Lysy1980 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później od taiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło Bez problemu, w garazu mam obecnie +3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Odpukać nadal haraszo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło -18*C zero problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 A są jakieś mrozy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Minus 11, po dwóch dniach odpalił za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Rano -9*, wsunąłem kartę, nacisnąłem przycisk i dosłownie w ułamek sekundy silnik pracował. Nawet nie było słychać pół obrotu rozrusznika. Fajne to, ale już zastanawiam się jak to będzie funkcjonowało za kilka lat, albo przy kończącym się akumulatorze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Rano -9*, wsunąłem kartę, nacisnąłem przycisk i dosłownie w ułamek sekundy silnik pracował. Nawet > nie było słychać pół obrotu rozrusznika. Fajne to, ale już zastanawiam się jak to będzie > funkcjonowało za kilka lat, albo przy kończącym się akumulatorze . wsunąłem kartę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Minis 21 stopni odpala od dotkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 -17 i bez większych sensacji. A najlepsze że zanim odmroziłem szybę to już chodzil na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A najlepsze że zanim odmroziłem szybę to już chodzil na LPG A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? . Pamiętam w samochodach z jakimi się w życiu spotkałem różnie z tym było, lepiej lub gorzej, ale tutaj . Lanosem trzeba było przejechać dobre kilka km . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 minus 14 - odpał bez problemu pomimo problemów w ostatnich 2 latach jedno mu muszę przyznać, niezależnie od temperatury pali od ćwierćobrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu > silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? . Pamiętam w samochodach z jakimi się w życiu > spotkałem różnie z tym było, lepiej lub gorzej, ale tutaj . Lanosem trzeba było przejechać > dobre kilka km . Oj, ot Clio to chyba w specyfikacji skandynawskiej, z nagrzewnicą elektryczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Mój GS tak ma. Prawie od razu ciepło i pomimo dużego mrozu szybciutko na LPG. Laguna I tak nie miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Oj, ot Clio to chyba w specyfikacji skandynawskiej, z nagrzewnicą elektryczną Nie sądzę. Kolega chyba miał takie coś w Stilo, tam szło od pierwszych sekund. Ale żeby nie było za dobrze - mimo że ciepło jest bardzo szybko, to nie jest gorąco. Trzeba dać pokrętło na max. Tutaj chyba rządzą "japończyki", w Toyocie i Hondzie przy ustawieniu grzania na max. nie da się utrzymać ręki przy nawiewie bo parzy. Z drugiej strony - klimy jeszcze nie miałem okazji przetestować, nawet nie wiem czy działa . Ale boję się co to będzie, jak sprężarka jeszcze obciąży silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Żeby grzało od razu, pojemność małego obiegu musiała by być mikroskopijna. Takie grzanie od razu to zasługa albo elektrycznego dogrzewania płynu, albo nagrzewnicy oporowej w układzie przewietrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Mój GS tak ma. Jestem tutaj dopiero miesiąc i ciągle się uczę . Jednak często wpadam na jakieś dziwne kody w postaci MII, GS itp. Macie gdzieś jakiś rozkminiacz do tych skrótów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Jestem tutaj dopiero miesiąc i ciągle się uczę . Jednak często wpadam na jakieś dziwne kody w > postaci MII, GS itp. Macie gdzieś jakiś rozkminiacz do tych skrótów? M II to takie 2-pokojowe mieszkanie. GS to Gminna Spółdzielnia. Megane II i Grand Scenic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło W domu garaż, w pracy garaż... Strach toto zostawić pod chmurką. Akumulator mam fabryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu > silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? W mojej Megance ciepło jest tylko wtedy jak Ci ktoś nagle wyjedzie przed maskę Albo latem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Megane II i Grand Scenic. Idąc tym tropem CXP to będzie Citroen Xsara Picasso, a ja jeżdżę RCf4? Zaczynam kumać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > M II to takie 2-pokojowe mieszkanie. GS to Gminna Spółdzielnia. > Megane II i Grand Scenic. A ja wpierw pomyślałem "o, ktoś ma GS-a" . Ale zaraz spojrzałem w podpis i emocje opadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A ja wpierw pomyślałem "o, ktoś ma GS-a" . > Ale zaraz spojrzałem w podpis i emocje opadły Dlatego albo robimy ściągę do skrótów w podwieszonym wątku, albo nazywamy rzeczy po imieniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 jutro ide próbowac, ale nie nastawiam się na sukces. Xsara więcej stoi póki co jak jeździ aku tez pewnie kilka lat ma, więc wyjme naładuje i schowam do piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego albo robimy ściągę do skrótów w podwieszonym wątku, albo nazywamy rzeczy po imieniu . nie będzie wtedy zabawy u mnie MII ciepełko po 1 min, w MI QP gorzej bo po 1,2 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiJanek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Moja XP nie powiem że bez problemu ale odpaliła ( -16 C). Aku fabryczny 09.2002 i 270 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Dzisiaj rano minus 14 na termometrze, poszedłem sprawdzić czy franca ma zamiar współpracować. O dziwo zaskoczyła bez problemu za drugim razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło Za pierwszym razem -16 nie zrobiło wrażenia Ciekawe jak będzie na dłuższą metę W razie Niemca nie zaciagam ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Tak jak wczoraj -20 odpalenie na dotyk auto pod blokiem.Jazdy po miescie i dzisiaj zonk zamarzła doma.Wywaliło bagnetem troche oleju w pore zobaczyłem i szkody minimalne.W poniedziałek na czyszczenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 wszystkie zapalają tip top zwłaszcza diesle mój w te mrozy łapie chyba za 8 razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 i jednak zapaliła, lekko nie było ale za pierwszym razem - stała tydzień nie ruszana, pochodziła ok 30 min zanim odrapałem ją z lodu i zostawiłem aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > wszystkie zapalają tip top zwłaszcza diesle > mój w te mrozy łapie chyba za 8 razem uu no to słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > uu no to słabo a jak wam powiem, że francuski japończyk w postaci yarisa nie odpalił to uwierzycie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > a jak wam powiem, że francuski japończyk w postaci yarisa nie odpalił to uwierzycie ? to teraz ten francuski japończyk z rosyjskim prostownikiem nie ugnie się przy -30 a tak to bez problemowo-renia stała nockę pod chmurką było -10 odpaliła po połowie obrotu wału,lanos stoi non top pod chmurką aku w marcu będzie obchodziło 7urodziny i dziś przy -16 odpala od strzała tu szacuneczek dla aku trafił się dobry,dziś trudno o tani wytrzymały aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu > silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? Benzyniaki często gęsto - ale tylko te robione na zimne klimaty (Skandynawia, te sprawy). Diesle robione na nasz, krajowy klimat? Bardzo często. Mój 307 polskosalonowy z 2.0Hdi ma nagrzewnicę elektryczną w obudowie zespołu wentylatora kabiny. Pierwszy rocznik 307 i wiele ówczesnych Berlingo/Partnerów miały dogrzewacz silnika oparty na świecach żarowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > a jak wam powiem, że francuski japończyk w postaci yarisa nie odpalił to uwierzycie ? francuski japończyk z niemiecką bateria ładowany polskim prądem przy pomocy radzieckiego prostownika - nie dziwię sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 ten wątek powinien się nazywać: "W jakim staniej jest twój akumulator?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 ten prostownik jest nie do zdarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 odpalił od strzała - 17 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło Moje C4 zgłupiało i wyłączyło lampkę podgrzewania świec po około 1 sekundzie (mniej więcej tyle czasu co w okolicach 0st). Odruchowo włączyłem rozrusznik i odpalił od strzała, tylko przez kilka sekund czuć było strasznie nie równą pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > ten prostownik jest nie do zdarcia Ja w to nie watpie, ojciec ma jakas samorobke a moze i nie, niezniszczalna i pewnie starsza ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 Przy -20 zmierzyłem napięcie na akumulatorze. Miał 11,85 V, po włączeniu stacyjki komunikat o przejściu w tryb oszczędzania energii, więc nie próbowałem odpalać. Podłączyłem dodatkowy i nie było problemu. Akumulator ma trzy lata i niestety chyba pójdzie na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 XP stała od środy w dniu dzisiejszym odpaliła za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło Moje auto bez problemu, natomiast żony Pug 307 się poddał. Przy -17 nie odpalił Kable, odpalił, ale szarpał jakby miał motor wyskoczyć. Chyba któraś ze świec nie grzeje W każdym razie serwis, kontrola aku - padnięty. Nowy akumulator i mam nadzieję, że już nie będzie problemu Jeszcze tylko muszę z tymi świecami powalczyć w wolnej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 za pierwszym strzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sysio_SC Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Nowy aku odpala bez problemu , stary aku jakie było miało datę z 2004 roku i już nie dawało rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło stary aku padł w październiku, a ten (mocniejszy) o dziwo odpala ale jakoś ciężkawo. planuję oddać rozrusznik do regenereacji może w tym tkwi problem. Teraz stał jakies 4 dni (mrozy były spore) i z trudem ale odpalił. rozrusznik ciężko kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło Mój 307 ma tak, że przy mrozach odpala jak by chciał... a nie mógł Ale to jest taki ściemniacz, bo i tak zawsze odpali A "stęka" tak samo przy -17 jak i przy -5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później > od taiło jak na razie mój pali na dotyk już uraotwał Audi A3 1.9 TDI Golfa , Corse i Forda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > jak na razie mój pali na dotyk już uraotwał Audi A3 1.9 TDI Golfa , Corse i Forda hehe, ja też ratowałem wczoraj golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.