeszcze wieloma innymi umiejętnościami sprawia, że prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu jest większe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pech na mokrym jechał na slickach - bo nie miał innych opon. Kubica na krzyżowanych gumach zimowych

> i kolcowanych (ponoć z kolcowanych wyrwali tyle kolców, ile się dało ). Na nawierzchni takiej,

> jak widać w relacji jest to różnica kolosalna i Pech miał po prostu pecha, bo skończyły mu się

> opony. Kubica gdyby nie wygrał tego OS-u mając taką przewagę w ogumieniu to nie byłby sobą

W rajdach się nie gdyba. Liczy się wynik na mecie.

Policz faul start Kubicy i pół odcinka na kapciu-gdyby nie to miałby ponad minutę przewagi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.