M_A_C Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 W najblizszym czasie bede wymienial tuleję wahacza. warto / trzeba ustawiac zbieznosc po naprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > W najblizszym czasie bede wymienial tuleję wahacza. warto / trzeba ustawiac zbieznosc po naprawie? W teorii nie trzeba, praktyka pokazuje że jednak czasem warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 zawsze mam robioną zbieżność bo przyrządy pomiarowe wykazują znaczne odchylenia po takiej wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > W najblizszym czasie bede wymienial tuleję wahacza. warto / trzeba ustawiac zbieznosc po naprawie? Jeśli przed zużyciem tulei zbieżność była prawidłowa a tuleja zwyczajna to nie ma potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > W najblizszym czasie bede wymienial tuleję wahacza. warto / trzeba ustawiac zbieznosc po naprawie? nikt nie bedzie stal z batem nad toba i pilnowal czy zrobisz czy nie ale zdecydowanie warto to sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Mi znajomy powtarzał: jakakolwiek ingerencja w układ zawieszenia wymaga kontroli zbieżności i ustawienia w razie potrzeby - teoria. Robimy to raczej tylko po "grubszej" robocie by oszczędzić - praktyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Mi znajomy powtarzał: jakakolwiek ingerencja w układ zawieszenia wymaga kontroli zbieżności i > ustawienia w razie potrzeby - teoria. Teoretycznie jak wymieniamy element nie mający wpływu na zbieżność, czyli w zasadzie wszystko oprócz końcówek drążków , a po wymianie samochód jedzie prosto, nie ciągnie w lewo/prawo i kierownica jest prosto, to zbieżności nie ustawiamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 w moim aucie w przednim zawieszeniu są dwa wahacze, jeden poprzeczny a drugi skośny (w połowie poprzeczny, w połowie wzdłużny) - nazywany też drążkiem reakcyjnym, wahaczem rozprężnym. Instrukcja serwisowa mówi, ze przy wymianie poprzecznego zbieżność trzeba sprawdzić, przy wymianie tego skośnego nie ma potrzeby. Tuleja wymienna jest w tym skośnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glaeken Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Najlepiej robic obie strony naraz i wszystkie gumy od ktorych zalezy zbieznosc, a potem zrobic zbieznosc. Wychodzi taniej, niz robienie zbieznosci po kazdej wymianie gumy. A bez zbieznosci, to najbardziej szkoda opon, bo to wlasnie one beda sie scierac. No i oczywiscie spalanie leciutko pojdzie do gory. A no i jeszcze Jak wjedziesz np. prawa strona na lod w zimie, to moze Ci auto lekko zmieniac tor jazdy. Wszystko zalezy o ile zbieznosc sie rozjedzie. Jesli ktos byl polsprytny i zrobil zbieznosc na wywalonych gumach, to bedzie problem po wymianie nawet 1 gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 jak pracowalem w aso to zawsze po wymienie tulei wahacza trzeba bylo robic zbieznosc... takze ja jaknajbardziej zalecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.