jozekuno Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Jak w temacie, pacjent 1.6 16V, jaki zestaw - pasek, rolki polecacie i wyczytałem gdzieś o zmianie koła na wale, nalot obecnie to 136 tyś w tym 50 tyś po zmianie rozrządu - wcześniej siedział oryginalny EDYTA: Zapomniałem dodać iż sprzedający polecał pasek Gayetsa bo Conti podobno dzwoni a obecnie mam conti i nic nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Jak w temacie, pacjent 1.6 16V, jaki zestaw - pasek, rolki polecacie i wyczytałem gdzieś o zmianie > koła na wale, nalot obecnie to 136 tyś w tym 50 tyś po zmianie rozrządu - wcześniej siedział > oryginalny > EDYTA: > Zapomniałem dodać iż sprzedający polecał pasek Gayetsa bo Conti podobno dzwoni a obecnie mam conti > i nic nie słyszałem W grudniu wymieniałem, kupiłem zestaw Dayco paska rozrządu, pompę zmieniałem wcześniej więc została. Do tego doszły jeszcze jakieś dwie rolki. Dzięki temu pozbyłem się irytującego wycia, Kolega który zmieniał mówił jedna z dwóch rolek nie była wymieniana przy ostatniej wymianie... Była na tyle zużyta, że wypluła cały smar. Pewnie przy mrozach zamarzłaby i efekt wiadomy Zamknąłem się w 420PLN, 150 robota, 50 dwie dodatkowe rolki i 220 zestaw paska Dayco. U mnie 230kkm, koło na wale to które było. Ostatnia wymiana była 60kkm temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Witam ja wymieniam co 60 tyś tylko pasek conti a napinacz i rolke prowadzącą to różnych firm koyo skf ina jednak trzeba patrzeć na ich wykonanie gdyż firmy mają przeróżne zakłady produkcyjne na świecie i zdarzyło mi się, że uszczelniacz na rolce odrazu był źle założony. CO druga wymianę czyli co 120 tys wymieniam koło napędowe na wale i jest ono naprawde już wyeksploatowane i uszkadza pasek wtedy. Pompy wody jeszcze nie zmieniałem mam przejechane już 432 tyś km nikt mi w to nie wierzy ale tak jest. Pozdrawiam wszystkich 1.6 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 To jak z tym kołem na wale, jedni piszą zmieniać, drudzy ze nie zmieniają, póki co to znajomy zrobił wstępną wycenę ,pasek conti i rolki INA i powiedział że w 200zł się zmieszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > To jak z tym kołem na wale, jedni piszą zmieniać, drudzy ze nie zmieniają, póki co to znajomy > zrobił wstępną wycenę ,pasek conti i rolki INA i powiedział że w 200zł się zmieszczę Nie wiem, zrób jak uważasz. Ja nie wymieniałem, w sumie to nawet nie pomyślałem o nim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 podczas wymiany rozrządu zmierz owe koło, gwarantuję że jego zużycie będzie do 2-3mm na środku jego zęba a więc pasek jest napędzany niecała powierzchnią co kwalifikuje owe koło do wymiany. na necie jest pasek conti plus rolka i napinacz za 270, należy pamiętać o pasku alternatora gdyż może potrzebna będzie jego wymiana no i koło wału które pewnie około 100 kosztuje, niestety na niektórych częściach nie oszczędzisz a nie wymieniając ich można dużo dołożyć w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.