Skocz do zawartości

jak to jest z tym DPF


kris1983

Rekomendowane odpowiedzi

hej,mam ja Ci w zafirze ten wynalazek i doprowadza mnie do szewskiej pasji.WYpala sie zawsze jak jz jestem przed domem itp,

Wraz z koncem gwarancji mysle nad jego usunieciem.Orientowalem sie ze taki zabieg to okolo 1000zl. Rozumiem ze usuwa sie go fizycznie i wspawuje jakas rurke?oni wtedy zostawiaja mi ten filtr i moge go gdzies opchnac na allegro?czy tez musza go rozwalic przy usuwaniu?widze ze ceny sa dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hej,mam ja Ci w zafirze ten wynalazek i doprowadza mnie do szewskiej pasji.WYpala sie zawsze jak jz

> jestem przed domem itp,

> Wraz z koncem gwarancji mysle nad jego usunieciem.Orientowalem sie ze taki zabieg to okolo 1000zl.

> Rozumiem ze usuwa sie go fizycznie i wspawuje jakas rurke?oni wtedy zostawiaja mi ten filtr i

> moge go gdzies opchnac na allegro?czy tez musza go rozwalic przy usuwaniu?widze ze ceny sa

> dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

raczej na tym nie zarobisz, dpfa można usunąć fizycznie jak i kompa oszukać...w jednym i drugim przypadku w sytuacji gdy ASO będzie chciało uaktualnić soft wykasują ci łatkę na dpfa i trzeba będzie jechać do magików ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hej,mam ja Ci w zafirze ten wynalazek i doprowadza mnie do szewskiej pasji.

...bo robi - co?

> WYpala sie zawsze jak jz

> jestem przed domem itp,

Straszne. Musisz gdzieś dalej zamieszkać.

> Wraz z koncem gwarancji mysle nad jego usunieciem.Orientowalem sie ze taki zabieg to okolo 1000zl.

To ma sens. Dać 1000zł na usunięcie czegoś co działa. Myślę że za następne 500 możesz sobie też zdemontować opony.

> Rozumiem ze usuwa sie go fizycznie i wspawuje jakas rurke?oni wtedy zostawiaja mi ten filtr i

> moge go gdzies opchnac na allegro?

A kto kupi używany filtr?

> czy tez musza go rozwalic przy usuwaniu?widze ze ceny sa

> dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ma sens. Dać 1000zł na usunięcie czegoś co działa. Myślę że za następne 500 możesz sobie też

> zdemontować opony.

ja bym usunal dwumase, bo sie moze popsuc kiedys smile.gif

> A kto kupi używany filtr?

> > dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

koło zapasowe też można sprzedać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bym usunal dwumase, bo sie moze popsuc kiedys

Jakby usunąć wszystkie części, które się mogą zepsuć to zostałaby chyba tylko choinka zapachowa Wunder Baum.

hehe.gif

> koło zapasowe też można sprzedać

Jakby tak wszystko po kolei sprzedać to jeszcze do przodu można na tym być. Auto w częściach jest droższe od całego.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych modelach Opla z silnikami 1.7/1.9 cdti faktycznie mocno dawał się we znaki, nawet jak jeździłem 70/30 trasy.Przewaga miasta to proSba o kłopoty wink.gif

W 1.7 cdti(110/125) hp musisz go usunąć fizycznie i ze sterownika- w Wawie np. Kreator mocy radzi sobie bdb, a było to kilka lat temu. ok.gif

Ps. to nie kat. z benzyny, na tym nie zarobisz grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...bo robi - co?

Ryb i jimbo22 próbują się nabijać z usera kris1983, zapewne nie zdając sobie sprawy z tego, że sami niedługo mogą się stać obiektem drwin.

Przerwanie wypalania filtra DPF z dużym prawdopodobieństwem może zakończyć się rozrzedzeniem oleju silnikowego olejem napędowym. Jak powtórzy to się razy klika, to wiadomo jaki będzie to miało wpływ na smarowanie silnika. I kolejna sprawa - poziom tak rozrzedzanego oleju z czasem najprawdopodobniej przekroczy maksymalny dopuszczalny poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ryb i jimbo22 próbują się nabijać z usera kris1983, zapewne nie zdając sobie sprawy z tego, że sami

> niedługo mogą się stać obiektem drwin.

>>cięcie

> najprawdopodobniej przekroczy maksymalny dopuszczalny poziom.

dokładnie, niedawna historia kolegi z autokącikowego forum Volvo LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem ze usuwa sie go fizycznie i wspawuje jakas rurke?oni wtedy zostawiaja mi ten filtr i

nie , tak nie rób , atrapa niech lepiej pozostanie - czyli rozcina się puszkę z filtrem , dpf wydobywa w całości lub rozwala na kawałki , następnie puszke się z powrotem spawa i montuje w auto , następnie wgrać soft do sterownika z usuniętym dpf , ale wtedy pamiętaj , każda aktualizacja softu w aso przywróci wyłączony dpf ;

> moge go gdzies opchnac na allegro?czy tez musza go rozwalic przy usuwaniu?widze ze ceny sa

> dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz

podobno nawet w kawałkach jest skupywany , ale zapytaj , bo niektóre filtry są nic nie warte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym silniku Opla wypalanie filtra nastepuje co 200-300km zalezy czy wiecej miasta czy trasy.Robi to kiedy chce,zdarza mi sie przerwac wypalanie bo zwyczajnie nie mam w tym momencie czasu jezdzic w kółko 10km pod domem ale wiem jakie moga byc konsekwencje.

Po prostu jest to glupota,ekologii w tym zadnej bo w momencie wypalania auto spala jakies kosmiczne ilosci paliwa,smrod za autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...bo robi - co?

Ekologicznie strasznie jest.

> Straszne. Musisz gdzieś dalej zamieszkać.

> To ma sens. Dać 1000zł na usunięcie czegoś co działa. Myślę że za następne 500 możesz sobie też

> zdemontować opony.

> A kto kupi używany filtr?

> > dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

Bez opon nie pojedziesz, bez dpf tak.

Jak już pousuwasz te wszystkie wspaniałości to wyjdzie Ci samochód, który się po prostu nie psuje, coś jak dawne merce 2.0D lub golfy 1.9tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hej,mam ja Ci w zafirze ten wynalazek i doprowadza mnie do szewskiej pasji.WYpala sie zawsze jak jz

> jestem przed domem itp,

> Wraz z koncem gwarancji mysle nad jego usunieciem.Orientowalem sie ze taki zabieg to okolo 1000zl.

> Rozumiem ze usuwa sie go fizycznie i wspawuje jakas rurke?oni wtedy zostawiaja mi ten filtr i

> moge go gdzies opchnac na allegro?czy tez musza go rozwalic przy usuwaniu?widze ze ceny sa

> dosyc wysokie i akurat wrócil by sie demontaz,dzieki z gory

A mam takie pytanie z innej beczki: świadomie wybrałeś auto z tym silnikiem czy byłeś do tego zmuszony confused.gif

Nie było silników benzynowych shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...bo robi - co?

Masz ubogi słownik jak nie rozumiesz.

> Straszne. Musisz gdzieś dalej zamieszkać.

Po co takie złośliwości ? .... Nie potrafisz zrozumieć ,że ktoś ma problem i DPF to wymysł ekologów , który szkodzi a nie pomaga?

> To ma sens. Dać 1000zł na usunięcie czegoś co działa. Myślę że za następne 500 możesz sobie też

> zdemontować opony.

Już można spokojnie znaleźć firmy, które robią to taniej . Co mają opony do DPF ? DPF jest zbędny a opony niezbędne.

> A kto kupi używany filtr?

Z niektórych DPFów skupują bebechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w tym silniku Opla wypalanie filtra nastepuje co 200-300km zalezy czy wiecej miasta czy trasy.

Podepne sie boo nie taki diabel straszny bo mam i ja DPF bo tak wyszlo, nowego nie bralem wiec jest .

Ale....po 32 tys km moge powiedziec, ze caly klopot to nieco kontrlolowac przebieg i podpiecie raz w miesiacu pod kompa jesli miasto to 95% przelotu.

Jesli jezdze tylko w miescie to wypalanie mam co ok 600-700 km, srednio ok 14-17% na kazde 100km

Jesli jakies podmiejskie kulanie i stosunek 80 miasto 20 poza to pod 800km doleci.

Sama autostrada to 1300km wiec da sie zyc z tym.

Wzrost spalania w czasie wypalania pomijam w calym zuzyciu.

Jedyna wada wg mnie to brak info na wyswietlaczu o % zapchania powiedzmy od 80% wzwyz przy zaplonie i jakas kontrolka czy komunikat ze np PROCES sie rozpoczal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podepne sie boo nie taki diabel straszny bo mam i ja DPF bo tak wyszlo, nowego nie bralem wiec jest

> .

> Ale....po 32 tys km moge powiedziec, ze caly klopot to nieco kontrlolowac przebieg i podpiecie raz

> w miesiacu pod kompa jesli miasto to 95% przelotu.

> Jesli jezdze tylko w miescie to wypalanie mam co ok 600-700 km, srednio ok 14-17% na kazde 100km

> Jesli jakies podmiejskie kulanie i stosunek 80 miasto 20 poza to pod 800km doleci.

> Sama autostrada to 1300km wiec da sie zyc z tym.

> Wzrost spalania w czasie wypalania pomijam w calym zuzyciu.

> Jedyna wada wg mnie to brak info na wyswietlaczu o % zapchania powiedzmy od 80% wzwyz przy zaplonie

> i jakas kontrolka czy komunikat ze np PROCES sie rozpoczal.

wiem,że w silnikach 1.9 dpf jest duzo bardziej zyciowe

Przebiegi jakie podales bez wypalania sa dwukrotnie wyższe niż w silniku 1.7.Podobno w nim DPF jest bardzo mały.A ile u Ciebie trwa takie wypalanie.U mnie około 10min albo jakies 7-8km jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto kupi używany filtr?

moj kolega kupil do vectry.majac wybor 1000funtow za nowy do auta wartego 1500 funtow wybral uzywany[z gwarancja] za funtow bodajze 300.taki lajf zlosnik.gif

jezdzi juz na nim drugi rok ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DPF to wymysł ekologów, który szkodzi a nie pomaga?

a to nie jest tak, że filtruje cząsteczki, które przyczyniają się również do ew. raka u ludzi? szczególnie właśnie w słabo wietrzonych miastach wink.gif

szkodzi samochodowi pomaga płucom wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to nie jest tak, że filtruje cząsteczki, które przyczyniają się również do ew. raka u ludzi?

> szczególnie właśnie w słabo wietrzonych miastach

> szkodzi samochodowi pomaga płucom

Dalej wierzysz w to ,że cząsteczki z takiego pierdziawego 1.7DTI , który spala 6l/100km nawet bez DPFa spełnia normy spalin ... przyczyniają się do raka bardziej niż dym tytoniowy od przechodniów czy gówniane żarcie ze sklepów i restauracji ? ....

grinser006.gif Mówisz jak typowy ekolog.... a widziałeś jak się wypala DPF ? ... U jednych fakt nie widać ... ale kiedyś stał przede mną na światłach gość , któremu tak kopciło z rury , cały siwo-niebieski dym leciał w przechodniów , musiałem obieg wewnętrzny załączyć w aucie... Zauwazyłem ,że gość ma CB i się pytam czy mu turbawka padła... a on ,że to tylko DPF i za chwile minie....

Jaka w tym ekologia ?? Skoro auto raz na kilkaset kilometrów przez 15 min lub 10km spala x razy paliwa więcej?

JESZCZE 5 postów i się okaże , że DPF leczy raka i inne choroby ;p

Może niech w każdym domu na kominie każą zamontować jakiś filtr węglowy ?? .... sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ryb i jimbo22 próbują się nabijać z usera kris1983, zapewne nie zdając sobie sprawy z tego, że sami

> niedługo mogą się stać obiektem drwin.

stać? ja juz od dawna jestem smile.gif

ale zdradź - z jakiego powodu? mi dpf nie grozi, bo diesli nie kupuje smile.gif

> Przerwanie wypalania filtra DPF z dużym prawdopodobieństwem może zakończyć się rozrzedzeniem oleju

> silnikowego olejem napędowym. Jak powtórzy to się razy klika, to wiadomo jaki będzie to miało

> wpływ na smarowanie silnika. I kolejna sprawa - poziom tak rozrzedzanego oleju z czasem

> najprawdopodobniej przekroczy maksymalny dopuszczalny poziom.

to straszne. olej rozrzedzony paliwem... no niespotykane w historii motoryzacji smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale nowoczesny silnik, wrażliwy praktycznie na wszystko , to nie stary 2suw

nie piszę o 2suwach. piszę o normalnej rzeczy czy z dpf czy bez - przy krótkich przejazdach - normalne jest że w oleju jest paliwo. i raz na jakiś czas w takiej sytuacji, trzeba auto przegonić... zasady z czasów hen hen przed DPFami...

dlatego się wielu wydaje, że im silnik oleju nie pali wink.gif

zresztą - nie ważne. wywalanie czegoś co działa, to proszenie się o kłopoty. gdzie alternatywą jest raz na 2 tygodnie przewietrzyć auto za 2 litry paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zresztą - nie ważne. wywalanie czegoś co działa, to proszenie się o kłopoty. gdzie alternatywą jest

> raz na 2 tygodnie przewietrzyć auto za 2 litry paliwa.

Jakby to bylo takie proste to bym sie wogóle nie pytał o usuniecie DPFa.RObie co weekend jakis wypad 100-200km i powiem szczerze nigdy mi sie wtedy nie wypala.Wypala sie wtedy kiedy akurat nie chce,jak jade 3-4km gdzies po miescie.Nieraz wiem ze akurat jutro bede jechal trase a on usilnie każe mi sie wypalac dzisiaj.Jakies glupkowate założenia które musza być spelnione do wypalania,jakby to bylo ustawione że silnik olej np musi miec 90 stopni a auto pracowac min 10min bylo by ok a tak zagrzeje sie do jakis 60-70 stopni i robi to w miescie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakby to bylo takie proste to bym sie wogóle nie pytał o usuniecie DPFa.RObie co weekend jakis

> wypad 100-200km i powiem szczerze nigdy mi sie wtedy nie wypala.Wypala sie wtedy kiedy akurat

> nie chce,jak jade 3-4km gdzies po miescie.Nieraz wiem ze akurat jutro bede jechal trase a on

> usilnie każe mi sie wypalac dzisiaj.Jakies glupkowate założenia które musza być spelnione do

> wypalania,jakby to bylo ustawione że silnik olej np musi miec 90 stopni a auto pracowac min

> 10min bylo by ok a tak zagrzeje sie do jakis 60-70 stopni i robi to w miescie...

Problem jest taki że robisz bardzo krótkie dystanse, stąd cały problem. U mnie wypala się co około 500-600km, i też się zdarza że wpadnie na taki pomysł po domem co rzeczywiście bardzo irytuje ale w imię jego dobra wsteczny i wycieczka, ale koniec końców na 20kkm z dpf jakieś 4 razy robiłem wycieczkę żeby się wypalił do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ryb i jimbo22 próbują się nabijać z usera kris1983, zapewne nie zdając sobie sprawy z tego, że sami

> niedługo mogą się stać obiektem drwin.

> Przerwanie wypalania filtra DPF z dużym prawdopodobieństwem może zakończyć się rozrzedzeniem oleju

> silnikowego olejem napędowym. Jak powtórzy to się razy klika, to wiadomo jaki będzie to miało

> wpływ na smarowanie silnika. I kolejna sprawa - poziom tak rozrzedzanego oleju z czasem

> najprawdopodobniej przekroczy maksymalny dopuszczalny poziom.

Czekam z niecierpliwością. Aż nogami przebieram. Lata lecą, kilometry lecą, kolejne auta z DPFem się zmieniają i nic. Kiedy wreszcie ktoś zadrwi?

beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czekam z niecierpliwością. Aż nogami przebieram. Lata lecą, kilometry lecą, kolejne auta z DPFem

> się zmieniają i nic. Kiedy wreszcie ktoś zadrwi?

prosz. masz Chevroleta i krzywe nogi!

a coby nie było niemerytorycznie. jak u Ciebie wypada wypalanie? i dlaczego nigdy w złym momencie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w tym silniku Opla wypalanie filtra nastepuje co 200-300km zalezy czy wiecej miasta czy trasy.Robi

> to kiedy chce,zdarza mi sie przerwac wypalanie bo zwyczajnie nie mam w tym momencie czasu

> jezdzic w kółko 10km pod domem ale wiem jakie moga byc konsekwencje.

> Po prostu jest to glupota,ekologii w tym zadnej bo w momencie wypalania auto spala jakies kosmiczne

> ilosci paliwa,smrod za autem.

A ktoś Ci każe jeździć w kółko? Ktoś Ci zabrania przerywać wypalanie? Mógłbyś pokazać stosowny fragment instrukcji?

cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ekologicznie strasznie jest.

Wkleiłeś popsutego Fiata i myślisz, że wszystkie są takie. hehe.gif

> Bez opon nie pojedziesz, bez dpf tak.

Bez przedniej szyby też pojedziesz. Może by ją zdemontować? Nie trzeba się będzie martwić że rozbije ją kamień.

> Jak już pousuwasz te wszystkie wspaniałości to wyjdzie Ci samochód, który się po prostu nie psuje,

> coś jak dawne merce 2.0D lub golfy 1.9tdi

...które hałasują, wibrują, nie jadą i przy przyspieszaniu stawiają za sobą zasłonę dymną. Komfort jak diabli.

spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz ubogi słownik jak nie rozumiesz.

> Po co takie złośliwości ? .... Nie potrafisz zrozumieć ,że ktoś ma problem i DPF to wymysł ekologów

> , który szkodzi a nie pomaga?

Wytłumacz, bo faktycznie nie rozumiem. Problem z DPF polega tutaj w szczególności na tym, że:

- jest

- działa

Coś pominąłem?

> Już można spokojnie znaleźć firmy, które robią to taniej . Co mają opony do DPF ? DPF jest zbędny a

> opony niezbędne.

Powiedz to policjantowi w centrum Berlina. hehe.gifhehe.gifhehe.gif

> Z niektórych DPFów skupują bebechy.

Ciekawe po co komu bebechy do zupełnie zbędnego urządzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic konkretnego nie napisałeś.....

bo usuwanie tego, do tego ingerencja w kompa - to ryzyko. mniejsze lub wieksze... jak z każdą naprawą.

> Większe kłopoty są z użytkowaniem DPF niż z jego wycięciem ....

> Mam w rodzinie dwa samochody z wyciętym DPF i kłopotów z tym nie było i nie ma ..

a moj znajomy ostatnio wyciął z mazdy 3 DPF i jezdzi juz 3 raz z bledem silnika do warsztatu... ktory nie zna przyczyny powracania... czego to dowodzi? niczego konkretnego... poprostu "ryzyko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. jeśli filtr działa, tzn. jeśli się nie zapycha, silnik nie wchodzi w tryb awaryjny, auto nie traci mocy - nie usuwaj filtra

2. jeśli nie przybywa Ci oleju - nie usuwaj filtra

3. jeśli problemem jest dla Ciebie tylko uciążliwosć użytkowania auta z takim rozwiązaniem to zmień auto na benzynowe albo bez filtra

4. jeśli wszystko w aucie gra a przeszkadza Ci tylko DPF to możesz go usunać (fizycznie i programowo) i dalej jeżdzić autem.

5. Możesz też troche sie nauczyć i pomóc filtrowi w właściwym działaniu. Zbierz informacje w jakich warunkach może nastąpić wypalanie w twojej marce i modelu (temp cieczy chłodzącej, ilość paliwa w baku, temp spalin, etc). Wiele aut do wypalania filtra zwiększa obciazenie silnika uruchamiając dodatkowe odbiorniku prądu, np. podgrzewane lusterka, tylna szyba itd. Ponoć można wpiąć sobie diode pod taki odbiornik i wiedzieć kiedy filtr się wypala, zostać w ucie dłużej albo przejechac dodatkowe kilometry.

Pisze to ja, który miał problemy z DPFem, przybywało oleju i filtr zostal usunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wkleiłeś popsutego Fiata i myślisz, że wszystkie są takie.

inne marki tak samo mają, wyszukaj pare filmów na youtube.

> Bez przedniej szyby też pojedziesz. Może by ją zdemontować? Nie trzeba się będzie martwić że

> rozbije ją kamień.

DPF jest zbędny ,szyba niezbędna.

> ...które hałasują, wibrują, nie jadą i przy przyspieszaniu stawiają za sobą zasłonę dymną. Komfort

> jak diabli.

Czemu takie bzdury opowiadasz? ... Ojciec ma a4 b7 1.9 tdi ... nie wibruje, nie hałasuje w porównaniu do innych klekotów i nie kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stać? ja juz od dawna jestem

> ale zdradź - z jakiego powodu? mi dpf nie grozi, bo diesli nie kupuje

Ja kupuję! To ja jestem targetem! hehe.gif

> to straszne. olej rozrzedzony paliwem... no niespotykane w historii motoryzacji

JEŻELI uzytkownik przerwie proces i JEŻELI zrobi to wielokrotnie pod rząd i JEŻELI paliwo przedostanie się do oleju i JEŻELI będzie go jakaś znacząca ilość i JEŻELI akurat do planowej zmiany oleju jest jeszcze sporo czasu to BYĆ MOŻE olej silnikowy się trochę rozrzedzi olejem napędowym.

Po pierwsze dużo tych jeżeli. Po drugie - w jaki sposób miałoby to czemukolwiek zaszkodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja kupuję! To ja jestem targetem!

> JEŻELI uzytkownik przerwie proces i JEŻELI zrobi to wielokrotnie pod rząd i JEŻELI paliwo

> przedostanie się do oleju i JEŻELI będzie go jakaś znacząca ilość i JEŻELI akurat do planowej

> zmiany oleju jest jeszcze sporo czasu to BYĆ MOŻE olej silnikowy się trochę rozrzedzi olejem

> napędowym.

> Po pierwsze dużo tych jeżeli. Po drugie - w jaki sposób miałoby to czemukolwiek zaszkodzić?

klik poraz kolejny daje linka do wątku , bo chyba słabo u Ciebie z czytaniem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo usuwanie tego, do tego ingerencja w kompa - to ryzyko. mniejsze lub wieksze... jak z każdą

> naprawą.

> a moj znajomy ostatnio wyciął z mazdy 3 DPF i jezdzi juz 3 raz z bledem silnika do warsztatu...

> ktory nie zna przyczyny powracania... czego to dowodzi? niczego konkretnego... poprostu

> "ryzyko".

z Mazdami był jakiś problem, długo nie można było rozgryść co jest przyczyna i długo deklarowali, ze jeszcze tych filtrów nie usuwają. Teraz w dobrym warsztacie nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prosz. masz Chevroleta i krzywe nogi!

> a coby nie było niemerytorycznie. jak u Ciebie wypada wypalanie? i dlaczego nigdy w złym momencie?

Merytorycznie. Wypala kiedy chce, w ogóle mnie o tym nie informuje, ja w tym czasie robię co chcę, zwisa mi to. Przerywałem proces dziesiątki razy i nic.

Średnio wypala mi w Epice co jakieś 500-2000km. A zdarzyło się i 3000km bez wypalenia. Ale auto jeździ w trasy. Za to Lacetti mojej żony nie jeździ w trasy, absolutnie nie przejmuje się ona czymś takim jak DPF, nikt nie ma zielonego pojęcia ile razy proces przerwała - i co?

I też nic.

Dlatego z żalem wciąż czekam na drwiny.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> JEŻELI uzytkownik przerwie proces i JEŻELI zrobi to wielokrotnie pod rząd i JEŻELI paliwo

> przedostanie się do oleju i JEŻELI będzie go jakaś znacząca ilość i JEŻELI akurat do planowej

> zmiany oleju jest jeszcze sporo czasu to BYĆ MOŻE olej silnikowy się trochę rozrzedzi olejem

> napędowym.

> Po pierwsze dużo tych jeżeli. Po drugie - w jaki sposób miałoby to czemukolwiek zaszkodzić?

w/w kolega w vectrze mial wiecej 0 1 litr oleju niz wlal pol roku wczesniej. zlosnik.gif

myslisz ze mieszanka 4:1 oleju z paliwem nie ma zadnego znaczenia dla turbo czy tez panewek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> inne marki tak samo mają, wyszukaj pare filmów na youtube.

Pytanie czy samochód autora wątku tak ma? Bo jeśli nie to nic nie wnosi co tam się uda znaleźć na jutubie.

> DPF jest zbędny ,szyba niezbędna.

Taaaaaa?

03-Renault-Sport-Spider-241.jpg

> Czemu takie bzdury opowiadasz? ... Ojciec ma a4 b7 1.9 tdi ... nie wibruje, nie hałasuje w

> porównaniu do innych klekotów i nie kopci.

Nie no, jasne... 1.9TDI cechował się głównie niskim poziomem wibracji, jeszcze niższym poziomem hałasu oraz niespotykanie wręcz niską emisją cząstek stałych.

hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Przejedź się nowoczesnym dieslem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wkleiłeś popsutego Fiata i myślisz, że wszystkie są takie.

> Bez przedniej szyby też pojedziesz. Może by ją zdemontować? Nie trzeba się będzie martwić że

> rozbije ją kamień.

> ...które hałasują, wibrują, nie jadą i przy przyspieszaniu stawiają za sobą zasłonę dymną. Komfort

> jak diabli.

Znów mam wrażenie, że zaczynasz pisać głupoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.