Skocz do zawartości

I jak tam odpalanie w mrozy ?


Lysy1980

Rekomendowane odpowiedzi

Rano -9*, wsunąłem kartę, nacisnąłem przycisk i dosłownie w ułamek sekundy silnik pracował. Nawet nie było słychać pół obrotu rozrusznika. Fajne to, ale już zastanawiam się jak to będzie funkcjonowało za kilka lat, albo przy kończącym się akumulatorze zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rano -9*, wsunąłem kartę, nacisnąłem przycisk i dosłownie w ułamek sekundy silnik pracował. Nawet

> nie było słychać pół obrotu rozrusznika. Fajne to, ale już zastanawiam się jak to będzie

> funkcjonowało za kilka lat, albo przy kończącym się akumulatorze .

wsunąłem kartę grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A najlepsze że zanim odmroziłem szybę to już chodzil na LPG

A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? icon_eek.gif. Pamiętam w samochodach z jakimi się w życiu spotkałem różnie z tym było, lepiej lub gorzej, ale tutaj icon_eek.gif. Lanosem trzeba było przejechać dobre kilka km facepalm%5B1%5D.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu

> silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze? . Pamiętam w samochodach z jakimi się w życiu

> spotkałem różnie z tym było, lepiej lub gorzej, ale tutaj . Lanosem trzeba było przejechać

> dobre kilka km .

Oj, ot Clio to chyba w specyfikacji skandynawskiej, z nagrzewnicą elektryczną hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj, ot Clio to chyba w specyfikacji skandynawskiej, z nagrzewnicą elektryczną

Nie sądzę. Kolega chyba miał takie coś w Stilo, tam szło od pierwszych sekund. Ale żeby nie było za dobrze - mimo że ciepło jest bardzo szybko, to nie jest gorąco. Trzeba dać pokrętło na max. Tutaj chyba rządzą "japończyki", w Toyocie i Hondzie przy ustawieniu grzania na max. nie da się utrzymać ręki przy nawiewie bo parzy. Z drugiej strony - klimy jeszcze nie miałem okazji przetestować, nawet nie wiem czy działa hehe.gif. Ale boję się co to będzie, jak sprężarka jeszcze obciąży silnik facepalm%5B1%5D.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby grzało od razu, pojemność małego obiegu musiała by być mikroskopijna. Takie grzanie od razu to zasługa albo elektrycznego dogrzewania płynu, albo nagrzewnicy oporowej w układzie przewietrzania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem tutaj dopiero miesiąc i ciągle się uczę . Jednak często wpadam na jakieś dziwne kody w

> postaci MII, GS itp. Macie gdzieś jakiś rozkminiacz do tych skrótów?

M II to takie 2-pokojowe mieszkanie. GS to Gminna Spółdzielnia. grinser006.gif

Megane II i Grand Scenic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później

> od taiło

Za pierwszym razem -16 nie zrobiło wrażenia smile.gif

Ciekawe jak będzie na dłuższą metę zlosnik.gif

W razie Niemca nie zaciagam ręcznego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak wam powiem, że francuski japończyk w postaci yarisa nie odpalił to uwierzycie ?

to teraz ten francuski japończyk z rosyjskim prostownikiem nie ugnie się przy -30 grinser006.gif

a tak to bez problemowo-renia stała nockę pod chmurką było -10 odpaliła po połowie obrotu wału,lanos stoi non top pod chmurką aku w marcu będzie obchodziło 7urodziny i dziś przy -16 odpala od strzała tu szacuneczek dla aku trafił się dobry,dziś trudno o tani wytrzymały aku smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A swoją drogą - czy wszystkie france tak mają jak w Clio, że dosłownie pół minuty po odpaleniu

> silnika z nawiewów leci ciepłe powietrze?

Benzyniaki często gęsto - ale tylko te robione na zimne klimaty (Skandynawia, te sprawy).

Diesle robione na nasz, krajowy klimat? Bardzo często. Mój 307 polskosalonowy z 2.0Hdi ma nagrzewnicę elektryczną w obudowie zespołu wentylatora kabiny. Pierwszy rocznik 307 i wiele ówczesnych Berlingo/Partnerów miały dogrzewacz silnika oparty na świecach żarowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak wam powiem, że francuski japończyk w postaci yarisa nie odpalił to uwierzycie ?

francuski japończyk z niemiecką bateria ładowany polskim prądem przy pomocy radzieckiego prostownika - nie dziwię sie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później

> od taiło

Moje C4 zgłupiało i wyłączyło lampkę podgrzewania świec po około 1 sekundzie (mniej więcej tyle czasu co w okolicach 0st). Odruchowo włączyłem rozrusznik i odpalił od strzała, tylko przez kilka sekund czuć było strasznie nie równą pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy -20 zmierzyłem napięcie na akumulatorze. Miał 11,85 V, po włączeniu stacyjki komunikat o przejściu w tryb oszczędzania energii, więc nie próbowałem odpalać. Podłączyłem dodatkowy i nie było problemu. Akumulator ma trzy lata i niestety chyba pójdzie na złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później

> od taiło

Moje auto bez problemu, natomiast żony Pug 307 się poddał. Przy -17 nie odpalił zlosnik.gif

Kable, odpalił, ale szarpał jakby miał motor wyskoczyć. Chyba któraś ze świec nie grzeje hmm.gif W każdym razie serwis, kontrola aku - padnięty. Nowy akumulator i mam nadzieję, że już nie będzie problemu ok.gif Jeszcze tylko muszę z tymi świecami powalczyć w wolnej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później

> od taiło

stary aku padł w październiku, a ten (mocniejszy) o dziwo odpala ale jakoś ciężkawo. planuję oddać rozrusznik do regenereacji może w tym tkwi problem. Teraz stał jakies 4 dni (mrozy były spore) i z trudem ale odpalił. rozrusznik ciężko kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie -17*C i odpalił bez problemu tylko że HF zastrajkowało i nie chciało zamknąć auta później

> od taiło

Mój 307 ma tak, że przy mrozach odpala jak by chciał... a nie mógł 893goodvibes.gif

Ale to jest taki ściemniacz, bo i tak zawsze odpali zlosnik.gifok.gif A "stęka" tak samo przy -17 jak i przy -5 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.