Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Witajcie, trochę mnie przypiliło, bo sezon KJS się zaraz zaczyna. Szukam zawiasu do KJS. Miałem kiedyś CC, potem SC i w obu miałem B6+Eibach. Było GIT. Teraz po 3 latach pauzy kupiłem sobie CC, z tym, że mam tam założone Krosno. No BETON taki, że plomby mi wyskakują i jak sobie pomyślę o szybkiej jeździe KJS to aż mi budy szkoda, bo prosta jeszcze ... Nie da się na tym jeździć. Szukam ... wiadomo, B6. Ale ni ma. Używek jak na złość nie ma, a nówki za 590zł/sztuka za przód. Kapkę drogo. Co myślicie, żeby za 550zł brutto (odliczę sobie VAT potem , czyli finalnie wyszły by mnie ok. 370zł) kupić nowy komplet Kayaby Excel-G i do tego dorzucić sprężynę Eibach? Będzie lepiej niż seryjny amor? Będzie chociaż minimalnie "sportowo"? Nie strzelę dacha przy nawrocie? To krosno to dramat jakiś, a B6 nie ma, a ja muszę coś kupić Wyjdzie poniżej 400zł, później Krosno można pogonić, wyjdzie sumarycznie tanio. Nada się na 2-3 KJS na suchym + 1 szutry + 2x śnieg? W połowie sezonu liczę, że trafię B6. Poradźcie Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 B6 nowe to już nie te same co kiedyś - inna konstrukcja i te nowe są o wiele gorsze, lepiej szukać starszych i dać zregenerować. Jest tego trochę - co jakiś czas trafiają się ogłoszenia na rajdy.hoga.pl tylko za komplet trzeba wydać około 1600-2000pln bo tyle kosztują niestety ale to są te prawdziwe B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 zobacz tu mam B6+eibacha fajnie się na tym jeździ jak pomyśle, że kiedyś jeździłem na pzm to teraz bym wolał na serii jeździć jak rozróżnić stare B6 a nowe? zwykły amor nie gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Nowe B6 są na cienkiej ladze i nie są upside-down tylko tradycyjne. Szukaj starych. Jak myślisz o Excel-G to sobie odpuść to jest za mientkie. Polecam Koni STR.T jeśli już. B6: stare: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/image...Coy8A3t59AvriTq nowe: http://www.plocka.republika.pl/cc.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 http://tablica.pl/oferta/bilstein-b6-gwint-do-cc-sc-rajd-kjs-vk-abarth-CID5-ID3yugl.html tutaj coś jest Excel G nie kupuj, kiedyś jezdziłem na tym w KJS również z Eibachami bo znajomy mnie namówił. W ogóle sie nie nadaje, miękkie g..., wolałbym serie oddać do przerobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Nowe B6 są na cienkiej ladze i nie są upside-down tylko tradycyjne. Szukaj starych. > Jak myślisz o Excel-G to sobie odpuść to jest za mientkie. Polecam Koni STR.T jeśli już. > B6: > stare: > https://encrypted-tbn2.gstatic.com/image...Coy8A3t59AvriTq > nowe: > http://www.plocka.republika.pl/cc.jpg te nowe też są do regeneracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > te nowe też są do regeneracji? W Zerkopolu mówili ze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > W Zerkopolu mówili ze nie to do czego służy ta śrubka pod spodem amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Przede wszystkim to już nie ten sam amortyzator tylko tak samo oznaczony (B6). Inna charakterystyka, inna wytrzymałość inna konstrukcja. Moim zdaniem nie warta swojej ceny (670zł na allegro za 1szt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > to do czego służy ta śrubka pod spodem amorka Niestety nie wiem. Dalej nie wnikałem, to była tylko luźna gadka z właścicielem zakładu jak oddawałem swoje do regeneracji Generalnie mówił że te nowe to już nie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > http://tablica.pl/oferta/bilstein-b6-gwint-do-cc-sc-rajd-kjs-vk-abarth-CID5-ID3yugl.html tutaj coś > jest > Excel G nie kupuj, kiedyś jezdziłem na tym w KJS również z Eibachami bo znajomy mnie namówił. W > ogóle sie nie nadaje, miękkie g..., wolałbym serie oddać do przerobienia To co na szybko począć? W pierwszej polowie sezonu mamy 1-2 imprezy po śniegu, 1 po szutrze i ze 2 usyfione dziurawe asfalty. Krosno odpada. Myslalem ze excel i eibach w tych warunkach dadza rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > To co na szybko począć? W pierwszej polowie sezonu mamy 1-2 imprezy po śniegu, 1 po szutrze i ze 2 > usyfione dziurawe asfalty. Krosno odpada. Myslalem ze excel i eibach w tych warunkach dadza > rade. Przeciez Ci kolega podeslal linka do gotowego zestawu. Pytasz sie co poczac? Targowac sie i brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Na śnieg i szuter Excel-G da rade moim zdaniem. Pytanie czy chcesz teraz wydać kasę, żeby za 2 miesiące kupić kolejny zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Na śnieg i szuter Excel-G da rade moim zdaniem. > Pytanie czy chcesz teraz wydać kasę, żeby za 2 miesiące kupić kolejny zawias. Tamto B6 nie aktualne :/ Zrobię tak że kupię to excel + eibach. Po sprzedaniu krosna to z montazem wyjdzie mnie 600 razem z eibachem. I teraz ujdzie a na b6 będę polować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 link do ogłoszenia 1 link do ogłoszenia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 A co sądzicie o KONI z regulacją?? Czy FK to to samo?? był ostatnio na tablicy za 400 zł!! ps. eibach + kexcel-g to pomyłka, już lepiej śmigał monroe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A co sądzicie o KONI z regulacją?? > Czy FK to to samo?? był ostatnio na tablicy za 400 zł!! > ps. eibach + kexcel-g to pomyłka, już lepiej śmigał monroe. Że niby taki monroe? http://allegro.pl/amortyzator-amortyzatory-fiat-cinquecento-monroe-i3906312942.html A może na szuter / śnieg / jakiś zasyfiony asfalt styknie B4 + Eibach? http://allegro.pl/amortyzator-bilstein-b4-fiat-cinquecento-seicento-i3886619556.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Że niby taki monroe? > http://allegro.pl/amortyzator-amortyzatory-fiat-cinquecento-monroe-i3906312942.html > A może na szuter / śnieg / jakiś zasyfiony asfalt styknie B4 + Eibach? > http://allegro.pl/amortyzator-bilstein-b4-fiat-cinquecento-seicento-i3886619556.html Albo takie KONI http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-koni-cinquecento-seicento-i3887039544.html Albo coś takiego http://allegro.pl/mts-amortyzatory-przod-cinquecento-seicento-wawa-i3878459957.html Ma ktoś jakieś opinie? Kombinuje, bo B6 nie mogę znaleźć (te co są za 1650 to wyścigowe, kolejne 400 minimum na zmianę nastawów, wychodzi z wysyłką 2100, a to troszkę drogo), a potrzebuję coś na JUŻ. A nowe amorki wrzucam w koszty i mam je za 65% ceny brutto. Do tego sprzedaje stare, więc koszt nie jest duży. Kwestia żeby kupić coś co jakkolwiek się nadaje do szybszej jazdy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 B4+Eibach to jest praktycznie to samo co Excel-G+Eibach KONI STR.T - ja mam i jestem zachwycony. (do tego super cena w konfrontacji z B6). Na KJSach walcze o czolowe lokaty z kierowcami na B6. Dla mnie super, aczkolwiek mam zestaw : Przód KONI STR.T pomarańczowe Tył KONI Sport żółte z regulowaną twardością (odbiciem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > B4+Eibach to jest praktycznie to samo co Excel-G+Eibach > KONI STR.T - ja mam i jestem zachwycony. (do tego super cena w konfrontacji z B6). Na KJSach walcze > o czolowe lokaty z kierowcami na B6. > Dla mnie super, aczkolwiek mam zestaw : > Przód KONI STR.T pomarańczowe > Tył KONI Sport żółte z regulowaną twardością (odbiciem). O, to ciekawe A powiedz mi, sprężyne masz jaką? Masz jakieś doświadczenia z B6? Jak on Twoim zdaniem wypada w konfrontacji z tymi Koni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > O, to ciekawe > A powiedz mi, sprężyne masz jaką? > Masz jakieś doświadczenia z B6? Jak on Twoim zdaniem wypada w konfrontacji z tymi Koni? sprężyne mam FK -40 Porównanie do B6 ? W swoim nie miałem , zrobiłem trochę kilometrów na gwintowanym B6 z zerkopolu, ale odczucia są mało miarodajne bo tamto auto było surowe, zaklatkowane i z kubłami więc wszystko się wydawało mega twarde A mój w środku cywil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > sprężyne mam FK -40 > Porównanie do B6 ? W swoim nie miałem , zrobiłem trochę kilometrów na gwintowanym B6 z zerkopolu, > ale odczucia są mało miarodajne bo tamto auto było surowe, zaklatkowane i z kubłami więc > wszystko się wydawało mega twarde A mój w środku cywil. To chyba dołóże ciutkę i wezmę to KONI skoro polecasz. Skoro tak nie odbiega od B6 jakoś strasznie to może przelatam na tym sezon a B6 sprawie sobie pod choinkę za rok razem ze szperą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > To chyba dołóże ciutkę i wezmę to KONI skoro polecasz. Skoro tak nie odbiega od B6 jakoś strasznie > to może przelatam na tym sezon a B6 sprawie sobie pod choinkę za rok razem ze szperą B6 (te którego szukasz) jest na grubej ladze i jest praktycznie niezniszczalne (podobno). Można je regenerować i ustawić w zerkopolu "jak chcesz". Koni (STR.T pomarańczowe) nie jest takie super natomiast tak jak napisałem, walcze na nim o czołówkę w okręgówce wygrywając też próby w klasie Motor mam raczej słabszy od konkurentów, także uważam ,że to dobry zawias. Porównuje bezpośrednio do Excel-G bo taki miałem wcześniej i jest niebo ,a ziemia. Ja nie żałuje wydanej kasy i nie rozglądam się za innym zawiasem, a w przypadku KYB tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Miałem: 1. eibachy z monroe refleks (chyba już nie produkowane) = dobrze 2. eibachy z KYB excel-g = średnio 3. sportingowe + KONI regulowane, na razie tylko na tyle i jest bardzo dobrze, podobno jest to pancerny zawias na B6 nie jeździłem w SC wiec nie mogę porównać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Okej, przody kupię to KONI. A co z tyłami? KONI sport znalazłem po 420zł/szt. Drogo Wybór wątły ... B4, Excel-G, MTS ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Okej, przody kupię to KONI. A co z tyłami? KONI sport znalazłem po 420zł/szt. Drogo > Wybór wątły ... B4, Excel-G, MTS ... Zawsze możesz kupić tył też Koni STR.T Z moich danych wynika ,że cena powinna być w okolicach: 274zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 dobrze rozumiem: KONI sport to te z regulacją siły dobijania? KONI SRT.T to takie bez regulacji Czym one się różnią? wytrzymałością, które lepsze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > dobrze rozumiem: > KONI sport to te z regulacją siły dobijania? > KONI SRT.T to takie bez regulacji > Czym one się różnią? wytrzymałością, które lepsze?? Dobrze rozumiesz KONI SPORT - kolor żółty z regulacją siły tłumienia ,a właściwie to odbicia KONI STR.T - kolor pomarańczowy - amortyzator bez jakiejkolwiek regulacji Różnią się twardością (SPORT twardsze), nie wiem jak z wytrzymałością... generalnie sporty lepsze, ale drogie koło 700zł /szt na przód i trudno upolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Pojawiło się nowe ogłoszenie na rajdy.hoga.pl: B6 + sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > Pojawiło się nowe ogłoszenie na rajdy.hoga.pl: > B6 + sprężyny Hogę plądruję regularnie Ale to tylko same przody ... W sumie z tematyki kjsowej wypadłem 3 lata temu kończąc starty i widzę, że ceny się pozmieniały. Jak rozbierałem rajdówkę sprzedałem B6 na grubej ladze komplet P+T za 1200zł. I teraz też tak liczyłem, a widzę, że bez 1600-1800 ni ma czego szukać. Odpuszczam teraz B6. Skumulowało się kilka wydatków, najbliższe 5-6 imprez to śniegi, szutry i błotniaste syfy. Kupię na przód Koni SR.T, a na tył walnę albo jakieś szportowe MTS'y, albo Excel G i do tego Eibach Pro Kit. Na razie styknie. W połowie sezonu jak będzie źle to kupię B6. Teraz za dużo wydatków by 2000 w zawias wrzucić. A na używane B6 FV nie dostanę, a na nowe dostanę, a to robi różnicę w cenie. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e51 Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 właśnie a co na tył? mts i eibach ? śmigał ktoś na takim budżetowym zawiasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 Czy cena 620zł za komplet KONI Sport na tył to dobra cena? Bo za tyle znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > Czy cena 620zł za komplet KONI Sport na tył to dobra cena? Bo za tyle znalazłem. Uczciwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > Uczciwa. To biorę I mam nadzieję, że STR.T na przodzie + Sporty na tyle i Eibach da radę. W takim razie odpuszczam B6 i sezon na tym przelatam. Ty ruszałeś coś z ustawieniami swoich sportów na tyle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > I mam nadzieję, że STR.T na przodzie + Sporty na tyle i Eibach da radę. Ja mam co prawda FK-40 do takiego samego zestawu amorków, ale myślę ,że będziesz zadowolony > Ty ruszałeś coś z ustawieniami swoich sportów na tyle? Ustawiłem na średni i tak zostało. Był najbardziej bliski tego jak fabrycznie ustawiony jest STR.T. Na zimę chciałem dać bardziej miękko, ale jak przyszło co do czego to mi się schylać nie chciało i marznąć Pamiętaj ,że nie regulujesz twardości tylko odbicie. Czyli jak ustawisz na max to amortyzator będzie wolniej wracał natomiast siła potrzebna do jego ściśnięcia będzie cały czas taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > Ja mam co prawda FK-40 do takiego samego zestawu amorków, ale myślę ,że będziesz zadowolony > Ustawiłem na średni i tak zostało. Był najbardziej bliski tego jak fabrycznie ustawiony jest STR.T. > Na zimę chciałem dać bardziej miękko, ale jak przyszło co do czego to mi się schylać nie > chciało i marznąć > Pamiętaj ,że nie regulujesz twardości tylko odbicie. Czyli jak ustawisz na max to amortyzator > będzie wolniej wracał natomiast siła potrzebna do jego ściśnięcia będzie cały czas taka sama. Podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacior86 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 Witam! odgrzebuje trochę temat, nadchodzi pomału sezon i chciałbym się poradzić przed zakupem odnośnie opinie jazdy na amorkach koni, a na bilstainach B6 na wąskiej ladze, na allegro są dostępne te dwie opcje: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4985825287&ref=last-visited http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4976152083&ref=last-visited Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 Ja uważam, że STR.T to jest bardzo uczciwy stosunek ceny do jakości, może nawet bardzo dobry. Co do Billa na "chudej" ladze słyszałem wiele negatywnych opini, że to już nie to samo co na grubej i generalnei łączy je tylko nazwa, natomiast nie jeździłem więc się nie sugeruj. Cena w stosunku do grubej lagi też jest dużo niższa więc może akurat adekwatna do zmian jakie wprowadzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacior86 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 No o koni dużo czytałem i wiem ze to bardzo dobra opcja w przystępnej cenie tylko ciekawią mnie te bilsteiny B6 bo w sumie o stówke droższe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Podbijam temat Jak się zachowuje to Koni srt.t (pomarańczowe bez regulacji) z eibachem na przodzie ? nie jest zbyt miękko na szybkich zakrętach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Przód KONI STR.T + FK -40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Zmieńolej na inny w zakładzie regenerującym amorki. Zmiękczą ci pzm i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.